שבת
27th יולי 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » האם ניתן לבצע מתיחת פנים בלי ניתוח?

האם ניתן לבצע מתיחת פנים בלי ניתוח?

מתיחת פנים עם חוטים

ניתוחי מתיחת פנים הפכו לפופולריים מאוד בסוף המאה הקודמת, וככל שהם השתכללו, התוצאה הייתה שינויים משמעותיים לטובה אצל בני אדם רבים. מצד שני, הליכים כירורגיים מורכבים כמו הרמת רקמות עור שצנחו עם השנים כרוכים בצלקות, גורמים לתופעות לוואי כולל כאלה לא פשוטות, מחייבים פינוי פרק זמן משמעותי להחלמה ולפעמים יש גם סיבוכים קשים.

בהתאם פותחו פתרונות נוספים להצערת הפנים ובראשם מתיחה ללא ניתוח – הליך קל יחסית שמבוצע תחת הרדמה מקומית, מאפשר חזרה לשגרה תוך זמן קצר ומוביל למראה טבעי ומחמיא מאוד.

כיצד מתבצעת מתיחת פנים ללא ניתוח?

יש מספר דרכים לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, והעיקרית שבהן היא שימוש בחוטים מיוחדים שנקראים חוטי סילואט. הפלסטיקאי שמבצע את ההליך מחדיר את אותם חוטים לנקודות שנבחרו בקפידה ברחבי הפנים, והם מושכים את רקמות העור הנפולות כלפי מעלה. בדרך זו מנוטרלת אחת התופעות שאחראיות למראה מבוגר יתר על המידה, לפעמים כבר בגיל צעיר יחסית (סביב ה-40): הרצועות שתומכות ברקמות נחלשות ומתרופפות, והעור צונח כלפי מטה עד שנוצר מראה מלבני לא מחמיא ובעיקר כזה שיוצר רושם כבוי ומותש.

מתיחת פנים בחוטים אפשר לבצע באזורים שונים: קו הלסת, אזור הלחיים, קו הגבות וגם את העפעפיים אפשר להרים בדרך זו כדי להשלים את השינוי הרצוי במראה הפנים. בכל מקרה מדובר בפעולה שנמשכת שעה, ובחלק מהמקרים אפילו פחות, לא מצריכה אשפוז ברוב המקרים ותופעות הלוואי העיקריות הן אי נוחות מסוימת, כאב קל ושטפי דם זעירים.

היתרונות והחסרונות של הרמת פנים בחוטים

היתרונות העיקריים של מתיחת פנים בלי ניתוח הם היעדר הצלקות, הסיכון המינימלי להיווצרות סיבוכים (בהשוואה לניתוח שנערך תחת הרדמה מלאה, שכידוע עלולה לגרום למצוקות שונות, חלקן משמעותיות) והעובדה שהשינוי שמושג בזכות החוטים הוא מאוד טבעי לעין.

יתרון נוסף הוא שאפשר להבחין בתוצאות היפות כבר תוך מספר ימים, וזאת לעומת המתנה של מספר חודשים אחרי ניתוח מתיחה. עוד כדאי לדעת שהחדרת החוטים לפנים גורמת לגוף להגביר את קצב הייצור של האלסטין והקולגן, שני חלבונים שבזכותם עור הפנים הופך למוצק ולחלק יותר. החיסרון הוא שהתוצאות מחזיקות מעמד שנה עד שנתיים, אם כי ניתן למצוא לכך מענה מתאים.

איך להבטיח שינוי מושלם ומחמיא במיוחד?

את השימוש בחוטים – שנמסים מעצמם באופן טבעי – ניתן לשלב עם פעולות נוספות, כך שהתוצאה תהיה פיסול פנים אפקטיבי בדרך למראה שובה לב במיוחד.

בין האפשרויות: ניצול טכנולוגיות מתקדמות אחרות כמו גלי רדיו ולייזר לטובת מיצוק עור הפנים, החלקת קמטים וסילוק שומן מיותר (מהצוואר, מהסנטר ומאזורים נוספים); שימוש בחומצה היאלרונית כדי למלא שקעים בלחיים ו/או מתחת לעיניים; הזרקות שומן עצמי להשבת נפחים שאבדו; טיפולים חדשניים דוגמת סקינבוסטר לשיפור מרקם העור והמראה באופן כללי; הסרת נגעים ופיגמנטציה; ועוד.

על-מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות חשוב להגיע לפלסטיקאי בעל ניסיון רב, מיומנות גבוהה ביישום כל הטכניקות של מתיחת פנים והצערתם ללא ניתוח וכמובן יושרה מלאה – כך שתוכלו לסמוך בלב שלם על ההמלצות שתקבלו, ולעבור את הטיפול האופטימלי עבורכם.