שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » מתיחת פנים עם חוטים – יתרונות וחסרונות

מתיחת פנים עם חוטים – יתרונות וחסרונות

מתיחת פנים ללא ניתוח

מתיחת פנים עם חוטים – יתרונות, חסרונות ומה שביניהם. אחד המאפיינים הבולטים של הרפואה האסתטית הוא המבחר הרחב של האפשרויות שהיא מספקת למי שרוצה לשפר את המראה החיצוני. מתיחת פנים עם חוטים היא דוגמה מצוינת לכך – זוהי אלטרנטיבה אפשרית לניתוח הרמת פנים, וכדאי כמובן לקחת גם אותה בחשבון. כאן בעמוד תמצאו מידע מקיף אודות הליך זה, היתרונות שלו, החסרונות, אופן הביצוע והתוצאות.

היתרונות של מתיחת פנים בחוטים

עם השנים, הרצועות שתומכות ברקמות העור בפנים מתרופפות. זהו תהליך טבעי, בלתי נמנע, וכתוצאה ממנו העור צונח ומתקבל המראה המוארך שמזוהה עם זקנה ואפילו עם חולי. אצל אנשים רבים נוצר רצון לשנות את המצב, ובפרט כשיש פער ניכר בין התחושות הפנימיות לבין המראה החיצוני.

מתיחת פנים עם חוטים מייצרת מענה מדויק לתופעה הנ"ל: החוטים הייעודיים מושכים כלפי מעלה את אותן רקמות שצנחו, ובכך מחזירה לפנים את החיוניות שאבדה. עוד יתרון, מעבר לאפקטיביות, הוא העובדה שאין צורך בניתוח. בהתאם גם אין צורך בהרדמה מלאה וכמו כן תקופת ההחלמה מתקצרת. עבור מי חוששים מהליך כירורג, על כל הכרוך בכך, זהו כמובן יתרון משמעותי.

סיבה נוספת לשקול את האופציה של מתיחת פנים בחוטים היא שעצם החדרת החוטים לפנים גורמת לגוף להגביר את קצב הייצור של האלסטין והקולגן. מאחר ששני חלבונים אלה תורמים לבניית תאי עור חדשים, מוצקים והדוקים, הרמת פנים עם חוטים לא "רק" מושכת כלפי מעלה את העור אלא גם הופכת אותו למוצק וחלק יותר.

מתיחת פנים עם חוטים – חסרונות

לצד היתרונות של מתיחת פנים עם חוטים, חשוב לקחת בחשבון גם את החסרונות, או אם תרצו, את היתרונות של ניתוח מתיחת פנים.

ראשית, השינוי אמנם ניכר לעין, אבל היכולת של החוטים מוגבלת – ולכן במקרים שבהם נדרש שינוי משמעותי, סביר להניח שההמלצה תהיה על הליך כירורגי. שנית, התוצאות של הרמת פנים עם חוטים מחזיקות מעמד בין שנה לשנתיים, בעוד שאחרי ניתוח מתיחת פנים הן נראות צעירות יותר במשך כעשור שלם.

איך מתבצעת מתיחת פנים בעזרת חוטים?

מתיחת פנים בחוטים אורכת כ-30 עד 60 דקות, תחת הרדמה מקומית. מהות ההליך פשוטה: החדרת חוטים ייעודיים אל נקודות שנבחרו מראש, בקפידה כמובן, כך שהם יוכלו להחזיק את רקמות העור במיקום גבוה יותר מזה הנוכחי. מאחר שאין הרדמה מלאה, ההתאוששות קלה יחסית ולא נדרש אשפוז אחרי הפעולה. החוטים עצמם נמסים ללא צורך בהתערבות רפואית לאחר מספר חודשים.

החלמה בעקבות הרמת פנים עם חוטים

תופעות הלוואי העיקריות האפשריות הן נפיחות, דימום תת עורי וירידה בתחושה באזורים שונים בפנים. הנפיחות תתפוגג מעצמה בהדרגה תוך כשבוע, וכך גם הדימום (ואיתו הכתמים שמופיעים על הפנים בגלל הדם שמצטבר מתחת לעור). הירידה בתחושה עשויה ללוות אתכם גם מספר שבועות.

בדרך כלל אחרי כשבוע ניתן לחזור לעבודה ולשגרה כמעט מלאה, כשהמגבלה היחידה היא מאמצים גופניים משמעותיים (שאותם ניתן לבצע כעבור כחודש).

למי מתאימה מתיחת הפנים בדרך זו?

על-מנת לבחור נכון בין מתיחת פנים בחוטים או בניתוח, הדרך הטובה ביותר היא להגיע לכירורג פלסטי (או, כמובן, כירורגית פלסטית) עם ניסיון רב. הוותק והבקיאות מתורגמים להמלצה מותאמת ספציפית אליכם, וכמובן לביצוע מיומן של ההליך המומלץ – כך שתוכלו ליהנות מהשינוי הרצוי וגם משקט נפשי בזכות הידיעה שעברתם את הטיפול האופטימלי עבורכם.