יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » טיסות לתאילנד לירח דבש חלומי

טיסות לתאילנד לירח דבש חלומי

טיסה לתאילנד

כשמחפשים מקום לבלות בו ירח דבש, תאילנד היא בחירה מתבקשת. המדינה שפעם נקראה סיאם ותמיד הייתה יפה מאוד הפכה בעשורים האחרונים לאחד היעדים התיירותיים האהובים ביותר וב-2016 למשל ביקרו בה לא פחות מ-32 מיליון בני אדם. לזוגות שזה עתה התחייבו לחיות ביחד לנצח, חופשה בתאילנד היא המשך החלום המתוק: שופינג משתלם (ובמיוחד למי שקיבל צ'קים נדיבים בחתונה…), רביצה נינוחה בחופים מושלמים (כדי להירגע מכל ההכנות הקדחתניות לאירוע המושקע) ולחובבי הטבע מוצעים גם טרקים בנופים מרהיבים.

סיבה טובה נוספת לבחור בתאילנד כלוקיישן לירח הדבש היא רמת המחירים הנמוכה, כך שניתן לבלות נופש ארוך יחסית גם בהוצאה כספית סבירה לגמרי. המרכיב היקר ביותר הוא הטיסה לתאילנד, ולכן מומלץ לבחור אותה בתשומת לב. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט אודות טיסות לבנגקוק וגם ליעדים נוספים בממלכה שבדרום מזרח אסיה, וכן המלצות לגבי המועדים המתאימים ביותר לבילוי בכל חלקי תאילנד בהתאם לעונות השנה.

איך למצוא טיסות זולות לתאילנד?

חברות רבות מציעות טיסות לתאילנד, חלקן ישירות וחלקן עם עצירת ביניים שאמנם מאריכה את פרק הזמן שבין ההמראה מנתב"ג ועד הנחיתה בנמל התעופה סוברנבהומי אבל מצד שני עשויה להוזיל את מחיר הכרטיס כך שיישאר לכם יותר כסף פנוי לטובת בילויים בתאילנד עצמה.

אופציה אחת מומלצת במיוחד היא לטוס לתאילנד עם רויאל ג'ורדניאן. חברת התעופה הירדנית נוחתת בעמאן בדרך לבנגקוק, ומתמחה בטיסות אלה, כך שלמרות העצירה בדרך העיכוב אינו משמעותי. טיסות זולות לתאילנד אפשר למצוא גם בטורקיש איירליינס (שנוחתת באיסטנבול כך שהדרך ארוכה יותר), עם אוקראיניאן אינטרנשיונל (שנוחתת בקייב, שגם היא כמובן לא בדיוק בדרך לבנגקוק), ובמספר חברות אסיאתיות כמו קטאי פסיפיק (נחיתת הביניים היא בהונג קונג), היינן אייר (שבדרך לבנגקוק עוצרת בגואנגז'ו שבסין) ואייר אינדיה (שאיתה תנחתו בהודו לפני שתגיעו לתאילנד). טיסות ישירות לתאילנד מוצעות על-ידי אל-על, ארקיע ותאי איירווייס, ואורכות כעשר וחצי שעות, ואילו הטיסות לתאילנד עם העצירה בדרך יגזלו מכם עוד מספר שעות, בין 5 ל-15 – אבל אם התמורה היא ירח דבש ארוך יותר, בהחלט כדאי לשקול זאת.

אופציה נוספת היא להמתין למבצע של הרגע האחרון, אבל חשוב לקחת בחשבון שייתכן שתצטרכו לדחות את הנופש. אם אתם מתכננים להתחיל את ירח הדבש באחד האיים או לחילופין בצפון תאילנד, ובהתאם זקוקים לטיסת המשך מבנגקוק, מומלץ לפנות לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום התיירות כמו נאזרין טורס ולמצוא בעזרתם טיסות שיהיו גם נוחות וגם זולות.

מזג האוויר בכל האזורים בתאילנד לפי עונות השנה

מזג האוויר בחלקים השונים במדינה אינו זהה. בהתאם, כשמתכננים ירח דבש ומחפשים טיסות לתאילנד חשוב מאוד לקחת בחשבון את האקלים בכל מקום – ובמידת הצורך לתזמן את החופשה החלומית למועד האופטימלי מבחינת מזג האוויר.

בינואר תוכלו לנפוש בכל מקום בתאילנד – גם בצפון, שהאטרקציה העיקרית בו היא טרקים מלהיבים בנופים מהיפים בעולם, גם בבנגקוק שוקקת החיים ועתירת ההזדמנויות וגם בכל האיים שבדרום (גם אלה המזרחיים ובפרט קו פנגן וקו סמוי, וגם אלה המערביים ובראשם פוקט וקו פי פי). גם בפברואר, מרץ ואפריל תאילנד כולה שטופת שמש ומאירת פנים לתיירים. במאי וביוני בצפון כבר יש כמות בלתי מבוטלת של משקעים, וגם בנגקוק עלולה להיות גשומה. האיים עדיין אידיאליים ובמיוחד אלה המזרחיים. ביולי ובאוגוסט רק איי המזרח מתאימים לירח דבש ובעצם לכל חופשה שהיא, ספטמבר ואוקטובר גשומים בכל חלקי תאילנד, בנובמבר תוכלו לנפוש באיים המערביים ובדצמבר שוב אפשר לבלות בכל מקום בתאילנד.