יום שישי
26th יולי 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » מנעול סוללה לאופניים חשמליים – פטנט ייחודי שאתם צריכים להכיר

מנעול סוללה לאופניים חשמליים – פטנט ייחודי שאתם צריכים להכיר

אופניים חשמליים

סוללות של אופניים חשמליים הם אחד הפריטים הנגנבים ביותר בערים הגדולות. לגנבים קל לקחת איתם את הסוללה ולהיעלם במהירות, כשהם משאירים את האופניים החשמליים בלי מקור החשמל וגורמים בכך נזק חמור. נזק חמור אפילו יותר נגרם כשהגנבים מצליחים להעלים לא "רק" את הסוללה אלא גם את האופניים עצמם – ומי שחזר למקום שבו השאיר אופניים עם מנוע וגילה מנעול מנותץ או פשוט שטח ריק יודע בדיוק עד כמה התופעה מקוממת ומתסכלת.

זהו גם המניע לפיתוח מבטיח מאוד: מנעול סוללה לאופניים חשמליים שמייצר דרגת קושי גבוהה במיוחד לגנבים – כך שהם יעדיפו לחפש טרף קל יותר. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט לגבי המנעול הנ"ל של גרין בייק והיתרונות המשמעותיים שלו.

פטנט ייחודי

עד לפיתוח מנעול הסוללה של גרין בייק בעלי אופניים חשמליים נדרשו לבחור בין סחיבת הסוללה (שעשויה להיות כבדה למדי) לכל מקום לבין הסיכון שמא הסוללה ו/או האופניים ייגנבו. אם תרצו, בחירה בין טרחה מרובה לבין דאגה בלתי פוסקת.

המנעול החדשני של גרין בייק מקנה אפשרות בחירה נוספת: נעילה אפקטיבית של הסוללה, כך שגם אין צורך להיגרר איתה לכל מקום וגם אין מקום לדאגה. המנעול מבוסס על פטנט ייחודי, שהמהות שלו היא חיבור אינטגרלי של המנעול לסוללה.

איך מצליח המנעול של גרין בייק להגן על הסוללה ועל האופניים?

הפטנט שעליו מבוסס המוצר שפיתחה גרין בייק מאפשר כאמור חיבור אינטגרלי של המנעול לסוללה. הכוונה היא ליצירת מצב שבו המנעול עובר ממש בתוך הסוללה, כך שלגנב אין דרך לשלוף אותה מהאופניים החשמליים, ובוודאי שלא בפרק זמן סביר ומבלי למשוך המון תשומת לב.

ברגע שהסוללה מאובטחת היטב למקום שלה, אין גם טעם כמובן לגנוב את האופניים משום שהמנוע שלהם לא ייכנס לפעולה – כך שכלי הרכב האהוב שלכם מוגן ברמת ההגנה הגבוהה ביותר האפשרית.

התאמה מלאה לסוללה הנפוצה ביותר

מנעול סוללה לאופניים חשמליים חייב באופן טבעי להתאים לסוללה – המנעול שפיתחה חברת גרין בייק מותאם באופן מושלם לסוללת סילבר פיש, הסוללה הנפוצה ביותר באופניים החשמליים. בנוסף המנעול בנוי כך שניתן לקשור את האופניים, ביחד עם הסוללה כמובן, לכל עמוד ולכל מתקן רלוונטי – בפשטות ובזריזות (באמצעות שרשרת שהעובי שלה הוא עד 8 מ"מ, או בעזרת מנעול פרסה).

על מה חשוב להקפיד כשמצטיידים במנעול סוללה לאופניים חשמליים?

על-מנת להפיק מקסימום תועלת ממנעול הסוללה של גרין בייק, ולהגן על האופניים החשמליים, ההתקנה – כלומר אפשור החיבור האינטגרלי של המנעול לסוללה – חייבת להתבצע באופן מקצועי. ישנם כמה וכמה מתקינים מורשים – רשימה מפורטת מופיעה כאן באתר שלנו – וניתן לבחור מתוכם. גם ההתקנה מושלמת תוך זמן קצר, ומיד לאחריה תוכלו לרכב לכל מקום ובכל נקודת זמן בראש שקט באמת.