יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » אופניים חשמליים יד 2 – יתרונות ומדריך קנייה

אופניים חשמליים יד 2 – יתרונות ומדריך קנייה

אופניים חשמליים יד שניה

בדרך כלל מי שמבין עד כמה משתלמים וכיפיים האופניים החשמליים מחפש זוג חדש, כזה שאף אחד עדיין לא רכב עליו, רצוי מדגם חדיש במיוחד – אבל לפעמים דווקא אופניים חשמליים יד שנייה הם האופציה המתאימה ביותר והמשתלמת ביותר, ובפרט אם מקפידים על מספר כללים במהלך הקנייה.

היתרונות של אופניים חשמליים יד שנייה

באופן טבעי היתרון הראשון והבולט ביותר של אופניים חשמליים יד 2 הוא המחיר – בדיוק כפי שמכונית שאינה חדשה לגמרי עולה לנו הרבה פחות ממכונית עם ניילונים, וכפי שניתן למצוא סלונים איכותיים בעלות מצחיקה רק כי הם כבר היו בשימוש, כך גם אופניים חשמליים יד שנייה מאפשרים לכל מי שרוצה ליהנות מפתרון התחבורה האורבני הטוב ביותר שיש כיום לעשות זאת בלי הוצאה גבוהה (יחסית; חשוב לזכור שגם אופניים חדשים עם מנוע זולים בהרבה ממכוניות ואפילו מקטנועים צנועים, וגם עלות התחזוקה השוטפת של כל סוגי האופניים החשמליים נמוכה להפליא).

היתרון השני של קניית אופניים יד 2 הוא שבדרך זו ניתן להגיע לדגמים ייחודיים שכבר לא מיוצרים, וליהנות לא רק מכל התועלות הפרקטיות של אופניים חשמליים אלא גם מאסתטיקה משובחת ומהתחושה המבורכת של להיות מיוחד.

עוד יתרון מנטרל את אחד החסרונות המשמעותיים של האופניים החשמליים: הם כל כך מוצלחים ומבוקשים ולכן פופולריים מאוד גם בקרב גנבי האופניים – אופניים יד שנייה, באופן טבעי, מושכים פחות את העין ביחס לדגם חדיש ולכן ישנו סיכוי טוב יותר שהגנבים יניחו להם (אם כי גם כך מומלץ כמובן להצטייד באמצעי הגנה אפקטיביים כדי שתוכלו ליהנות מהאופניים למשך שנים רבות).

לדאוג לסביבה גם בזמן הקנייה

אחת הסיבות שגורמות לעוד ועוד בני אדם לעבור לאופניים חשמליים היא הדאגה לעתיד כדור הארץ. כיום כבר אי אפשר להתעלם מההשפעה של כלי הרכב שלנו על הסביבה בה כולנו חיים, מההשלכות החמורות של זיהום האוויר ומעוד אספקטים בעייתיים שמייצרות הבחירות השונות שלנו. כל זוגות האופניים החשמליים תורמים לצמצום הפגיעה בסביבה בזכות העובדה שהם לא פולטים גזים מזהמים ובאופן כללי היעילות האנרגטית שלהם גבוהה במיוחד – ואם רוכשים אופניים חשמליים יד 2 הרי שפועלים בהתאם לאחד העקרונות החשובים של הקיימות, Re-Use, כלומר המשך ניצול מה שעדיין שמיש.

איך לקנות אופניים יד 2 בצורה חכמה ובטוחה?

אופניים חשמליים יד שנייה ניתן למצוא בלוחות מודעות באינטרנט, דרך חברים שמוכרים את האופניים שלהם וגם בחנויות האופניים החשמליים שמציעות לצד הזוגות החדשים גם כאלה משומשים.

אם יש לכם חבר שמוכר אופניים ממונעים ואתם סומכים עליו בעיניים עצומות, אתם בהחלט עשויים לזכות בזוג אופניים במצב טוב ובמחיר אטרקטיבי. במקרים אחרים הדרך הבטוחה ביותר ליהנות מכל היתרונות של אופניים חשמליים יד 2 מבלי לחשוש שמא הם לא יחזיקו מעמד זמן רב היא לקנות אותם בחנות רצינית ומקצועית.

בחנות, שכמובן משקיעה לא מעט מאמצים כדי לשמור על מוניטין ובפרט על אמינות, תוכלו למצוא מגוון רחב יחסית של אופניים יד שנייה, כך שאפשרויות הבחירה שלכם נרחבות יותר, ואין צורך להתפשר על זוג שהוא לא בדיוק אתם.

בנוסף, כשקונים אופניים חשמליים משומשים בחנות אופניים רצינית מקבלים אחריות, כך שניתן לדעת בוודאות שהאופניים עברו בדיקות מדוקדקות ושאם היה בהם ליקוי כלשהו, הוא תוקן באופן מקצועי ויסודי.