יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » חבילות נופש זולות לרומא – החופשה המושלמת!

חבילות נופש זולות לרומא – החופשה המושלמת!

חבילות נופש זולות לרומא

כ-25 מיליון בני אדם מגיעים בכל שנה לרומא כדי לבקר בכל הלוקיישנים המפורסמים של העיר, ליהנות מהמטבח האיטלקי הטעים להפליא, בחלק מהמקרים גם לצאת אל מחוץ לעיר ובאופן כללי לזכות בחופשה מענגת. כדי שהנופש יהיה מושלם באמת כדאי למצוא גם חבילה זולה – בעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לבחור מבין כל חבילות הנופש לרומא הקיימות וגם לתכנן את השהות בעיר.

מה כוללת חבילת נופש לרומא?

חבילות נופש לרומא כוללות טיסה, מלון והעברות משדה התעופה ובחזרה אליו בסוף החופשה החלומית. בנוסף, אם תרצו בכך, תוכלו לשלב בחבילה גם אטרקציות שונות כמו למשל צפייה במשחק כדורגל מלהיב, סיורים מחוץ לעיר, גישה נוחה ומהירה ללא תור למקומות כמו הפורום ועוד.

חשוב מאוד לבחון בקפידה את כל אחד מהמרכיבים בחבילה ובמיוחד את הטיסה והמלון. כדאי לזכור שישנן חבילות שבהן הטיסות בשעות לא נוחות, או שמחיר הטיסה והחבילה לא כולל למשל את האפשרות להעלות מזוודות למטוס ויש לשלם על כך בנפרד. לגבי המלון חשוב מאוד לבדוק את המיקום שלו – ככל שהלוקיישן מרכזי יותר כך יהיה לכם קל יותר להגיע לכל האטרקציות שרומא מציעה ותצטרכו לבזבז פחות זמן על נסיעות. מומלץ להעדיף חבילת נופש לרומא של חברה אמינה שמקפידה על שקיפות מלאה כמו נאזרין טורס, כך שתדעו בדיוק כמה אתם נדרשים לשלם, ומה התמורה שתקבלו.

מהן האפשרויות לגבי טיסות לרומא?

חבילות נופש זולות לרומא כוללות מן הסתם טיסה במחיר אטרקטיבי. בהקשר זה כדאי לדעת שישנן מספר חברות לואו קוסט שממריאות מנתב"ג ונוחתות בשדה התעופה המרכזי של רומא, לאונרדו דה וינצ'י, או בשדה השני, צ'אמפינו. ביניהן: ריינאייר, וולינג ובלו בירד. אופציה נוספת שמוזילה את מחיר החבילה כרוכה אמנם בהכפלת זמן הטיסה מ-3.5 שעות לכ-7-8 שעות, אבל עם חברות כמו טורקיש איירליינס או ג'ורדניאן איירליינס שמציעות טיסות עם נחיתת ביניים ייתכן שתחסכו סכום משמעותי שכדאי עבורו להתעכב כ-4 שעות.

אזורים מומלצים למלונות ברומא

אזור אחד מומלץ ללינה ברומא הוא בקרבת פיאצה נאבונה, ובפרט הוא מתאים למי שאוהבים לבלות גם בלילות (אם כי קחו בחשבון שאזור זה מעט יקר). עוד שכונה שמציעה בתי מלון ברומא במחיר סביר ובקרבה לאתרים הפופולריים היא טרסטוורה שמצד אחד קרובה לוותיקן ומצד שני היא שכונה שיקית ומעניינת מאוד. גם ליד תחנת הרכבת טרמיני ישנם מלונות רבים, בכל רמות המחירים, אם כי אזור זה פחות נעים בלילות. ככל שמתקדמים לכיוון מערב, אל עבר הטרווי, אי הנוחות הנ"ל פוחתת.

אטרקציות מרכזיות

חבילות נופש לרומא עשויות כאמור לכלול גם כרטיסי כניסה לאטרקציות הרבות שבהן משופעת בירת איטליה. בכל מקרה האתרים המתוירים ביותר והיפים ביותר הם:

  • הקולוסיאום – אחד האייקונים המפורסמים של רומא והזדמנות להרגיש את ההיסטוריה העשירה של העיר במלוא עוצמתה.
  • הפורום – מתחם נוסף שמאפשר מפגש עם העבר ועם היסודות עליהם בנויה העיר מכל הבחינות. ישנם כרטיסים משולבים לפורום ולקולוסיאום, כולל הדרכה, וכמו כן כדאי לדעת שבפורום ישנם גם סיורים ליליים מרתקים.
  • עוד אטרקציה שרק בשבילה כדאי להזמין חבילות נופש זולות לרומא היא פונטנה די טרווי – אותה מזרקה שכבר כיכבה בסרטים רבים ושלפי האמונה מי שיזרוק אליה מטבע יזכה לשוב אל רומא לפחות עוד פעם אחת.
  • פיאצה נאבונה – כיכר מרכזית שגם בה ישנה מזרקה מפורסמת, פונטנה די קוואטרו פיומי, ומסביבה שוכנים מספר ארמונות מרהיבים. פיאצה נאבונה היא גם זירת התרחשות תוססת של מופעי רחוב ודוכנים רבים.
  • הוותיקן, בזיליקת סן פייטרו וטירת סנט אנג'לו – אטרקציות סמוכות לשכונת טרסטוורה, שמציעה כאמור מלונות שכדאי לכלול במסגרת חבילות נופש לרומא.