יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » החלקת שיער יפנית – יוקו סיסטם

החלקת שיער יפנית – יוקו סיסטם

החלקת שיער יפנית

יוקו (Yuko) היא חברה מובילה בתחום הטיפוח ובפרט בכל הנוגע להחלקות יפניות – כלומר החלקת שיער שמבוססת על נוסחה חדשנית וחומרים אפקטיביים במיוחד שהופכים גם שיער מסולסל, מקורזל או מתולתל לחלק לחלוטין. החלקות שיער יפניות מייצרות שיער שהוא לא "רק" חלק אלא גם בעל מקרה בריא וקורן. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי החלקה יפנית אינה מתאימה לבעלות גוונים בשיער או למי שעברה הבהרה.

איך עובדת החלקת שיער יפנית עם יוקו סיסטם?

החלקת שיער של יוקו סיסטם נמשכת כ-3 עד 4 שעות. החומר שעליו מבוססת ההחלקה, שכאמור כוללת גם שיקום וחיזוק השערות, כולל קריאטין, ויטמינים ומינרלים שונים, ועוד מרכיב ייחודי לחברה היפנית המתקדמת הוא מי זהב. מי הזהב מאפשרים החדרה אפקטיבית במיוחד של כל החומרים הנ"ל לתוך כל שערה ושערה, ותוצאות מרשימות מאוד. כדאי לציין כי שיער חלק בזכות החלקה יפנית נשאר כזה בעצם לנצח, אם כי יש לקחת בחשבון את העובדה ששורשים חדשים צומחים כל הזמן, ועל כן, על-מנת לשמר את המראה המושלם, יש לחדש את ההחלקה אחת לחצי שנה עד 8 חודשים (התדירות המדויקת תלויה בקצב צמיחת השיער ובמאפיינים הספציפיים שלו – עד כמה הוא מתולתל וכו').

בתום ההחלקה היפנית האיכותית הזו ישנן מספר הנחיות שחשוב להקפיד עליהן: ראשית, יש להימנע מחפיפת השיער במשך שתי יממות, ולמעשה רצוי מאוד לא לשהות באותן 48 שעות באופן כללי בסביבה לחה. במשך כשבועיים יש להימנע מצביעת השיער, וזהו גם פרק הזמן שבמהלכו מומלץ לא לאסוף את השיער בשום צורה שהיא (קליפסים, קשת, סרט, סיכות, גומיות וכו'). הסיבה לכך היא שהחומרים הפעילים עדיין מבצעים את פעולתם, ושימוש באחד האמצעים הנ"ל עלול להשאיר סימנים מיותרים. דגש אחר הוא לא לשכב לישון כשהשערות רטובות.

על-מנת למצות את כל היתרונות של החלקה לשיער מבית יוקו יש להקפיד את המשימה בידיים מקצועיות במיוחד של מעצב שיער מנוסה באופן כללי ובעל ניסיון ספציפי בביצוע החלקות יפניות. עוד חשוב לציין כי החומרים עליהם מבוססת החלקת השיער של יוקו סיסטם לא מנוסים על בעלי חיים.