שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » ניתוחים פלסטיים במרכז הארץ לשיפור דימוי הגוף

ניתוחים פלסטיים במרכז הארץ לשיפור דימוי הגוף

ניתוחים פלסטיים במרכז

ניתוחים פלסטיים במרכז

אלה סבלה במשך שנים מעפעפיים שמוטים. אבנר השתוקק מאז ומתמים להיפטר מהשומן המיותר בבטן התחתונה. דנה חלמה על חזה גדול ומאי רצתה מתיחת פנים. הפתרון במצבים אלה וגם במקרים רבים אחרים הינו ניתוח פלסטי. ניתוח פלסטי הינו פעולה כירורגית שבדרך כלל מטרתו בעיקר תדמיתית ואסתטית. על פי רוב, ניתוחים פלסטיים במרכז לא נועדו לתכלית רפואית (אף כי יש חריגים) אלא לשיפור האסתטיקה החיצונית.

איך מזהים רופא מקצועי ומיומן

כיצד תזהו מנתח פלסטי מיומן ומצוין? ניתוחים פלסטיים מחייבים רופא בעל מודעות אסתטית וכישורים כירורגיים גם יחד. רופא מיומן ומקצועי מזהים לא רק על פי המלצות. חשוב להתרשם מהמפגש עם הרופא, מהמענה לשאלות, מהיכולת שלו להמחיש למה לצפות ומה בדיוק ניתן לעשות, בכל מצב ומצב. רופא שמקפיד לוודא שהמטופלים מודעים לכל שלבי ההליך ויודעים מהי ציפייה ריאלית ומה איננו ריאלי, זהו הרופא המעולה באמת.

מקלפים שנים מאזור הפנים

הפנים שלכם נראות מבוגרות או עייפות? יש הרבה מה לעשות. עם השנים, הפנים משתנות, יש הצטברות של שומן תת עורי, צניחה של רקמות. יש התרופפות ואובדן אלסטיות. לכל אלה, יש פתרונות לטיפולים פלסטיים מאוד אפקטיביים. כדאי לזכור כי הפנים, לשם אנחנו בדרך כלל מביטים כאשר אנחנו משוחחים האחד עם השני או האחת עם השנייה. אם את הגוף ניתן לכסות בבגדים שונים ולטשטש למשל עליה במשקל או אפילו עיוות גופני מסוים, את הפנים לא ניתן לכסות (על כל פנים, זה לא מקובל). לכן, אין פלא שבאזור זה מרבים לטפל המנתחים הפלסטיים המובילים.

ניתוח פלסטי מרכז שנועד לקלף שנים מהפנים יכול להתממש במגוון רחב של תצורות. יש ניתוחים שנועדו לשפר את העיצוב ולהרים את כל הפנים (מתיחת פנים כוללת). בגילאים יותר צעירים, ניתן להיעזר גם במיני מתיחת פנים (מיני ליפט). יש כאלה שרוצים לשפר את החלק העליון של הפנים, על ידי הרמת גבות למשל ויש גם ניתוחים לעיצוב קו הלסת. טיפולים משלימים כוללים למשל את ההזרקות למיניהם ואת השימוש בחומרי מילוי. ללא ספק, ניתוחי האף שומרים גם הם על מעמדתם בתור טיפולים מבוקשים ביותר.

עיצוב החזה בעזרת ניתוחים פלסטיים במרכז

לצד הניתוחים שנועדו לטפל באזור הפנים, הטיפולים הכי מבוקשים נועדו לשפר את עיצובו של אזור החזה. למרות ההנחה כי אלו ניתוחים לנשים בלבד, מסתבר כי יש גם ניתוחי חזה לגברים. אילו סוגים של טיפולים כאלה יש בנמצא: למשל יש הקטנת חזה, לרבות טיפול בגברים הסובלים מכך (זה נקרא טיפולי גניקומסטיה). ניתן לתקן מצב של חוסר סימטריה בולט בגודל השדיים. ישנם טיפולי הרמת חזה והגדלת חזה, תוך שימוש בשתלים.

טיפולים מתיחה ושאיבה

סוג נוסף של ניתוחים פלסטיים מאוד אפקטיביים כולל טיפולי שאיבה ומתיחה. שאיבת שומן ומתיחת בטן מקובלים מאוד בקרב אנשים שהצליחו להפחית הרבה ממשקלם וכעת צריכים להיפטר מעודפי עור. לאחר דיאטות כאסח או בעקבות ניתוחים בריאטריים (קיצור קיבה) או לאחר הריונות ולידות, מתיחת בטן מאוד מקובלת. בנוסף לכך, ניתן להשלים את המראה החטוב בעזרת ניתוחי שאיבת שומן. כדאי לציין כי אלו לא באים להחליף הפחתה במשקל אלא רק לשפר ולסלק שומן עיקש שלא נעלם גם לאחר דיאטה מאוזנת. קיימים ניתוחי שאיבה רגילים ובשנים האחרונות החלו לטפל גם בשיטות חדשות, כגון הקפאת שומן והמסת שומן.

לסיכום

רק מעטים ומעטות מבין אלה שניגשים לניתוח פלסטי עושים זאת מכיוון שהם רוצים למצוא חן בעיני אחרים.

הרצון להערכה מהסביבה קיים, אך פחות מרכזי. על פי רוב, ניתוחים פלסטיים במרכז מבוצעים בראש ובראשונה כדי שאנו, מטופלת או מטופל, נרגיש טוב יותר עם עצמינו. נרגיש יותר טוב עם גופינו.

הגישה הרווחת כיום איננה להשיג את המראה המושלם, מראה אלוהי או שמיימי. מרבית המנתחים הפלסטיים קובעים כי הגישה הכי נכונה היא לשאוף להשיג גוף יפה יותר, אך במראה טבעי.

אם כל אדם שני ברחוב ישים לב כי לאחרונה פלוני או אלמונית עברו ניתוח פלסטי, הרי שבמידה מסוימת המטרה לא הושגה.

בעזרת ניתוחים פלסטיים במרכז ניתן לשפר לאין ערוך את דימוי הגוף. ניתן לשנות את מה שחנן הטבע או להחזיר את מחוגי השעון לאחור, בצורת טשטוש סימני הגיל.

פחות קמטים, בטן שטוחה, חזה קטן יותר או גדול יותר, ניתוחי אף, עיצוב קו הלסת, טיפולי בוטוקס למיניהם וכן שאיבות שומן: כל אלה לצד ניתוחים אחרים עומדים כיום לרשותכם.