שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » הזמנת חבילות נופש זולות בהמלצות גולשים – המדריך המלא (2022)

הזמנת חבילות נופש זולות בהמלצות גולשים – המדריך המלא (2022)

הזמנת חבילות נופש זולות לחול בהמלצות הגולשים

 הזמנת חבילות נופש זולות לחו”ל המדריך המעודכן (2022)

נופש זול, בארץ או בחו”ל, הפך למשאת הלב של כולנו. רובנו  יודעים איך להשיג חבילות נופש בארץ במחיר טוב יחסית. לגבי הזמנת חבילות נופש זולות לחו”ל העלילה קצת משנה כיוון . הדרך המומלצת להתחיל היא דרך המלצות של גולשים  אחרים, שכבר טסו, בילו ונהנו. גולשים רבים אחרים שמוכנים לשתף בתובנות, בהמלצות, בחבילות המשתלמות. כך אפשר לדעת לאן לטוס, מתי להזמין, ואיך לחסוך זמן וכסף מיותר.

 5 טיפים להזמנת חבילות נופש זולות לחו”ל

שעובדים בכל יעד שתבחרו

אמא ובת בנופש זול לחול

  1. מי מצטרף לנסיעה ?   החליטו קודם כל מי מצטרף לנופש. כפי שתיווכחו עד מהרה, יש המלצות של גולשים רבים הנוגעות לטיולי משפחות ויש המלצות לטיולים זוגיים ורומנטיים. המלצות אחרות לחלוטין יתאימו עבור חובבי אקסטרים. חבילות נופש לגמלאים זה כבר אופרה לגמרי אחרת. שאתם יודעים ומתכננים מראש כמה אנשים טסים, תוכלו למצוא את ההמלצות הרלוונטיות ביותר עבורכם .
  2. מה אורכו של הנופש – יש חבילות נופש זולות לחו”ל לסופי שבוע ויש חבילות מוזלות לאמצע השבוע. בין ההמלצות שתוכלו למצוא מסתתרות המלצות לחופשות בסגנון “קפיצה קטנה לחו”ל” ויש גם כאלה שמתאימות לחופשות ארוכות יותר. אחרי שתדעו לכמה זמן אתם מתכננים את החופשה תוכלו לגשת לחיפוש ההמלצות הרלוונטיות. 
  3. בלוגים פרטיים – במקום לשאול חברים שלא תמיד מוכנים להודות שהם לא מבינים בנושא הזה, פנו לבלוגים. כן, כדי למצוא דילים זולים לחופשה חפשו בלוגים של גולשים שמרבים לטוס לחו”ל. בבלוגים כאלה יש שפע של המלצות המבוססות על ניסיון אישי. כך אפשר להזמין חבילות נופש מאוד זולות וכן לדעת איפה מסתתרים המלונות השווים במחירים משתלמים. בבלוגים הללו מסתתרים המון טיפים חשובים לגבי מחירי טיסות ממוצעות, מחירי מלונות, דרכי תחבורה מומלצות. הצליבו מידע בכמה בלוגים או אתרים מתמחים. חפשו בלוגים שמדברים לאנשים שדומים לכם. בסטטוס דומה בחיים. זוגות רומנטיים שרוצים נופש לירח דבש, הורים לילדים קטנים, גולשים שממליצים על חבילות טיולים מאורגנים לבר מצווה. בלוגים למחפשים יעד לחתונה אזרחית וכיוצא באלה.
  4. תגובות באתרי טיולים וחו”ל – מלבד בלוגים, יש עוד מקומות שבהם תמצאו מלאי נרחב של המלצות גולשים. באתרי טיולים וחו”ל (וגם בבלוגים השונים) תוכלו למצוא תגובות רבות ומגוונות. התמקדו בתגובות המנומקות, שבאמת מוסיפות לכם מידע וערך חשוב. המידע הזה יועיל באופן מיוחד אם כבר התחלתם לעשות שיעורי בית וכבר מצאתם מידע על יעדים שונים מומלצים .
  5. חבילות ליעדים מובילים  – כדי לעזור לכם להזמין חבילות נופש זולות, נמליץ לכם כאן על כמה יעדים. יעדים שלגביהם יש אינספור המלצות מעולות. לגבי נופשים קצרים בלוקיישנים קרובים. למשפחות או ליחידים. ייוון מאוד מומלצת וכך גם קפריסין, רודוס וטורקיה. חבילות לואו קוסט נוספות שיכולות להתאים לכם כגון : פראג, בודפשט, סופיה, בלגראד, ורשה, טיביליסי ואמסטרדם. אם אתם רעבים לחבילות נופש מפנקות ולא מפרקות את הכיסים, הטיפים שלנו יעזרו לכם לטוס, לנפוש, ליהנות, לחסוך לבלות ולחזור עם טעם של עוד