יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » טיפים להזמנת מלונות בחו"ל ובארץ

טיפים להזמנת מלונות בחו"ל ובארץ

חבילות נופש לחודש אוגוסט

כשאנחנו מתארחים בבית מלון איכותי, כל חופשה הופכת לחוויה משמחת במיוחד. מצד שני בחירה לא נכונה במלון שלא מתאים לצרכים שלנו עלולה להרוס את הנופש גם אם אנחנו במקום היפה ביותר בעולם. במציאות שבה בכל ארץ ובכל עיר כמעט ישנו שפע מסחרר של מלונות, מצד אחד יש לנו הזדמנות להגיע לבית מלון מצוין במחיר אטרקטיבי, אבל מצד שני לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער ובסופו של דבר אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בחדר מאכזב מקבלים שירות בינוני.

איך אפשר להיות בטוחים שהמלון ששילמנו עליו במיטב כספנו יעמוד בציפיות שלנו? בעמוד זה תמצאו טיפים מועילים לבחירת מלונות בחו"ל ובארץ.

מה חושבים על כל מלון האורחים שכבר היו בו?

דרך אחת לקבל מושג טוב על איכות המלונות השונים בישראל ובעולם היא לפי חוות דעת של מי שכבר התארח באותו מקום. נכון שלא תמיד אנחנו יכולים לדעת בוודאות שההמלצות הן באמת אותנטיות, ולא בכל מקרה דירוג או סקירה שניתנו לפני מספר שנים רלוונטיות גם היום, אבל גם כך אפשר לקבל מידע רב על השירות בבית המלון, רמת המתקנים בו וכו'.

אופציה נוספת לדעת מה חושבים אורחים קודמים בכל בית מלון היא להיעזר בנו. בנאזרין טורס מתקבלים כל הזמן פידבקים רבים של הלקוחות שלנו לגבי כל מלון ומלון, בארץ ובעולם, ובנוסף יש לנו נציגים במגוון רחב של יעדים ברחבי כל העולם – כך שאנחנו יכולים לספק מידע אמין ועדכני אודות מלונות בכל רמות המחירים.

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

פרמטר משמעותי נוסף בבחירת בית מלון בארץ או בחו"ל הוא המיקום המדויק שלו. אם למשל אנחנו יוצאים לחופשה באנטליה, בודרום או מרמריס נרצה מלון קרוב ככל האפשר לחוף הים, בפראג האזורים הטובים לחיפוש בית מלון הם מאלה סטרנה והעיר החדשה (וגם פראג 1, אם כי הוא יחסית יקר), ובסיני יש בחירה בין טאבה (המלונות קרובים לגבול) לטאבה הייטס (אזור הנופש החדש והמושקע).

בערים גדולות כמו לונדון, ברצלונה, אמסטרדם וכו', כדאי להתאים את המיקום של המלון לאטרקציות שתרצו לבקר בהן. ביעדים תיירותיים פופולריים כמו למשל בוקרשט או בורגס ישנם בתי מלון שצברו ניסיון רב במתן שירות לישראלים, ובכל מקום כדאי תמיד לוודא מה הנוף שתראו מהחלון של החדר שלכם.

גם מבחינה זו הידע הרחב של אנשי המקצוע של נאזרין טורס יעזור לכם להיות בטוחים שהלוקיישן של המלון הוא אופטימלי לחופשה שתכננתם.

איך להשתמש במנוע החיפוש של נאזרין טורס?

עוד דרך לא ללכת לאיבוד בין כל מאות ואלפי המלונות בכל יעד, ובפרט באלה הפופולריים – כך למשל ישנם אלפי בתי מלון באיסטנבול וכ-75,000 חדרים בבתי מלון בברצלונה – היא להשתמש במנוע החיפוש המשוכלל של נאזרין טורס.

המנוע מאפשר לכם לסנן במהירות וביעילות מלונות שאינם רלוונטיים מבחינתכם – למשל את אלה שהם מחוץ למסגרת התקציב שלכם, את אלה שמספר הכוכבים שלהם לא מתאים להעדפות שלכם וכו'. עוד פילוח אפשרי באמצעות מנוע החיפוש שלנו הוא לפי רמת האירוח (מחדר בלבד ועד הכל כלול). בדרך זו תקבלו מספר מצומצם של בתי מלון – שבאמת יכולים לספק את כל הצרכים שלכם.

מחיר אטרקטיבי, שקיפות מלאה

כדי ליהנות משהות מפנקת בבית מלון איכותי במחיר תחרותי באמת כדאי לנסות להתגמש לגבי מועד היציאה לחופשה, וכך למצוא ימים שבהם החדרים מוצעים בעלות נמוכה יותר.

במקביל תוכלו להיעזר בנו גם כדי להוזיל את עלות המלון: לנאזרין טורס חוזים מתחדשים עם בתי מלון בים המלח, מלונות באילת, בנצרת, בטבריה, בחיפה, בירושלים, בתל אביב, ברמאללה, בבית לחם, ביריחו, בסיני, בעמאן, בעקבה וגם אם החופשה שלכם מתרחשת במקום רחוק יותר – מקפריסין, טורקיה ויוון דרך אירופה הקלאסית ועד לארה"ב, תאילנד ובעצם כל מקום ברחבי העולם, קרוב לוודאי שהקשרים המצוינים שלנו עם הספקים המובילים בתחום התיירות יסדרו לכם מלון מעולה במחיר מעולה.

חשוב להדגיש שכל בתי המלון שנציע לכם במחיר מנצח הם ברמה גבוהה מאוד, ודוגמה אחת לכך הם לגאסי ירושלים ולגאסי נצרת – שני מלונות שבנייתם הופקדה בידי קבוצת עפיפי ושכל האורחים בהם מחמיאים להם מאוד. בנוסף מקפידה נאזרין טורס על שקיפות מלאה – אחרי שתקבלו מאיתנו תמונת מצב מלאה על כל מלון ומלון, על כל היתרונות כמו גם החסרונות, תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר מבחינת העלות והתועלת.

מענה מדויק לכל צורך ולכל בקשה

הניסיון הרב שלנו בעולם התיירות (יותר מ-40 שנים) והמקצועיות שמאפיינת את כל העובדים של נאזרין טורס מבטיחים מענה מדויק לכל צורך שלכם – מלון לקבוצה גדולה בבטומי, בית מלון בקרואטהי שמאפשר לאנשי עסקים גם לעבוד, חדר מותאם לבעלי מוגבלויות באזור היער השחור ובעצם כל בקשה שלכם תזכה להתייחסות רצינית ולפתרונות מתאימים ומשתלמים.