יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » חבילות נופש לבוקרשט בהתאמה מלאה אליכם

חבילות נופש לבוקרשט בהתאמה מלאה אליכם

נופש ברומניה בוקרשט

בוקרשט היא יעד מושלם לחופשה קצרה ומתגמלת: קרובה יחסית (פחות מ-3 שעות טיסה), זולה מאוד, הימים בה מחויכים וחיי הלילה מלהיבים, ובעצם יש בה הכל מהכל: אתרים היסטוריים מעניינים מאוד, פארקים מוצלחים, הזדמנויות שופינג מגוונות וגם אפשרות לצאת מהעיר לטובת אטרקציות נוספות ברחבי רומניה.

על-מנת ליהנות מנופש משתלם במיוחד, כדאי להקדיש קצת זמן לבחירת חבילת הנופש – כדי למצוא חבילה שמתאימה בדיוק להעדפות שלכם ובנוסף העלות שלה נמוכה.

מה חשוב לבדוק לגבי הטיסה לבוקרשט?

המרכיב הבסיסי הראשון של חבילות נופש לבוקרשט הוא כמובן הטיסה. טיסות לבוקרשט אורכות כאמור פחות מ-3 שעות ומוצעות ע"י חברות תעופה רבות. ביניהן: ישראייר, ארקיע, טארום, אל על וחברות הלואו קוסט וויז אייר ובלו בירד. המגוון הרחב של האפשרויות – גם כשמחפשים רק טיסה וגם כשמזמינים חבילת נופש שלמה לבוקרשט – מוביל במרבית המקרים למציאת טיסות זולות.

אם תרצו להוזיל עוד יותר את מחיר מרכיב זה של החבילה, תוכלו לעלות על טיסה לבוקרשט עם עצירת ביניים באתונה או באיסטנבול. עם תכנון נכון פרק הזמן בין ההמראה מנתב"ג ועד הנחיתה באנרי קואנדה, נמל התעופה הבינלאומי של בוקרשט, יתארך בכשעתיים בלבד.

בכל מקרה חובה לבחון את מידת ההתאמה של הטיסה לצרכים הספציפיים שלכם: האם המחיר כולל מזוודות או שתידרשו לשלם על כך בנפרד? האם ניתן לבחור מושב בטיסה (למי שטס לנופש בבוקרשט עם ילדים מן הסתם מדובר בסעיף קריטי)? באיזה שעה תגיעו לבוקרשט? ועוד.

איך לבחון בתי מלון בבוקרשט?

המרכיב השני של חבילות נופש לבוקרשט הוא המלון. בירת רומניה מתאפיינת ברמת מחירים נוחה מאוד, כך שגם אם תרצו להתאכסן במלון יוקרתי ומאובזר היטב, תוכלו למצוא חבילה במחיר אטרקטיבי.

הפרמטר העיקרי לפיו יש לבחון בית מלון בבוקרשט הוא הלוקיישן – ככל שהמלון קרוב יותר לאטרקציות המרכזיות של העיר, ובמיוחד לאלה שאתם מתכננים לפקוד, כך תוכלו להקדיש יותר זמן מהחופשה לטובת בילויים ולא תבזבזו אותו על נסיעות. בנוסף מאפשר המגוון הרחב לבחור גם מלון עם מתקנים ספציפיים – חדר כושר למי שאוהב לתחזק את הגוף גם בחופשה, בריכה, ספא מושקע וכו'.

מלונות טובים במסגרת חבילות נופש זולות לבוקרשט הם Hello ו-City Hotel. מלונות 5 כוכבים במחיר סביר הם רדיסון בלו בוקרשט וקונטיננטל. מלונות נוספים שכדאי לבדוק הם גולדן טוליפ ורמדה בוקרשט מג'סטיק.

העברות

חבילות נופש זולות לבוקרשט עשויות לכלול גם "פינוקים" דוגמת שירות העברות משדה התעופה למלון וכנ"ל בדרך חזרה. כדאי לדעת שהמרחק בין נמל התעופה למרכז העיר אינו גדול, בסך הכל כ-15 ק"מ, וישנם גם 2 קווי אוטובוס וגם רכבת אקספרס מאנרי קואנדה לנקודות מרכזיות בבוקרשט – אבל כשאתם יוצאים לנופש קצר חבל על כל דקה. גם למי שיוצא לנופש משפחתי או מגיע עם מזוודות רבות מומלץ להתאים את החבילה לצרכים הספציפיים שלו ולהוסיף לה שירות העברות.

אטרקציות מרכזיות בבוקרשט

ישנן שתי דרכים למצוא חבילות נופש זולות לבוקרשט: להרכיב אחת כזו בכוחות עצמכם או לפנות לחברת תיירות מנוסה דוגמת נאזרין טורס. כדאי לדעת שלחברה הוותיקה (למעלה מ-40 שנות ניסיון!) יש קשרים עם כל הספקים הרלוונטיים כך שהיא יכולה להציע ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים מאוד.

בכל מקרה האטרקציות המרכזיות בבוקרשט הן ארמון הפרלמנט רחב הידיים שממחיש את המגלומניה של הרודן צ'אושסקו, שדרות ויקטוריה (או כפי שהמקומיים קוראים להן, "שאנז אליזה של בוקרשט"), פארק צ'ישמיג'יו, הגנים הבוטניים, האתנאום הרומני, פארק הרסטראו, קניון אונירי וארמון מוגושואיה. אם תרצו להוסיף לחבילת הנופש גם טיול מחוץ לבוקרשט האופציות המומלצות ביותר הן בראשוב, סינאיה, עמק פראחובה, כביש הטראנספגרשן ואזור הדלתא של הדנובה.