יום רביעי
8th מאי 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » כל הדרכים למציאת חבילות נופש בחודש אוגוסט

כל הדרכים למציאת חבילות נופש בחודש אוגוסט

חבילות נופש לחודש אוגוסט

5 שיטות למציאת חבילות נופש באוגוסט, שתמיד עובדות

מתכננים להזמין כרטיסים? רגע, לפני זה אל תפספסו את הטיפים הממש לא קונבנציונאליים שתמצאו כאן, תחסכו כסף לחופשה הבאה שלכם – ותוכלו לטייל בחו"ל גם באוגוסט בזול.

1. שווה לחכות לרגע האחרון

נכון, כשאנחנו מזמינים כרטיס טיסה או בית מלון ברגע האחרון אנחנו מצד אחד נהנים ממבצעים משתלמים מאוד אבל מצד שני גם לוקחים סיכון מסוים. במיוחד באוגוסט, כשכל בני ישראל כמעט יוצאים מהארץ וכשבאופן כללי כל הלוקיישנים הפופולריים באירופה (וגם יעדים אחרים ברחבי העולם) מלאים בתיירים.

מי שמוכן לקחת את הסיכון, יכול להתגמש לגבי המועד הספציפי של החופשה ואם צריך אפילו לדחות אותה לתחילת ספטמבר – ירוויח. מי ששונא סיכונים ומעדיף לדעת בוודאות שיהיה לו מקום בטיסה הרצויה – מוזמן לנצל את הדרכים הבאות להוזלת הנופש בקיץ.

2. לאכול בזול בכל מקום (רב הסיכויים שגם יותר טעים)

האוכל בחו"ל הוא אחד המרכיבים החשובים בחוויה אבל הוא גם עלול לייקר את החופשה, גם אם מצאתם חבילות נופש באוגוסט ממש זולות. איך נהנים גם מבחינה קולינרית בלי לשלם מחיר יקר מדי? אופציה אחת היא אפליקציה. ליתר דיוק, אפליקציות: כאלה שמספקות מידע לגבי מסעדות כולל לפי רמות מחירים וגם כאלה שתמצאו בהן קופונים משתלמים.

עוד המלצה היא להעדיף את המוסדות הקולינריים שפונים דווקא למקומיים ולא לתיירים. חבילת נופש באוגוסט שכוללת שהות בדירה ולא במלון תאפשר לכם לבשל בעצמכם חלק מהארוחות – כשאתם בעיר אירופאית גדולה, ביקור בשוק או בסופרמרקט הוא חוויה מהנה וגם את הארוחה שתכינו על בסיס המוצרים המקומיים תזכרו לטובה שנים רבות.

3. חבילת נופש באוגוסט עם כרטיסי הנחות רלוונטיים

דרך נוספת ליהנות בשיא עונת התיירות ובמינימום מחיר הוא לרכוש חבילות נופש באוגוסט שכוללות כרטיסי הנחות – למשל אמסטרדם פאס, לונדון פס, כרטיסי היער השחור וכו'. הכרטיסים האלה מאפשרים כניסה מוזלת, ולפעמים אפילו חינמית, למגוון רחב של אטרקציות, בחלק מהמקרים חוסכים גם זמן יקר בהמתנה בתורים ועוד אופציה שכדאי לבדוק היא כרטיסי חופשי יומי או חופשי שבועי לשימוש זול במיוחד בתחבורה ציבורית (בתנאי שאתם במקום שיש בו תחבורה ציבורית איכותית).

4. חבילות נופש ודילים באוגוסט ליעדים משתלמים במיוחד

חבילת נופש באוגוסט לא חייבת להיות מוצר יקר מלכתחילה, ובמיוחד אם בוחרים נכון את היעד. בין הלוקיישנים שהכי כדאי להגיע אליהם בחודש שבו ישראל הופכת ללוהטת, הילדים בחופש והרצון לבלות בחו"ל מגיע לשיא: שטוקהולם, דרום איטליה, ברלין, מדריד, קרקוב, ברוז' המכושפת, דבלין וליסבון שבאופן כללי הפכה ליעד פופולרי מאוד בשנים האחרונות.

5. חבילת נופש כולל רכב שכור? כך תימנעו מתשלומים מיותרים

חבילות נופש באוגוסט שכוללות רכב שכור עלולות להיות יקרות שלא לצורך בגלל תוספות מיותרות. כיסא בטיחות לילד הוא למשל תוספת שחברות רבות להשכרת רכב גובות עליה תשלום מופרז, בזמן שתוכלו למצוא בוסטר מתקפל או מתנפח במחיר נמוך ולהשתמש בו בכל הטיולים שלכם.

עוד דוגמה היא מערכת ניווט ברכב, תוספת מיותרת לגמרי כשאפשר למצוא כל מקום בקלות ובנוחות עם הסמארטפון, ותוספת נוספת שמומלץ להימנע ממנה היא הפטור מההשתתפות העצמית. אמנם אף אחד לא רוצה לשלם סכום גבוה כהשתתפות עצמית במקרה של נזק או גניבה, אבל אם תקנו ביטוח מתאים לפני היציאה מהארץ תשלמו הרבה פחות.

המלצה חשובה אחרונה לגבי חבילת נופש באוגוסט עם השכרת רכב: ודאו מראש אם עוד אדם רשאי לנהוג ברכב, ואם לא מהי תוספת התשלום – כך שתוכלו לבצע השוואת מחירים אמיתית.

מקסימום הנאה במינימום מחיר

גם באוגוסט אפשר ליהנות בחו"ל במחיר סביר – כדאי להקדיש זמן ותשומת לב לכל הדרכים שבהם תיירים חכמים חוסכים כסף. עכשיו שאתם מכירים את הטיפים השווים באמת.. עם הכסף שחסכתם תוכלו למצוא חבילות סקי זולות ולתכנן את החופשה הבאה.