שבת
27th יולי 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » חבילות נופש ללונדון – מה חשוב לבדוק ואטרקציות מרכזיות

חבילות נופש ללונדון – מה חשוב לבדוק ואטרקציות מרכזיות

נופש בעיר לונדון

על לונדון לא צריך להמליץ בתור יעד לחופשה: אם כבר ביקרתם בבירת אנגליה, אתם בטח רוצים לחזור אליה שוב, ואם עדיין לא הגעתם לעיר המגוונת, המעניינת והכובשת, זה הזמן לעשות את זה – ובמיוחד כדאי ליהנות בלונדון עם חבילת נופש שמתאימה בדיוק להעדפות שלכם.

איך יוצרים את חבילת הנופש המושלמת?

הבסיס של חבילות נופש ללונדון הוא טיסה נוחה ומלון שיהיה גם קרוב למרכז העניינים בבירת אנגליה ולכל המקומות שאתם רוצים לבקר בהם וגם לא יקר מדי. בחלק מהמקרים כדאי לצרף גם העברות מנמל התעופה ואליו, ועוד אופציה מומלצת היא לארגן מראש כניסה לאטרקציות מומלצות – לונדון מציעה מגוון רחב מאוד של אפשרויות, מארמונות ועד משחקי כדורגל – וגם טיולים מחוץ לעיר יהפכו את החופשה שלכם לעוד יותר כיפית.

מה חשוב לבדוק כשבוחרים טיסה ללונדון?

המגוון הרחב של הטיסות ללונדון מאפשר לנו חופש בחירה אמיתי. יש טיסות לואו קוסט – למשל עם איזי ג'ט או וויז אייר, גם אל על, ארקיע ובריטיש איירווייז מציעות טיסות ישירות שנמשכות כ-5.5 שעות, ועוד אופציה היא טיסה עם נחיתת ביניים באיסטנבול, וינה, אתונה, קייב או ציריך – כולל טיסות שמאריכות את הזמן בסך הכל שעה עד שלוש ומוזילות את המחיר במידה משמעותית.

בכל מקרה כשבוחרים טיסה ללונדון חשוב לוודא מה כולל המחיר – כדי שלא תגלו בנתב"ג שאתם צריכים לשלם בנפרד על מזוודות או בחירת מושב במטוס. נאזרין טורס מקפידה על שקיפות מלאה, ולכן כשאתם מזמינים טיסה דרכנו, או חבילת נופש שלמה, אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים בתמורה לכספכם. בנוסף, בזכות הקשרים המצוינים שלנו עם חברות התעופה השונות שנוחתות בהית'רו, גטוויק או לוטון, אנחנו יכולים להציע טיסות במועדים נוחים לאורך כל השנה ובתנאים טובים – במחירים אטרקטיביים מאוד.

מה חובה לוודא כשבוחרים מלון בלונדון?

לונדון היא עיר ענקית – כ-9 מיליון בני אדם ושטח של יותר מ-1,500 קמ"ר. לשם השוואה, השטח של תל אביב הוא בערך 50 קמ"ר, כלומר לונדון גדולה ממנה פי 30! בהתאם, כשבוחרים מלון בלונדון חובה לבדוק איפה הוא ממוקם, מה המרחק ממנו לכל המקומות שבהם אתם רוצים לבקר ועד כמה הגישה מהמלון אל אותן אטרקציות נוחה. בלונדון יש תחבורה ציבורית יעילה מאוד, ובפרט המטרו, ולכן אפשר למצוא לוקיישנים שהם גם לא יקרים מדי וגם קל להגיע מהם לכל מקום.

לנאזרין טורס ניסיון של יותר מ-40 שנה בעולם התיירות ובקיאות ספציפית לגבי מלונות בלונדון. בין המומלצים שלנו: Ramada London North, The Continental, Tophams Belgravia, Britannia Hampstead וישנן עוד אופציות רבות כמובן – כך שאנחנו מרכיבים חבילת נופש ללונדון עם מלון שמותאם לצרכים ולציפיות של כל לקוח, כולל מענה מלא לכל בקשה (מלון שמתאים לאנשי עסקים, חדרים מונגשים לבעלי מוגבלויות, בית מלון שמתאים לקבוצה גדולה וכו').

איך להגיע משדה התעופה ליעד שלכם?

עוד דגש חשוב כשמרכיבים חבילות נופש ללונדון הוא ההגעה משדה התעופה למלון. חשוב לקחת בחשבון שהית'רו אמנם קרוב יחסית למרכז העיר, כ-25 ק"מ, אבל שני שדות התעופה האחרים, לוטון וגטוויק, נמצאים במרחק של כ-50 ק"מ – ואם אתם לא רוצים לבזבז זמן יקר בתחילת החופשה וגם בסופה, כדאי להיערך בהתאם.

במיוחד מומלץ לכלול בחבילה שירות העברות כשאתם בקבוצה גדולה יחסית, יוצאים לנופש עם הילדים, נוחתים בשעות הערב או אם בחרתם לשהות בלונדון באזור כמו גולדרס גרין או המפסטד שאין תחבורה ציבורית ישירה בינו לבין שדות התעופה. עוד אופציה היא לשכור רכב – אמנם בדרך כלל עדיף להתנייד בלונדון עם תחבורה ציבורית, אבל במידת הצורך נוכל להוסיף לחבילה גם רכב שכור לפי ההעדפות שלכם.

בכל מקרה כשאתם מזמינים חבילת נופש מנאזרין טורס מחכה לכם נציג בשדה התעופה, כך שאם תזדקקו לעזרה כלשהי יש לכם למי לפנות.

אטרקציות מרכזיות בלונדון

לונדון מציעה לכל אחד וכל אחד אינספור אפשרויות בילוי. חלק מהן לא מצריך היערכות מיוחדת – למשל פארק סנט ג'יימס, טיול בקמדן טאון, רביצה נינוחה בבית קפה בכיכר טרפלגר, צפייה בטקס חילופי המשמר בארמון בקינגהאם או שופינג בקובנט גארדן – אבל לאחרות כדאי לקנות כרטיסים מראש כדי לא לבזבז זמן יקר במהלך החופשה על המתנה בתור. בין השאר תוכלו לכלול בחבילת הנופש שלכם כרטיסים למוזיאון מדאם טוסו, למצודת לונדון, לגלגל הענק המפורסם של העיר (לונדון איי) או לגני קיו.

בנוסף תוכלו להזמין דרכנו במחיר אטרקטיבי כרטיסים למשחק כדורגל שמתקיים בזמן השהות שלכם בלונדון וגם להיעזר בנו כדי להרכיב חבילות נופש ללונדון במועד האופטימלי כדי לצפות בכמה משחקים מלהיבים. אפשרות נוספת לגיוון החופשה היא לצאת מחוץ לעיר – למשל לקוסטוולדס, לטירת לידס או אוקספורד – וליהנות גם מהמרחב הכפרי ומהעיירות הציוריות שסביב לונדון.