יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » תוספות שיער – סוגים ומחירים נפוצים בשוק

תוספות שיער – סוגים ומחירים נפוצים בשוק

תוספות שיער

תוספות שיער הן דרך מצוינת לשפר את המראה החיצוני שלנו בקלות ובמהירות, ובמידה משמעותית מאוד שהרי השיער הוא אחד האלמנטים הבולטים ביותר אצל כולנו. תוספת לשיער מתאימה גם לנשים וגם לגברים שחווים התקרחות, וכדי שהתוצאה תהיה באמת מחמיאה חשוב לבחור באופן מושכל את סוג התוספת ואת האופן שבו מחברים אותה לשיער הקיים – ורצוי להפקיד את המשימה בידיים של מומחה לנשירת שיער (שמן הסתם הוא גם מומחה להארכת שיער).

באמצעות התוספות לשיער ניתן לבצע גם הארכת שיער קצר, גם עיבוי שיער דליל וכן את שתי הפעולות גם יחד. החלוקה העיקרית של סוגי התוספות היא לסינטטיות מול טבעיות (ויש גם תוספות שיער שהן שילוב בין טבעי לסינטטי), ומבחינת אופן החיבור האפשרויות הרווחות הן חרוזים, הדבקה או הלחמה.

סינטטי או טבעי?

נשירת שיער מוגברת מחייבת התייחסות רצינית, ובעצם גם כשהסיבה לחיפוש תוספת לשיער היא חוסר שביעות רצון מאורך השיער, כדאי להשקיע בתוספת טבעית, כלומר כזו המבוססת על שיער אדם. תוספות טבעיות אמנם יקרות יותר אבל הן גם עמידות יותר וגם יוצרות מראה מחמיא בזכות השילוב הטוב יותר עם השיער הקיים.

עוד כדאי לזכור שהמחיר שאנחנו משלמים עבור התוספת הוא אמנם פקטור שאי אפשר להתעלם ממנו, אבל תוך זמן קצר הוא נשמט מהזיכרון – ואילו המראה החיצוני שלנו, שכאמור מושפע מאוד מהשיער, נשאר איתנו עוד זמן רב לאחר הקנייה.

חרוזים, הדבקה או הלחמה?

חרוזים הם הדרך הזולה ביותר לחבר תוספת שיער לשיער הקיים, אבל מצד שני זו גם הדרך הכי פחות עמידה והיא מתאימה בעיקר כשרוצים ליצור שינוי זמני, אפילו חד-פעמי, ולא במסגרת טיפול בנשירת שיער שכמובן מחייב פתרונות עמידים יותר.

הדבקת תוספות לשיער ובעיקר הלחמה הן שיטות שמבטיחות עמידות רבה יותר לתוספות, כולל בפני חום או לחות, כך שאפילו אפשר למשל להשתמש במחליק והתוספת תישאר צמודה לשיער הטבעי. הדרך הטובה ביותר להבטיח הארכת שיער ו/או עיבוי שיער אופטימליים ולפרק זמן משמעותי היא להגיע למעצב שיער מנוסה, שיעזור לכם לבחור את סוג התוספת ואת שיטת ההדבקה, תוך כדי התחשבות גם במסגרת התקציב שלכם.