שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » כירורג פלסטי באזור חיפה לניתוחי פנים, חזה, גוף ועוד

כירורג פלסטי באזור חיפה לניתוחי פנים, חזה, גוף ועוד

הרמת פנים עם חוטים

כירורג פלסטי הוא איש מקצוע מבוקש בכל רחבי הארץ. באופן טבעי ישנה התעניינות רבה בניתוחים שמטרתם שיפור האסתטיות גם בחיפה, העיר השלישית בגודלה במדינה והמרכזית ביותר באזור הצפון. ד"ר רם סילפן מבצע מגוון רחב מאוד של הליכים כירורגיים שכאלה, ובמיוחד מתמחה בניתוחים בהרדמה מקומית שההתאוששות בעקבותיהם מהירה יותר וההחלמה קצרה יותר. בעמוד זה תמצאו סקירה של הניתוחים המבוקשים ביותר שמבצע כירורג פלסטי בחיפה.

ניתוחי פנים

עבור ד"ר רם סילפן, כמו אצל כל כירורג פלסטי חיפה היא מקום שבו ישנה מודעות גבוהה לחשיבות האסתטיות. בעיר היפה שמתאפיינת בדו קיום מוצלח מאוד יש קהל נרחב שמוכן להשקיע את המשאבים הנדרשים בשיפור איכות החיים על בסיס שיפור המראה החיצוני, ובפרט לעבור ניתוח שמטרתו הצערת הפנים.

למעשה מדובר בקטגוריה שלמה של הליכים כירורגיים: האופציה המקיפה ביותר היא מתיחת פנים, ובנוסף ישנן אפשרויות ממוקדות יותר כמו ניתוח עפעפיים, הרמת גבות והרמת מצח. ניתוח אחר שמשנה את הפנים הוא עיצוב סנטר, הליך כירורגי שמקנה למטופלים נוכחות מובהקת יותר, ובכך מחזק גם את הדימוי העצמי והביטחון העצמי.

עוד ניתוח פלסטי בחיפה שזוכה לפופולריות רבה, הן בקרב נשים והן בקרב גברים, הוא ניתוח אף. כדאי לדעת שבחלק גדול מהמקרים ההליך הכירורגי שמעצב מחדש את האף משפר גם את הנשימה, כך שיש לו גם תועלת בריאותית.

ניתוחי חזה

תחום מומחיות נוסף של ד"ר סילפן הוא ניתוחי חזה. בניתוחים אלה – שכוללים הגדלת חזה, הרמת חזה (עם שתלים או ללא שתלים), הקטנת חזה (כולל לגברים – ניתוח גניקומסטיה), החלפת שתלי סיליקון ושחזור שד – באה לידי ביטוי היכולת של ד"ר סילפן לתכנן את ההליך המדויק ביותר בהתאם לרצון של המטופלת ולמבנה הגוף שלה, כך שהתוצאה תהיה הרמונית ומחמיאה.

בהקשר זה כדאי להדגיש את חשיבות שלב הייעוץ והתכנון. בשלב זה כירורג פלסטי בחיפה (ובכל מקום אחר כמובן) בוחן את המצב הקיים, ומציג בפני המטופלות והמטופלים את האפשרויות הרלוונטיות. כמו כן משמש מפגש הייעוץ לטובת יצירת ציפיות ריאליות – מרכיב הכרחי בשביעות הרצון בסוף התהליך. לנוכח החשיבות והרגישות, ד"ר סילפן עורך במידת הצורך גם יותר ממפגש אחד – עד שהוא משתכנע שהמטופל או המטופלת אכן בשלים ומוכנים לשינוי המשמעותי.

ניתוחי גוף

קטגוריה שלישית של הליכים כירורגיים שמבצע כירורג פלסטי בחיפה היא ניתוחי גוף. בפרט כוללת הקטגוריה הזו ניתוחי מתיחות לעיצוב אזורים שונים בגוף – מתיחת בטן, מתיחת ירכיים, עיצוב ישבן, מתיחת זרועות ועוד. כמו כן ניתן לבצע שאיבת שומן שגם היא כמובן מחטבת אזור או אזורים ספציפיים בגוף, ועוד אופציה היא ניתוח לעיצוב הטבור. ד"ר סילפן מבצע גם הליכים נפוצים פחות שמחייבים מומחיות ייחודית ובפרט פלסטיקה וגינלית.

כל הניתוחים הנ"ל מתבצעים במיומנות גבוהה, תוצר של ניסיון של למעלה משני עשורים בתחום הכירורגיה הפלסטית. תשומת הלב המלאה לכל פרט ולכל ניואנס נשמרת גם לאחר השלמת הניתוח עצמו – במהלך תקופת ההחלמה ועד שהשינוי הרצוי מושלם. זהו פרק זמן רגיש לא פחות מאשר התקופה שלפני הניתוח, ולכן ד"ר סילפן מקפיד על זמינות מלאה ומענה מקצועי, סבלני ומקיף לכל בקשה וצורך.