יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » ארוחות שף פרטיות – ליחיד, לשניים או לקבוצה, בטעמים נהדרים

ארוחות שף פרטיות – ליחיד, לשניים או לקבוצה, בטעמים נהדרים

שף עד הבית

ארוחות שף פרטיות: מתחשק לכם בילוי מיוחד או אירוח מפנק בטעם טוב? הגעתם למקום הנכון. אם אתם יודעים להוקיר את יכולותיו של שף מנוסה ומצד שני אתם לא רוצים להגיע למסעדה אלא מעדיפים שהוא יגיע אליכם, הדבר הבא נועד בדיוק בשבילכם – ארוחות שף פרטיות להזדמנויות מיוחדות!

הקשר של הישראלים אל האוכל השתנה מאוד לאורך השנים. סיפוריהם של הסבא והסבתא (האמיתיים, יש לומר) לגבי ימי הצנע והקיצוב שייכים להיסטוריה הרחוקה. כולנו אוהבים מעת לעת לצאת לאכול במסעדה טובה. אבל ההיצע הקולינרי הנוכחי לא עוצר בזה. אחד הדברים הגדולים ביותר טמונים באפשרות להזמין הביתה לא פחות משף מוכשר ובעל ניסיון.

ארוחת שף פרטית לשניים או לקבוצה

כאשר אתם מזמינים אליכם הביתה שף, שמגיע במיוחד בשבילכם ולמענכם, יש לכם אין ספור אפשרויות לבחירה. שף יוכל להכין עבורכם ארוחת טעימות יוצא מן הכלל או ארוחה עשירה, עם מגוון מנות שיעלו ויבואו אל שולחנכם. אתם יכולים להזמין ארוחת שף פרטית לזוג או ארוחה שתתאים לאירוע רצוי, כדוגמת יום הולדת בסגנון בוטיק. מספר המשתתפים תלוי רק בכם, כאשר המטרה היא ליהנות כטוב בעינכם – בהצעת נישואין או במסיבת הפתעה לבן או בת הזוג, בארוחה שנועדה לרגש כמחווה רומנטית או באירוח של כמה חברים במועדים מיוחדים. זו ארוחה שיכולה להיות על טהרת הכשרות שכן כאן זו הממלכה שלכם ורק אתם (ביחד עם המלצות השף) תבנו את הארוחה הפרטית בסגנון שאותו אתם מחפשים.

שף המבשל ארוחות בלבוש מיוחד

עופר שף, שף מאוד מנוסה, הוביל עד כה אין ספור אירועים, מסיבות, ארוחות פרטיות מצומצמות או אירועים גדולים. הוא ישכיל לבשל גם למענכם, ארוחה פרטית גם לכבוד בר מצווה או ברית, גם לכבוד מסיבת נישואין, גם לימי כיף ואפילו במסגרת של טיולים מיוחדים. אפשרי בהחלט להזמין ארוחת שף פרטית שתלבש גם לבוש שונה, למשל סעודה בשילוב הופעת שף או סדנא בישול תחרותית, שבה אתם מתחרים האחד נגד השני (לרוב, בקבוצות) בתחרות בישולים מרתקת, מאתגרת עם עצות, טיפים וליווי מקצועי.

כל מנה, ללקק את האצבעות

עופר מומחה בליווי אירועים מיוחדים, כאשר כל מנה מוקפדת וכל חומרי הגלם מגיעים טריים לצורך עיבוד, חיתוך, בישול וצלייה. כל נתח בשר נבחר בקפידה וכל תפריט נבנה כך שיהיה מאוזן ומגובש, ערב לחך ולא פחות חשוב, גם יפה לעין. אסתטיקה וטעם שנפגשים יחדיו, אצלכם בסלון, במשרד או בגינה, מבטיחים שההנאה תהיה שלמה. גם קייטרינג לאירועים אפשר להזמין, כאשר האיכות של השף מבטיחה כי זה לא יהיה עוד אירוע סתמי. זה יהיה אירוע מסוג אחר, משודרג ואיכותי במיוחד.

שף כשר? יש חיה כזאת!

מתאים לכם ארוחת גורמה אבל חשובה לכם רמת הכשרות? אין שום סיבה לוותר על הטעם, גם אם אתם שומרי כשרות. אם יש לשף הרבה ידע, רצון ומוטיבציה, אפשר לקבל יופי של ארוחה, ברמה הכי גבוהה, וגם בדרגת הכשרות החשובה לכם. יש כשרות לעדה הספרדית ויש כשרות לעדה האשכנזית, יש כאלה שמחמירים בזה ולא מחמירים בדבר אחר. זה חלק מהעניין – אתם מספרים לעופר מה חשוב לכם יותר וההנאה שלכם מובטחת, בנוסח הרצוי.