יום חמישי
18th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » ניתוח פנים – מחיר ועלויות, וכיצד הם נקבעים

ניתוח פנים – מחיר ועלויות, וכיצד הם נקבעים

הרמת פנים עם חוטים

הפנים הן מרכיב מרכזי בכרטיס הביקור הוויזואלי של בני האדם. כשאנחנו מתבגרים, מתרחשים שינויים בלתי נמנעים בעור הפנים וגם בשכבות שמתחתיו, והתוצאה עלולה להיות מראה מבוגר ועייף שלא תואם את ההרגשה הפנימית של האדם. על-מנת לספק מענה יעיל לתופעה הנ"ל פותחו הליכים כירורגיים שונים. באופן טבעי מחיר ניתוח פנים הוא שיקול חשוב בתהליך קבלת ההחלטות, ובעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לפעול על בסיס תמונת מצב מקיפה.

כיצד נקבע מחיר ניתוח פנים?

המונח ניתוח פנים הוא כמובן שם כולל למגוון רחב מאוד של הליכים כירורגיים. ביניהם: הרמת פנים, הרמת מצח, הרמת גבות, הרמת עפעפיים, ניתוח אף, תיקון אף, מתיחת צוואר ועוד. לכל אחד מהניתוחים הנ"ל עלות שונה, בהתאם להיקף הפעולות הנדרש, כשלמשל הרמת פנים תהיה יקרה יותר מהרמת גבות בלבד.

בנוסף כדאי לדעת שעבור ניתוח פנים מחיר התהליך מושפע גם מאופן הביצוע שלו. כשנדרשת הרדמה מלאה, נגבית תוספת לעלות הבסיסית, ובאופן דומה אשפוז ללילה מייקר גם הוא את התשלום. בהקשר זה חשוב לציין שבמרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית ישנו חדר ניתוח פרטי ברמה בינלאומית המאפשר לד"ר להביא לידי ביטוי את היכולות הגבוהות שלו בתנאים אופטימליים ובנוסף מבטיח שלא תהיינה הוצאות נוספות מיותרות.

המרכיב השלישי בקביעת מחיר ניתוח בפנים הוא שכרו של הכירורג הפלסטי. בתחום הרפואה האסתטית מנתחים מנוסים ומבוקשים גובים מן הסתם שכר מעט גבוה יותר בהשוואה לרופאים בתחילת דרכם – כך שהבחירה היא למעשה בין חיסכון מסוים לבין שינוי משמעותי מאוד לטובה במראה הפנים ברמת ודאות גבוהה.

איך תוכלו לקבל הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם?

לקראת ניתוח פנים מחיר התהליך הוא כאמור שיקול חשוב. על-מנת לקבל הצעה מותאמת ספציפית עבורכם, בהתאם לצרכים האמיתיים שלכם, מומלץ להגיע למפגש ייעוץ עם ד"ר.

במפגש הייעוץ – שמתקיים ללא מחויבות מצדכם וללא תשלום – יוכל ד"ר לבחון את המצב הקיים, להקשיב לכם, להבין מה ברצונכם לשנות ועל בסיס כל המידע הנ"ל להמליץ על הניתוח הנכון ביותר. בחלק מהמקרים כדאי לשלב מספר הליכים, וכך למשל לא מעט מטופלות ומטופלים מבצעים הרמת גבות והרמת עפעפיים באותו ניתוח.

בכל מקרה ההמלצות ניתנות על בסיס יושרה מוחלטת וניסיון של שנים רבות מאוד, כדי להוביל לשינוי אמיתי בפנים – ובחיים.

מהו המשקל הנכון של מחיר ניתוחי פנים בהחלטה הסופית?

מצד אחד, לכל ניתוח פנים מחיר של כמה אלפי שקלים וזו כמובן הוצאה שמחייבת בחינה מעמיקה. מצד שני, כדאי לזכור שהתועלת מההליך הכירורגי היא לא "רק" משמעותית מאוד בהווה, אלא נשמרת לטווח ארוך. למעשה אחרי ניתוח פנים (מוצלח, כזה שבוצע בידיים מיומנות מאוד) האדם ייראה צעיר יותר וחיוני יותר במשך לפחות עשר שנים ואפילו יותר. כשבוחנים בדרך זו את העלות מול התועלת המצטברת לאורך החיים, אפשר להבין מהו המשקל הנכון של השיקול הכלכלי – ולהתמקד בהיבט המקצועי.