שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » רשת אקופאן – ייבוא והפצה בלעדיים של אופניים וקורקטינטים חשמליים

רשת אקופאן – ייבוא והפצה בלעדיים של אופניים וקורקטינטים חשמליים

אופניים חשמליים מודרניים

תחילת הדרך של רשת אקופאן, בשנת 2007, הייתה סדנא וחנות שבהן יוצרו והורכבו אופניים חשמליים, וגם היום תמצאו בכל הסניפים מבחר רחב של דגמי אופניים עם מנוע – ולצידם תמצאו גם קורקינטים חשמליים רבים.

הפיכת הקורקינט החשמלי לחוקי – והזינוק בפופולריות שלו

ישנם כאלה שמתייחסים לקורקינט הממונע כאח הצעיר של האופניים החשמליים, אבל באקופאן מתייחסים בשיא הרצינות גם לקורקינטים, שמספקים אף הם חוויית רכיבה כיפית ומשתלמת מאוד, ובפרט בתוך הערים. כדאי לזכור שעד לפני זמן לא רב תחום הקורקינטים החשמליים היה פרוץ לחלוטין, בתקנות התעבורה לא הייתה כלל התייחסות לכלי רכב רב פוטנציאל זה ולא היו גם תקנים רלוונטיים. במרץ 2016 אישרה סוף סוף הכנסת, באמצעות ועדת הכלכלה, תקנות חדשות (וביניהן הגבלת המהירות על הקורקינט ל-25 קמ"ש וקביעת גיל מינימום לרכיבה עליו – 16), ומאז חל זינוק דרמטי בביקוש לקורקינטים.

אגב, בניגוד לתדמית הנפוצה, קורקינטים חשמליים הם לא רק נחלת צעירים שמחפשים רכיבה עם אדרנלין: בימינו ניתן לראות צעירים ומבוגרים, סטודנטים ואנשי עסקים, גברים ונשים ובעצם את כולם מתניידים באמצעות הכלי הקל והקול שמיישם את המוטו של אקופאן, Freedom In Motion (כלומר חופש בתנועה).

דגמים איכותיים ובטיחותיים

כאמור בכל חנויות אקופאן ברחבי הארץ תמצאו מגוון רחב של קורקינטים חשמליים, כך שכל אחד וכל אחת יכולים למצוא את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלהם ולהעדפות שלהם – הן מבחינה פרקטית והן מבחינה אסתטית. בנוסף ממתין לכם בכל סניף צוות מקצועי שישמח לעזור לכם להתאים קורקינט בהתאם לשימוש הצפוי ולמי שאתם.

כל האביזרים הנחוצים לקורקינטים ואופניים חשמליים

כיאה לרשת מובילה אקופאן מציעה אופניים חשמליים איכותיים, קורקינטים חשמליים של מיטב היצרנים – וגם את כל האביזרים שנחוצים כדי לרכב בנחת ובבטחה על כלי רכב חשמלי אישי.

בין השאר תוכלו לרכוש אצלנו קסדות שמבטיחות הגנה מושלמת לראש וגם נוחות מרבית, מושבים לאופניים חשמליים, מושב הרכבה לתינוקות ולילדים, מבחר פנסים לקורקינטים ולאופניים, צופרים, תיקים ופתרונות נשיאה הן לאופניים חשמליים והן לקורקינטים חשמליים, מנעולים וכאמור כל מה שצריך על-מנת שההנאה שלכם מכלי הרכב המתקדם שבחרתם לעצמכם תהיה מושלמת.

אקופאן החלה לייצר ולהרכיב אופניים חשמליים כבר ב-2007, כשעבור רוב הישראלים כלי הרכב הזה עוד נתפש כמעט כמו מדע בדיוני, וכיום היא רשת ארצית שמייבאת דגמים מתקדמים ונחשבים של מיטב היצרנים בעולם, משווקת אותם ומטפלת בהם במוסכי השירות המקצועיים שמהווים חלק בלתי נפרד מהסניפים.

לכאורה המוצר העיקרי שמוכרת הרשת הוא אופניים חשמליים, אבל בפועל תוכלו למצוא בסניפים הרבים (תל אביב, ירושלים, באר שבע, חולון, אשדוד, הוד השרון, בית שאן, עפולה ועוד) משהו הרבה יותר יקר ערך: חופש. חופש להתנייד בלי להיתקע בפקקים, חופש משעבוד לדלק שמחירו עולה ועולה, חופש מחיפושים מתישים אחרי מקום חנייה, חופש מביטוח שעלותו מכבידה מאוד וחופש להיות מי שתרצו בזכות מציאת זוג אופניים שהוא בדיוק אתם.

כל היצרנים הנחשבים בתחום האופניים החשמליים

בכל החנויות של אקופאן ממתין לכם מבחר רחב של דגמים נחשבים ועדכניים של היצרנים הנחשבים ביותר בתחום האופניים החשמליים. ביניהם מתבלטים הדגמים השונים של Italwin שתמיד מציגים אסתטיקה שובת לב, דגמי Jager שמתאפיינים בעוצמה ובהתאמה לצרכים שונים (למשל ה- Jagger Strasse 48), דגמים של Cycoo (מותג יפני שמציע מחיר אטרקטיבי בלי להתפשר על האיכות), דגמים שונים של Momodesign ועוד.

עוד כדאי לדעת שהצוות המקצועי בכל חנות של הרשת אמון על התאמת אופניים בדיוק לפי הצרכים הספציפיים שלכם, כך שהתועלת שלכם מכלי הרכב החשמלי הקל והאפקטיבי תהיה מקסימלית.

מה דעתכם על אופניים חשמליים יד שנייה?

אופציה נוספת שתוכלו לבחור בה אם תרצו היא אופניים חשמליים יד 2. הזוגות המשומשים שמוצעים למכירה בסניפי אקופאן הם כאלה שעברו בדיקה יסודית ע"י אנשי המקצוע המנוסים של הרשת ובאמצעות ציוד מתקדם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגם אם לא מדובר באופניים חדשים לגמרי, עדיין תזכו בחוויית רכיבה מהנה בטוחה, ובמחיר משתלם במיוחד.

אחריות

סיבה טובה נוספת לכך שאקופאן היא הרשת המובילה בתחום האופניים החשמליים בארץ היא האחריות שמוענקת על רכישת כלי הרכב מרובה היתרונות שבמידה רבה מהווה את העתיד של התחבורה האורבנית בעולם כולו. האחריות היא לפרק זמן של 12-18 חודשים והיא כוללת טיפולים שוטפים במוסכי הרשת שכולם מאובזרים בציוד מתקדם. בנוסף ניתן לבצע טרייד אין ולהחליף אופניים חשמליים ישנים בזוג חדש ומשופר.

רשת ארצית לייבוא והפצה בלעדית של אופניים חשמליים

אקופאן הינה רשת ארצית מובילה בתחום האופניים החשמליים – בסניפי הרשת הרבים שפזורים לאורכה ולרוחבה של ישראל תוכלו לקנות את כלי הרכב היעיל, הכיפי והמשתלם,לטפל באופניים הממונעים שלכם, ולא פחות חשוב, להרגיש חלק מקהילה שמקדמת את תרבות הרכיבה על האופניים בארץ.

ההתחלה הייתה בשנת 2007, עם סדנא מקצועית וחנות בוטיק שהייתה מיועדת בעיקר ליודעי דבר שהתחברו לרעיון המהפכני של אופניים עם מנוע כבר אז. כיום ישנם כבר רבים שמודעים לשפע היתרונות של האופניים החשמליים, וגם אקופאן היא כבר לא נקודה בודדה אלא רשת של ממש עם סניפים בעפולה, בית שאן, מודיעין, קרית גת, חולון, אשדוד, באר שבע, ירושלים, תל אביב ועוד. בנוסף צפויים להיפתח בקרוב סניפים נוספים, ובאופן כללי ישנה מגמת התרחבות מובהקת.

המוטו של אקופאן הוא Freedom In Motion, ואכן זה בדיוק מה שתוכלו למצוא בכל הסניפים הרבים: חופש התניידות מרבי במרחבים האורבניים וגם אלה הבין-עירוניים, ובעצם החופש המוחלט להיות אתם עצמכם ולרכב על הדגם שהכי מתאים לצרכים הספציפיים שלכם ובנוסף גם משקף בצורה הטובה ביותר את האישיות שלכם. כדאי לציין שבחנויות אקופאן תוכלו לבחור בין מיטב הדגמים החדשים של היצרנים המובילים בעולם, ובהם בין השאר Jager ו-Italwin, לבין דגמים קלאסיים, ועוד אופציה היא אופניים חשמליים יד שנייה. האופניים יד 2 מוצעים במחיר אטרקטיבי במיוחד ואחרי שעברו בדיקות מדוקדקות ובמידת הצורך טיפולים שמבטיחים שכל רכיב ורכיב בהם תקין לחלוטין וראש שקט בכל רכיבה.

כאמור אקופאן הובילה את תרבות הרכיבה בישראל עוד לפני שהנושא הוסדר באופן רשמי ונוצרו תקנים מסודרים לאופניים חשמליים. ככל שעלתה המודעות בארץ, והתרחב השוק, צמחה גם הרשת והפכה לגורם בר סמכא בתחום. לא רק בישראל, אגב: ערן כהן, הבעלים של אקופאן, מייצר אופניים חשמליים איכותיים במזרח הרחוק עבור מותגים נחשבים והזמן הרב שאותו הוא מבלה בתערוכות בינלאומיות מקצועיות מוביל לשיפור מתמיד גם כאן בהיבטים השונים של התנהלות אקופאן.

מאפיין מובהק נוסף של הרשת הוא האחריות הסביבתית החברתית: כל אנשי אקופאן מחויבים להתאמת הפתרון המיטבי לכל לקוח, להנחלת תרבות רכיבה נכונה יותר על אופניים חשמליים, כלי רכב שמגיע למהירות של 25 קמ"ש ומחייב זהירות רבה, ולשיפור מרקם החיים העירוני בכל רחבי הארץ בזכות הגברת המודעות ליתרונות כלי הרכב שלא מזהם, לא גורם לפקקים ובנוסף מחבר את הרוכבים אל המרחב האורבני וגם אלה לאלה.