יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » מוצרי טיפוח לשיער בהתאמה ספציפית – מה הכי יתאים לך?

מוצרי טיפוח לשיער בהתאמה ספציפית – מה הכי יתאים לך?

מוצרי טיפוח לשיער

מוצרי טיפוח לשיער: בחירה מושכלת של מוצרי טיפוח לשיער מבטיחה לו מראה שובה לב, וחשוב אף יותר, בריאות מיטבית שתשמור עליו קורן וחיוני לאורך זמן. במסגרת בחירה זו יש להקדיש תשומת לב ל-3 פרמטרים: התאמה ספציפית של התכשירים לסוג השיער שלך, המותג שעומד מאחורי כל מוצר והרכיבים שהוא כולל. עקרונות אלה נכונים לגבי כל סוגי תכשירי הטיפוח הנחוצים לנו – שמפו, מרכך, מסכה איכותית, סרום לשיקום שיער פגום, אמפולות לשיקום שיער לא בריא ומוצרי הגנה שונים לשיער.

התאמה ספציפית לשיער שלך

באופן טבעי מוצרי טיפוח שמחוללים פלאים לשיער יבש לא יתאימו לבעלות שיער שמן, שמפו ומרכך שמומלצים לנשים ספורטיביות שחופפות מדי יום לא בהכרח נכונים למי שחופפת את שערה בתדירות נמוכה יותר ובאופן כללי רק התאמה מלאה בין סוג השיער שלך ואופי הטיפוח שלו לבין אותם מוצרי טיפוח מבטיחה מראה מרשים ושיער בריא. למי שאינה בטוחה מהם התכשירים המתאימים לשערה כדאי להתייעץ עם מעצב שיער מנוסה ובעל יושרה מלאה.

למה כדאי להעדיף מותגים מוכרים?

אמנם ישנם לא מעט תחומים שבהם מותג מוכר מבטיח בעיקר מחיר יקר יותר ולאו דווקא איכות גבוהה, אולם בתחום של מוצרי טיפוח לשיער ישנו קונצנזוס כי מוטב לחפש תכשירים של חברות כמו לוריאל, שיסיידו וכו' – רק מוצרים שכאלה מבטיחים לכן שהפוטנציאל של תכשיר טיפוח מותאם לשערכן ובשימוש נכון אכן יתממש, בעוד מוצרים עלומי שם עלולים להכיל גם חומרים מזיקים או נוזלים חסרי ערך שנועדו להקנות נפח גדול יותר לתכשיר.

הרכב החומרים של כל תכשיר טיפוח

הדגש השלישי במסגרת בחירת תכשירי טיפוח לשיער הוא כאמור בדיקה מדוקדקת של הרכב החומרים. בפרט כדאי לוותר על מוצרי טיפוח המכילים כימיקלים שעלולים להיות מזיקים הן לשיער והן לבריאות באופן כללי, ובפרט SLS ופרבנים.