שבת
27th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » רכיבה חשמלית » רשת ארצית של אופניים חשמליים

רשת ארצית של אופניים חשמליים

חנות אופניים וקורקינטים

בהתאם משתנות גם השאלות של המתעניינים בהצטרפות לרבים שכבר נהנים מהאופניים הכיפיים והמאוד יעילים: אם פעם (כלומר לפני שנתיים-שלוש…) רצו לדעת למה כדאי לרכב על אופניים חשמליים, היום בעיקר רוצים לדעת איפה כדאי לקנות, והתשובה פשוטה: ברשת ארצית.

אופניים חשמליים הם מסוג הדברים שקשה להאמין שרק לפני כמה שנים נכנסו לחיינו, בדיוק כמו הסמארטפון, אבל זו עובדה: ב-2010 היו בארץ רק קצת יותר מ-1,200 זוגות של אופניים עם מנוע – ואילו כעת, סך הכל 7 שנים מאוחר יותר, ישנם לפחות 250,000, ועל-פי כל ההערכות המגמה עוד תלך ותתעצם.

בגלל המבחר

כפי שיש אינספור דגמי מכוניות, עם הבדלים משמעותיים בין אחד לשני, כך גם בתחום האופניים החשמליים האפשרויות רבות ומגוונות: אופניים קומפקטיים ואופניים מסיביים, אופניים מתקפלים וכאלה שלא, אופניים עם סוללה 48 וולט ואופניים עם סוללה 36 וולט, דגמים חדשניים של יצרנים מובילים ודגמים ישנים יותר (ולא פחות איכותיים, אגב), ועוד ועוד – בזכות האפשרויות הרבות כל אחד וכל אחת יכולים למצוא אופניים שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם ולהעדפות שלהם, אבל כדי שבאמת יוצע לכם מבחר רחב של זוגות אופניים אתם צריכים להיכנס לחנות גדולה, והחנויות הגדולות הן חלק מרשת ארצית.

בנוסף, ברשת ארצית של אופניים חשמליים כמו אקופאן תוכלו לבחור לא רק בין שלל דגמים אלא גם בין אופניים יד 2 לאופניים חדשים. שוק האופניים החשמליים כאמור מתרחב באופן משמעותי, ואין שום סיבה שכפי שיש שוק מכוניות משומשות לא יוצעו למכירה גם אופניים ממונעים שכבר רכבו עליהם, במחיר אטרקטיבי יותר כמובן. קניית אופניים חשמליים יד שניה בחנות שהיא חלק מרשת מבטיחה לכם לא רק מחיר משתלם אלא גם איכות גבוהה בזכות הבדיקה היסודית של האופניים המשומשים, טיפול בהם במידת הצורך והפיכתם בעצם לכמעט חדשים.

בגלל הידע

ברשת ארצית לאופניים חשמליים ישנו לא רק מבחר רחב של דגמים, אלא גם ידע רב שמצטבר באופן טבעי כשעוסקים בתחום במשך מספר שנים ובהיקף גדול. הידע העשיר לגבי האופניים החשמליים הוא באופן טבעי נכס של ממש עבור הלקוחות שמתלבטים באיזה אופניים לבחור וזקוקים לייעוץ מקצועי באמת.

בגלל האחריות

רשת אופניים חשמליים מסוגלת להעניק אחריות על כל קנייה – באקופאן תקבלו אחריות על האופניים החשמליים שתרכשו לתקופה של 12-18 חודשים, כך שתוכלו לרכב עליהם בראש שקט ולדעת שגם אם תתרחש תקלה כלשהי, תוך זמן קצר היא תתוקן במלואה וללא עלות מבחינתכם.

בגלל התיקונים המקצועיים

רשת אופניים חשמליים ארצית מציעה לא רק מבחר רחב של דגמים, ייעוץ מקצועי יקר ערך ואחריות, אלא גם שירות תיקונים שמבוסס על ציוד מתקדם כולל מחשבים משוכללים וצוות מנוסה ומיומן – גם אם רכשתם את האופניים החשמליים שלכם במקום אחר, את התחזוקה השוטפת, הטיפולים התקופתיים והתיקונים המכניים והחשמליים כדאי לעשות ברשת שיודעת באמת לדאוג לאופניים שלכם.