יום שישי
26th יולי 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » איך לא להתאכזב לאחר ביקור אצל מעצב שיער?

איך לא להתאכזב לאחר ביקור אצל מעצב שיער?

שיער מעוצב

לנשים רבות, וגם ללא מעט גברים, קשר רגשי עמוק לשיער, ולמעשה גם ללא קשר כזה אין ספק שלשערות ישנו משקל נכבד במראה החיצוני. בהתאם ישנה גם משמעות רבה לכל ביקור אצל מעצב שיער, שמצד אחד עשוי להפוך לחוויה נעימה, מעצימה ומשמחת עד מאוד, ומצד שני עלול גם להוביל לאכזבה ואפילו למפח נפש של ממש.

שיחת היכרות

כשפונים למעצב שיער חדש, כדאי מאוד עוד לפני שנגזרת ולו שערה אחת, ועוד לפני שנמרחת על השערות ולו טיפה אחת מחומר טיפולי משקם כזה או אחר, להקדיש זמן לשיחת היכרות קצרה. שיחה שכזו תבהיר לך עד כמה אותו מעצב שיער קשוב ללקוחותיו ובה בעת גם בעל יושרה מלאה.

השילוב הנ"ל חשוב במיוחד: רק מעצב שיער שמצד אחד מקדיש זמן ותשומת לב כדי להבין מהם הרצונות של לקוחותיו ומה ייחשב בעיניהם כמראה מושלם, ומצד שני לא יהסס לומר ללקוחה כי מילוי בקשתה עלול להוביל למראה שלא יחמיא לה, והכל בעדינות וברגישות ותוך כיוון כל מי שנכנס למספרה אל הלוק האופטימלי עבורו, מבטיח שאין סיכוי לאכזבה אחרי הביקור אצלו.

המלצות של לקוחות ותיקים

דרך נוספת לוודא שתצאי מרוצה מהביקור אצל מעצב השיער היא לשמוע המלצות של לקוחות ותיקים, במידת האפשר בשיחה ישירה. בפרט כדאי לעשות זאת לפני טיפול שיקום שיער שמצבו לא טוב, או לפני החלקת שיער חשובה מבחינתך. במצבים אלה לידע המקצועי של מעצב השיער ישנה חשיבות רבה במיוחד, ולא פחות משמעותי מכך הוא הניסיון שלו בביצוע הטיפול הספציפי הדרוש לך. המלצות אותנטיות של לקוחות שכבר נהנו מביקור אצל אותו מעצב שיער יעזרו לך גם לדעת בוודאות שכל החומרים שבהם ייעשה שימוש לטובת עיצוב שיערך הינם האיכותיים והבטוחים ביותר, יסייעו לך להפקיד את שערותייך בידיים המקצועיות בראש שקט וללא חשש ובעיקר יובילו לתוצאות החיוביות ביותר האפשריות.