יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » טיפול באמפולות לשיקום השיער – איך זה עובד?

טיפול באמפולות לשיקום השיער – איך זה עובד?

שיקום השיער

השיער שלנו יקר מאוד לליבנו, ורובנו משקיעים לא מעט משאבים כדי לטפח אותו ולהעניק לו, ולנו, את המראה המרשים ביותר האפשרי. אבל גם במציאות כזו נגרמים לעתים נזקים שונים לשיער – בגלל טיפול שלא צלח, בעקבות חשיפה מרובה לגורמים בעייתיים עבורו כמו שמש, כלור (בבריכה) או מלח (בים), וישנן עוד סיבות אפשריות. במקרים אלה נדרש טיפול שיקומי לשיער ואחת האופציות היותר מומלצות היא אמפולות.

האמפולות המשמשות לשיקום השיער מכילות מגוון מרכיבים חיוניים לשיער ובהם ויטמינים, שמנים צמחיים ומינרלים, במינונים מדויקים ובהרכב שמייצר שינוי חיובי במיוחד מבחינת בריאות כל שערה ושערה – וכמובן שהדבר בא לידי ביטוי גם במראה השיער.

כיצד מתבצע טיפול אמפולה?

טיפול אמפולה הינו טיפול פשוט למדי שמניב שינוי מידי – כל מה שיש לעשות הוא לפתוח את האמפולה, לפזר את החומר שהיא מכילה על השערות בצורה אחידה ומדויקת ולאפשר להם להיספג בשערות תוך כדי עיסוי עדין של הקרקפת. אמפולה איכותית של חברות מובילות תיספג במהירות ותקנה לשיער חוסן, ברק ורכות, ומעל לכל מראה חיוני, בריא ומחמיא.

עוד כדאי לדעת כי תוצאות שיקום שיער בעזרת אמפולות נשמרות לאורך זמן.

מתי כדאי לבצע טיפול בשיער עם אמפולות?

אמפולות הן כאמור דרך אפקטיבית מאוד לשקם שיער פגום מכל סיבה שהיא. בנוסף מומלץ לבצע טיפול אמפולות לקראת החלקת שיער, צביעת שיער או טיפול גוונים, וזאת מהסיבה הפשוטה שהחומרים שבאמפולה יספקו לשערות מעטה הגנה, כך שהשינוי (החלקה/ צביעה/ גוונים) יעניק את המראה הרצוי מבלי לפגוע בשערות. באופן דומה כדאי לבצע טיפול שיקום שיער עם אמפולה איכותית גם לאחר צביעת השיער או החלקתו, כדי למנוע נזק ולהבטיח תוצאות מיטביות, ועוד המלצה היא לנצל את האופציה של האמפולות לטיפולים תקופתיים שיהיו על תקן "להקדים תרופה למכה" ולשמור על השיער בריא ויפה.