שבת
27th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » חזרה לשגרה לאחר עיבוי שפתיים בחומרי מילוי

חזרה לשגרה לאחר עיבוי שפתיים בחומרי מילוי

חזרה לשיגרה לאחר מילוי שפתיים

הטיפולים האסתטיים הקיימים כיום מבוססים על חומרים מתקדמים וטכניקות ששוכללו במשך שנים. בזכות עובדה זו ניתן ליצור שינויים משמעותיים לטובה במראה הפנים גם ללא הליכים מורכבים כך שהחזרה לשגרה תהיה מהירה וקלה. עיבוי השפתיים באמצעות חומרי מילוי הוא דוגמה מצוינת לכך – ובעמוד זה תמצאו מידע מפורט לגבי ההחלמה בעקבות הפעולה והחומרים המומלצים לביצועה.

חזרה לסדר יום רגיל תוך פחות משעה

עיבוי שפתיים עם חומצה היאלרונית הוא טיפול שנמשך כ-15-20 דקות בלבד. הזרקת החומצה ההיאלרונית הייעודית למטרה זו מתבצעת תחת אלחוש מקומי, וגם כשמוסיפים את זמן ההמתנה לכך שהג'ל המרדים שנמרח על השפתיים ירדים את האזור – כחצי שעה – תוכלי לחזור לשגרת היום שלך תוך פחות משעה.

הסיבה לכך היא שאין שום צורך בהתאוששות אחרי עיבוי השפתיים ועיצובן וממילא גם לא בתקופת החלמה. הטיפול לא כרוך בכאב וההרדמה המקומית מתפוגגת מעצמה, ובהתאם החזרה לשגרה מלאה הינה מידית. חשוב כמובן להקפיד לעבור את הטיפול בקליניקה מקצועית ואמינה שבה הזרקת החומצה ההיאלרונית מבוצעת רק על-ידי רופאים מנוסים.

תופעות לוואי מועטות

להזרקת חומצה היאלרונית לשפתיים לצורך עיבוי איבר בולט זה שמושך אליו תשומת לב רבה ושיפור מראה הפנים באופן כללי יש מעט מאוד תופעות לוואי.

בעיקר מדובר על נפיחות קלה שנעלמת תוך יומיים וגם אדמומיות שמתפוגגת אף היא תוך כ-48 שעות. בחלק מהמקרים עשויים להופיע שטפי דם נקודתיים זעירים שאותם אפשר לטשטש עם איפור מתאים. כדאי לדעת שהגוף שלנו מייצר באופן טבעי חומצה היאלרונית, כך שהסיכוי להתפתחות תגובה אלרגית או לדחיית החומר המוזרק לשפתיים הוא למעשה אפסי.

סיבוכים אפשריים

בקליניקה לאסתטיקת פנים שמקפידים בה על יושרה מלאה המטופלות מקבלות סקירה מפורטת גם של הסיבוכים האפשריים אחרי כל טיפול. במקרה של עיבוי שפתיים בעזרת חומצה היאלרונית ההזרקה עלולה לגרום להתקף הרפס אצל מי שסובלת ממחלה זו. מטופלות שיודעות כי קיימת סכנת התפרצות הרפס מקבלות מרשם לזובירקס על-מנת להקדים תרופה למכה ולעבות את השפתיים ללא סיכונים מיותרים וללא תופעות לוואי קשות.

על מה חשוב להקפיד בטיפול עיצוב שפתיים?

דגש חשוב אחד על-מנת לצמצם את תופעות הלוואי, למנוע סיבוכים וכמובן להבטיח אסתטיקה מושלמת הוא הגעה לקליניקה שעובדים בה אנשי מקצוע מנוסים – כך שייבחרו המינונים הנכונים של החומצה ההיאלרונית וההזרקה תתבצע לנקודות המדויקות ובאופן מוקפד ובטוח לחלוטין.

הדגש השני הוא שימוש בחומצה היאלרונית איכותית וייעודית לשפתיים. חומר זה מתאפיין למשל ברמת צמיגיות נמוכה יותר בהשוואה לחומצה ההיאלרונית שבעזרתה מחזירים נפח ללחיים שקועות, וזאת על-מנת למנוע היווצרות גושים באזור מסוים בשפתיים.

כיצד מתבצע עיבוי השפתיים בעזרת חומרי המילוי?

על-מנת שהתוצאה תהיה המחמיאה ביותר חשוב קודם כל לעצב את הקונטור, כלומר המסגרת של השפתיים, וזאת בהתאם למבנה הפנים של המטופלת והמראה שאותו היא מבקשת להקנות לשפתיים שלה. השלב הבא הוא עיבוי השפתיים עד לגודל הרצוי והשלב השלישי הוא עיצוב השקע שמעל לשפה העליונה. שקע זה נקרא גם קשת קופידון, ורצוי להתאים אותו לעובי החדש של השפתיים כדי לשמור על הרמוניה מושלמת ולהבטיח מראה חושני ושובה לב. תוצאות עיבוי שפתיים עם חומצה היאלרונית מחזיקות מעמד מספר חודשים ולאחר מכן ניתן לחזור ולעבור שוב את הטיפול שכאמור "גוזל" שעה אחת בלבד ומאפשר חזרה מידית לשגרה מלאה.