יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » הזמנת שף פרטי עד הבית – למארגני מסיבות ואירועים ביתיים

הזמנת שף פרטי עד הבית – למארגני מסיבות ואירועים ביתיים

שף עד הבית

שף עד הבית: מכירים את ההרגשה שאתם מתכננים אירוע אבל רק המחשבה על הבישולים וכל הסידורים גורמת לכם להרים ידיים בייאוש? אנחנו אומרים, אל ייאוש! יש פתרון, גם אלגנטי וגם מיוחד. אפשר לקיים אירוע בבית, לקצור מחמאות, להפתיע עם אוכל משובח וגם – לא לעבוד קשה בכלל. אפשר להפוך את הבית שלכם ללא פחות מאשר מסעדת גורמה ליום אחד. אפשר ליהנות מנתחי הבשר הטובים ביותר, להרגיש את הצבע והטעם של סלטים מעולים ותבשילים נהדרים. ומה צריך לעשות בשביל התענוג? להזמין שף עד הבית. שף מומחה שמגיע אליכם. עופר שף – אוכל גורמה ויחס אישי, במקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח. בבית שלכם.

מארגנים מסיבה? רק עם שף פרטי!

שף שמזמינים אליכם הביתה יכול לבשל במיוחד בשבילכם ארוחה כמו בספרים. תוכלו ליהנות עם מיטב המנות שהשפים הגדולים מגישים במסעדות הפאר. אפשר להזמין שף הביתה גם כשמארגנים מסיבה. לא משנה איזו סיבה אתם מוצאים למסיבה, לא משנה אם הבית שלכם מרווח מאוד או קצת פחות, חגיגה של גורמה תקפיץ לכם את בלוטות הטעם. מסיבת רווקים או רווקות, ימי גיבוש וערבי צוות, יום הולדת מיוחד לילדים הבוגרים או להורים, חגיגה לכבוד יום נישואין, מסיבת גיוס, מסיבת שחרור, מסיבה לקטנים או מסיבה לגדולים, עם מוזיקה ברקע או אם מארגנים שקופיות (או ערב של העלאת זיכרונות), אתם הזמנתם ועופר שף מגיע. הוא מגיע אליכם חמוש באנרגיות בלתי נדלות. הוא מגיע אליכם מצויד במתקני הבישול והאפייה המקצועיים ועם כל הפרודוקטים הטריים והטעימים. עם ניסיון של מעל ל-10 שנים במקצוע , מצפה לכם חגיגה של מסיבה. כן, כן, בבית שלכם.

איזה וואו: הבית הופך למסעדה כרצונכם

מרגיש לכם טעים להזמין שף עד הבית? לארגן מסיבה, ארוחה למשפחה, הפתעה או אירוע בטעמי גורמה נפלאים? כעת הזמן לבחור איזה סגנון של מסעדה תרצו אצלכם בבית. עופר שף צבר ניסיון רב וידע בבישול גורמה במגוון טעמים וסגנונות, בכל סוגי הבתים שתוכלו להעלות על הדעת. הוא שוחה כדג במים בכל מטבח ובכל סביבה. מה תרצו להזמין אליכם היום: גורמה בסגנון איטלקי או אירוח גורמה עם הרבה בשר צלוי, בר בי קיו בנוסח דרום אמריקה או אולי ארוחה בניחוח כפרי. אם אתם מתחברים לארוחה צרפתית או לתפריט של קוקטייל, אתם הסועדים ואתם מחליטים. בקרוב אצלכם, תעלה ותבוא ארוחה עם מיטב המנות, האחת אחרי השנייה.

קבלו אותו במחיאות כפיים שף והופעה בכרטיס אחד

לא פחות משעופר שף אוהב לבשל, הוא גם אוהב להופיע. הוא לא מזמר כמו ב-"כוכב נולד" או רוקד כמו ב-"נולד לרקוד", הוא לא עושה להטוטי קרקס אבל הוא בהחלט כן מלהטט עם כל מה שקשור עם בישול וכלי מטבח. הוא מופיע ומדגים טכניקות, טיפים וטריקים מקצועיים. הוא מסביר על מתכונים ומספר סיפורים של אוכל, סיפורים מהמטבח. סיפורים שמעלים חיוך ומתכונים שתוכלו לנסות גם אתם, וללקק את האצבעות. אפשר להזמין מתנדבים אמיצים להצטרף ולהשתתף בבישול מול הקהל. ואם ממש רוצים לתת לכולם חלק בחוויה, אפשר ללכת על סדנאות בישול, תחרות בישול בקבוצות בהנחיית השף. לאחר הכרזת הזוכים והמנצחים, כולם אוכלים וחוגגים.