יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » בחירת שף פרטי עם אסאדו בתפריט ותרבות של דרום אמריקה

בחירת שף פרטי עם אסאדו בתפריט ותרבות של דרום אמריקה

נתח אסאדו

שף פרטי אסאדו: אחוז נכבד מאיתנו, הישראלים, יגדיר את עצמו בשמחה בתור חובב משובע של בילוי "על האש". כולנו, מכל העדות, מכל המוצאים, מכל המשפחות (למעט אולי צמחונים) אוהבים להדליק את המנגל. לסדר את הפחמים או לכוון את עוצמת הגז כהכנה לצלייה של בשר משובח ושאר ירקות. אבל מפעם לפעם, כדאי לנסות לשדרג את החוויה. במיוחד כאשר מארגנים אירוע, אפשר להזמין מומחה שיצלה את הבשרים המעולים בסגנון אסאדו אמיתי. עופר השף המתמחה בהפקת אירועים קולינריים, בקיא במגוון צורות של הכנת בשר ותיבולו. רציתם שף פרטי אסאדו? הזמינו את עופר ותיהנו מבשר טעים, עסיסי שכמותו רק מעטים יודעים להכין.

אסאדו, תרבות של בשר מדרום אמריקה

אם אתם אוהבים בשר ורוצים גם, בעזרתו של עופר תמצאו שילוב שיכול להיות טעים והפליא גם כשר. אך חוץ מאשר העובדה שיש בנמצא שף פרטי אסאדו כשר נרצה לתאר לכם משהו נוסף. מהו בדיוק תפריט של אסאדו ישראלי להנאתכם השלימה. עופר מספר כי הצליל המיוחד של המילה אסאדו לא רק נשמע דרום אמריקאי. משמעות המילה בספרדית היא צליה. הארגנטינאים נחשבים למומחים גדולים בכך וזו מסורת שעוברת מאב לבן, מדורי דורות.

תפריט אסאדו ישראלי להנאה שלימה

על מנת להכין את בלוטות הטעם לחגיגה שהיא תאוות בשרים, תוכלו לפתוח עם חטיפים טעימים. נקניקיות צ'וריסו עשויות כהלכה ולצדם ברוסקטה. ברוסקטה תוגש עם חציל בלדי, עם טחינה כמובן ועגבנייה להשלמת האווירה. והירקות שלצד הבשר לא יוגשו על טהרת העגבניות או עשבי התיבול לבדם. בר עשיר של שלטים יוגש לפניכם. סלטים ירוקים בשילובי צ'ילי פיקנטי. פוקצות בשילוב ירקות קלויים בגריל. מטעמים מן הגינה, קלויים במידה הנכונה, למשל זוקיני ופלפלים, בשילוב שמן זית, נענה ועוד הפתעות ומיני סלטים מושקעים.

אך בל נשכח את העיקר, שהרי שף פרטי בשר, בזאת הרי מדובר. קבלו את המנות העיקריות והתוספות שבצד: עופות מעושנים וסטייק של פרגיות. אנטרקוט עגל משוייש, עשוי במידה המדויקת. נתחי בשר בצליה מעודנת ובצד תפודים קטנים ובטטה, על מצע מלח גרוס גס ופלפל ושמן זית כתית. ויש גם סלסה מעגבניות טריות ועוד אי אלו הפתעות. על מה עוד השף ממליץ, אם אתם רוצים חוויה בשרית אותנטית מרהיבה, טעימה וטובה? תוכלו לנסות למשל שקדי עגל או לומו, ואסיו, אמפנדס במגוון מילויים מטריפים כגון גבינות או בשרים וגם שפונדרה כמובן (בשר שמן שיכול להוות בסיס למרקי בשר יוצאים מן הכלל). תרצו להוסיף קינוח נהדר, לגמר הסעודה? איזו שאלה! השף ממליץ על סופלה של שוקולד בלגי מן המובחר, בהגשה אישית. אפשר גם סלסלות קדאיף וחלווה, ללקק את האצבעות.

אירועי שף עם הופעה ומוזיקה

עופר שף ערוך ומוכן להגיש לכם בשרים ואסאדו ומטעמים וגם הופעה או מוזיקה להעשרת האווירה. ניתן למשל להזמין הופעת שף, עם שלל הסברים, טיפים וטריקים להנאת הקהל. אפשר להזמין בתור תוספת ערב קריוקי או שירי ארץ ישראל, שאין כמוהם לצד בשר עסיסי וטעים (אפשרות מיוחדת – תיבת נגינה שמנעימה את הקצב). עופר שף, לימי הולדת ולמסיבות. אפשרות גם לקייטרינג מושקע לחתונות, אסאדו ובר בי קיו למסיבות רווקים או ערבי צוות לארגונים ומוסדות.