יום שישי
26th יולי 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » סטים פוד לשיקום השיער – העקרונות, ובאילו מקרים כדאי לבצע

סטים פוד לשיקום השיער – העקרונות, ובאילו מקרים כדאי לבצע

סטים פוד

סטים פוד היא שיטה אפקטיבית במיוחד לשיקומו של שיער עייף. הטיפול שמהווה זריקת מרץ של ממש לשיער ובמקרים מסוימים אפילו החייאה של ממש, מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ומתאים לכל סוגי השיער. בפרט כדאי לבצע אותו לפני ואחרי החלקת שיער, וכן כשהשיער עבר תהליכים כימיים שונים (צביעה/ סלסול וכו'), אולם באופן כללי ובכל נקודת זמן הסטים פוד מחולל פלאים במראה השערות.

העקרונות עליהם מבוסס הסטים פוד

מכשיר ה- STEAM POD, שנמצא כאמור בחזית הטכנולוגיה בתחום עיצוב השיער ושיקומו, נעזר בחום מבוקר על-מנת להזין תאים פגומים בשערות ובכך לשקם אותם. למעשה מדובר על טיפול שיקומי לשיער, כולל השלמת אזורים חסרים בסיבי השערות, שמניב תוצאות מרשימות מאוד, בין השאר בזכות שימוש בחומרים עשירים בלחות, בוויטמינים, ברכיבים מזינים ובתמציות צמחים, כך שכל שערה זוכה לכל מה שהיא זקוקה לו כדי להשתקם, לצמוח ולשמור על מראה מרשים לאורך זמן.

באילו מקרים כדאי במיוחד לשקם שיער בשיטה זו?

שיקום שיער בשיטת הסטים פוד מומלץ במיוחד לנשים שמקפידות לצבוע את שערן בתדירות גבוהה, מעניקות לו גוונים, מסלסלות אותו, מחליקות אותו וכו' – כל הפעולות הנ"ל אמנם מקנות לאישה מראה שובה לב, אולם יש לכך גם השפעה על בריאות השיער, ועל-מנת שלא לשלם מחיר יקר מבחינה זו, כדאי לבצע בתדירות הנכונה (והמומלצת ע"י מעצב שיער מנוסה ובעל יושרה) את הטיפול המשקם האפקטיבי ביותר, הלא הוא סטים פוד.

ה- STEAM POD מתאים במיוחד גם לפני החלקת השיער (בכל שיטה שהיא – צרפתית, יפנית וכו') וגם אחרי ביצוע החלקה שכזו. בשני המקרים הטיפול מבטיח מקסימום ברק ושימור של המראה החלק הרצוי לאורך זמן רב.

כאמור גם לנשים ששיערן אינו פגום ולא עבר או עובר תהליכים כאלה ואחרים מומלץ לבצע טיפול תקופתי שכזה, שמחייה את השערות ומעניק להן מראה מרהיב ומרקם נעים במיוחד למגע.