יום שישי
26th יולי 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » ארוחת שף בבית – טעימות, מדויקות וממכרות

ארוחת שף בבית – טעימות, מדויקות וממכרות

שף מבשל

ארוחת שף בבית: מתי בפעם האחרונה הזדמן לכם לבלות בקבוצה קטנה או גדולה במסעדה מעולה, שהיא גם טובה וגם באמת מיוחדת? הפעם אנו מזמינים אתכם להכיר את מסעדת השף המיוחדת ביותר שתוכלו לשאוף אליה, במקום הכי קרוב והכי נוח שאפשר. ולא צריך לטלפן או להזמין מקום מראש כי המסעדה עם המנות המפוארות והטעימות נמצאת לא פחות ולא יותר… בבית שלכם. אם עוד לא שמעתם, זהו הטרנד הקולינרי הלוהט של הזמן האחרון. ארוחת שף בבית – בטעם שלכם, בבית שלכם.

שף זה מקצוע מחייב, גם בבית

גם אם אתם בשלנים לא רעים בכלל, גם אם יש לכם בבית בשרים, ירקות ופירות טריים ואפילו זמן בשפע, זה עדיין לא הופך אתכם לשפים של ממש. אתם לא צריכים להרגיש רע עם העובדה הזאת. והעובדה שהכל קורה בבית, לא הופכת את החוויה ליום יומית אלא במידה רבה – להיפך.

עופר שף, השף הפרטי עתיר הניסיון שמקיים אירועי שף וארוחות מפנקות בבתיהם של הלקוחות המרוצים מסביר כי מיומנות של שף היא משהו מחייב. רק אחרי לימודים ארוכים ורק אחרי התמחות במסעדות מעולות או בבתי מלון מבינים באמת מה זה להיות שף. ועם הידע הזה, מצויד בהמון המון גישה אנושית, שירותיות, אנרגיות וחיוך אין סופי החליט עופר להכניס את הגורמה אליכם הביתה. ארוחת שף בבית מאפשרת לכם להתמכר לטעמים מבלי הסחות דעת. ליהנות ממנות נהדרות שמוגשות ועולות אל השולחן, האחת אחרי השנייה, בסגנון שהזמנתם, בסגנון שיעשה לכם טוב.

אין כמו הבית כדי להתמכר לטעם ולמנות השף

אריק איינשטיין המנוח נודע לא רק בשיריו היפים אלא גם בעובדת היותו חובב בית מושבע. אבל לא צריכים להיות חובבי בית מושבעים בהגדרה בשביל להבין כי הבית זה המקום שבו כולנו מרגישים הכי בנוח בעולם. השילוב עם בישול גורמה שמתבשל לא רחוק מכם, כשהבית מתמלא ניחוחות, זהו שילוב שכל חובב אוכל טוב חייב לנסות.

את הארוחה אפשר לקיים במיקום שמתאים לכם, והעובדה שמדובר בבית שלכם זה לא סוף פסוק. אפשר לקיים את הארוחה במטבח או בפינת האוכל. אפשר להגיש את המנות במרפסת או בגינה. השף עופר מסוגל כבמטה של קסם להפוך את המטבח הרגיל שאתם מכירים כל כך טוב למטבח כשל מסעדה מפוארת. אל המטבח נכנסים מתקני אפיה, חומרי גלם מובחרים, עשבי תיבול וכל המרכיבים שיהפכו במהרה למנות מעוררות תיאבון. למעשה, עבור לקוחות שרוצים בכך, אפשר לקיים את סעודת השף אפילו ליד בריכה או בחיק הטבע, תחת עץ רענן. העיקר, זו היכולת של השף להגיש לכם גורמה, מכל הלב.

ארוחה פרטית או הנאה בקבוצה

ארוחה של השף בבית שלכם יכולה ללבוש צורות שונות וסגנונות שונים. חשוב להדגיש כי ארוחה ביתית יכולה להתאים עד מאוד לקבוצה קטנה או גדולה ואפשר גם לקיים אירועים מיוחדים בסגנון שף עד הבית. זוהי דרך נהדרת לציין אירועים מיוחדים שראוי לזכור. זו ארוחה שיכולה להתאים כהפתעת יום הולדת, לרגל יום נישואים, להצעת נישואין או כמסיבת סיום לימודים, פרישה מעבודה, יום הולדת עגול או כל סיבה טובה – למסיבה. עופר שף עתיר הניסיון מעמיד את ניסיונו ואת שירותיו הטובים אצלכם, לאירועים, לסעודות שמחות, לערב משפחתי או לטובת קייטרינג מוקפד של טעם מזוקק.