שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » כמה עולה טיפול הצרת היקפים? – מחירים ועלויות

כמה עולה טיפול הצרת היקפים? – מחירים ועלויות

הצרת היקפים מחיר

נשים רבות וכך גם גברים מדווחים על חוסר שביעות רצון ממבנה הגוף ובעיקר, מהתרחבות הגוף וההיקפים.

בעזרת מגוון די רחב של שיטות, תוכלו להשיג את המטרה, הצרת היקפים משמעותית ואפילו במחיר סביר. הצרת היקפים מחיר קשור לסוג השיטה שבה משתמשים ולמספר הטיפולים הרצוי.

יש שיטות שבהן עלות כל טיפול כ-300 ₪ ויש שיטות שבהן עלות כל טיפול יכולה להגיע גם לסכומים גבוהים בהרבה. בדרך כלל, עלות הטיפול הכוללת מגיעה עד ל-4000 או 6000 ₪. טיפולי הצרת היקפים יכולים להתבצע בשלל טכניקות, למשל שימוש בגלי קול, אולטרסאונד, לייזר וגם לייזר קר, שימוש בעיסוים.

יש גם שילובי שיטות וכן אפשרות לבצע הצרת היקפים באמצעות שאיבת שומן על ידי קנולות בשילוב עיסוי. במרבית השיטות, מה שבאמת משיגים זה אחד משתיים, או זירוז חילוף החומרים על ידי השפעה על כלי הדם או הרס תאי שומן.

לאחר שתאי שומן נהרסים, על ידי גלי קול, חימום, או הקפאה, הגוף מסלק במשך מספר שבועות את שאריות השומן. כלומר, את התוצאה ניתן לראות לאחר כחודשיים או שלושה.

הצרת היקפים מחיר

עליה במשקל הגוף מתבטאת באופן שונה, בקרב אנשים שונים. המציאות מראה כי לא תמיד מספיק להקפיד על תזונה נכונה, כדי ליהנות מגוף חטוב. מסתבר כי הרצון להצר היקפים מלווה רבים, אשר כל רצונם לאו דווקא להוריד הרבה במשקל אלא לעצב את הגוף, שהתרחב עם השנים. להלן נבין מה חשוב לדעת בנושא זה, השיטות הקיימות להצרת היקפים וגם הצרת היקפים מחיר מקובל.

הצרת היקפים מחירים ושיטות

יש כמה וכמה שיטות להצרת היקפים. כמו כן, ישנם אזורים שונים בגוף שבהם הצרת היקפים יכולה להיות מוצלחת במיוחד. למשל, הצרת היקפים בצורה ממוקדת יכולה לחטב את הגוף עם דגש על אזורי המותנים, הישבן, הבטן. ניתן לחטב למשל את אזור ה"צמיגים" שבמותניים, הכרס, הירכיים. בחלק מהשיטות, ניתן לחטב גם את הזרועות ואף לסלק שומנים מיותרים מסביבות הצוואר. לפני שנדבר על מחיר הצרת היקפים נציין את השיטות המקובלות והמובילות:

  • גלי רדיו מצמצמי היקפים: בשיטה זו משדרים גלי רדיו שמאפשרים מיצוק של העור. בצורה כזאת, ההיקפים מצטמצמים. ניתן להשיג בכך גם השפעה מסוימת על צלוליטיס. הטיפול נעשה בכמה מפגשים, בהתאם לצורך.
  • אולטרה סאונד בלה קונטור: זהו מכשיר המשמש להצרת היקפים בטכנולוגית אולטרה סאונד. הפעלת המכשיר מאפשרת סילוק של שומנים. לאחר הפעלת המכשיר הגוף למעשה מפנה את השומן באזור המטופל דרך מערכת הלימפה.
  • חימום, עיסויים ולייזר: בשיטה זו נעשה שימוש בלייזר, בשילוב עיסוי באזור המטופל. בעזרת עוצמת הלייזר יוצרים סביבה מחוממת באופן מבוקר, מתוך מטרה להגביר את חילוף החומרים ולהשפיע על מחזור הדם. טיפול זה נעשה במספר מפגשים עוקבים.
  • פירוק שומן באמצעות עיסויים: בעזרת שיטת LPG מבצעים פירוק שומנים באזור המטופל, בעזרת עיסוים מיוחדים. הפעלת לחץ על רקמות שונות מעודד פירוק שומנים ולאחר מכן פינוי השומנים מהגוף החוצה.
  • אולטרה סאונד, אולטרה שייפ: זוהי שיטה המבוססת גם היא על גלי קול ואולטרה סאונד המשפיעים ישירות על תאי השומן. יש המכנים את הטיפול כהמסת שומנים, למרות שמבחינה ביולוגית זה עובד קצת אחרת. המכשיר הורס את תאי השומן, אשר מסולקים לאחר מכן על ידי הגוף בתוך מספר שבועות.
  • הצרת היקפים בלייזר קר: שיטת זרונה מאפשרת הצרת היקפים במכשיר לייזר קר. שיטה זו ממיסה את השומן באזור המטופל והפיכתו לנוזל. לאחר הטיפול, הגוף מפנה את השומן שנהרס באמצעות המערכת הלימפטית.
  • הצרת היקפים באלקטרודות חשמליות: טכנולוגיה שלא הורסת את השומן באזור המטופל אלא מעודדת גירוי של השרירים. גירוי השרירים בעזרת פעילות חשמלית נועד לחטב את הגוף, באזור רצוי.
  • פירוק שומן בהקפאה: שיטה זו מבוססת על התגובה של תאי שומן לקור חזק. לאחר שבוחרים באילו אזורים לטפל, מניחים יריעות מקוררות על האזורים הרצויים. לאחר טיפול של כחצי שעה עד שעה, משיגים הרס של חלק ניכר מתאי השומן. תאי שומן אלא נפלטים מהגוף בתוך מספר שבועות ולא צומחים בחזרה. טיפול אחד עשוי להספיק, לפעמים נדרש יותר.
  • הצרת היקפים בגלי רדיו: האנרגיה שיוצרים גלי הרדיו יוצרת חימום רקמה שמועבר לתאי השומן. תאי השומן מומסים, לעיתים בסיוע עיסוי מקומי ומפונים מהגוף באמצעות צינוריות.

השורה התחתונה: הצרת היקפים תעלה החל מ-2000 ₪ וכלה ב-6000, בכפוף למספר הטיפולים הנדרש.