שבת
30th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » שף פרטי לארוחה זוגית – רעיון מעולה בטעם רומנטי

שף פרטי לארוחה זוגית – רעיון מעולה בטעם רומנטי

שף פרטי לארוחה זוגית

שף פרטי לארוחה זוגית: לא קל לתחזק זוגיות ארוכה. מצד שני, גם זוגות צעירים מגלים כי לא פשוט להפתיע או לרגש את בן או בת הזוג. אם חיפשתם את הדרך להפתיע עם ערב רומנטי יוצא מגדר הרגיל, קבלו את הרעיון הבא: לא צריך להזמין מקום במסעדה. לא צריך לבדוק אם מתנגנת שם ברקע מוזיקה לטעמכם או שהסגנון שם ממש לא בראש שלכם. כל מה שצריך זה להזמין שף פרטי לארוחה זוגית. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על הרעיון הזה, נשמח לספר לכם יותר. נספר על שף הבית, עופר שף. נספר על היכולת המקצועית הגבוהה, על השירות המעולה, על האירועים השונים שאותו הוא מלווה כבר למעלה מעשור שנים.

רעיון מעולה בטעם הרומנטי

מה דעתכם להתחיל את הארוחה המפנקת שלכם עם בקבוק יין משובח שריחו משכר? מה דעתכם להתחיל עם מגוון טעים של פוקצות, מטבלים ואנטיפסטי עשוי בדיוק במידה הנכונה? זה כמובן רק הספתח שעופר מציע לכם, בני זוג שמבינים שרומנטיקה ואנינות טעם יכולים ללכת נהדר ביחד. עופר שף (הלא הוא עופר נוימן) מבין באירועים ובאירוח פרטי. הוא מגיע מזה שנים ללקוחותיו השונים, מארח סדנאות בישול, מקיים תחרויות בסגנון קרב סכינים, נענה להזמנות של קייטרינג בוטיק.

אבל בינתיים נחזור על התפריט לארוחה זוגית רומנטית וכבר הגענו למנה הראשונה. מתאים לכם להמשיך עם פילה דג צרוב, המוגש על מצע ניוקי, בתוספת שעועית ירוקה וזיתי קלמנטה? אם זה נשמע לכם טעים, חכו למנת הביניים שתעלה ותבוא. אפשר להמשיך את הערב בשילוב של שירים מתוקים עם סורבה מפרי העונה, מוגש עם פירות יער מתוקים וטובים. ואז מגיעים למנה העיקרית.

קבלו אליכם, סלט ירוק ברוטב ויניגרט. קבלו סטייק אנטרקוט שכמוהו מזמן לא טעמתם. הוא צלוי בעדינות, ומוגש על מצע עלים, עם פטריות מוקפצות בניחוח של יער קסום ובלסמי. שבעתם? חכו רק עוד רגע. הנה עולה ובאה מנת הקינוח שלכם. פרפה נוגט ברוטב שוקולד חם, עם ריח מתוק שמזכיר נשיקה.

השולחן ערוך ומוכן לכבודכם

עופר השף מתמחה בהפקת אירוע בוטיק נהדרים והשקעתו ניכרת גם כאשר הוא מתכנן עבורכם ארוחה זוגית, רומנטית מהסרטים. את מיטב ניסיונו הוא רותם לכבודכם והוא מבטיח שגם האווירה תהיה בהתאם. אם חיפשתם שף לארוחה זוגית לא חיפשתם רק אוכל אלא גם אווירה, גם אם הכל קורה בבית שלכם, גם אם הכל קורה בלוקיישן אחר שאתם בוחרים. לכבודכם. ייערך השולחן בצורה מזמינה ויפה. יודלקו נרות ויוכנו צלחות יפות וכוסות מעוצבות. ארוחה זוגית מסוג זה יכולה להתאים לזוגות וותיקים או לזוגות טריים. אירוע כזה יוכל להתאים להצעת נישואין או לחגיגות של 20 או 40 שנות נישואין מאושרות.

עופר עורך גם מסיבות ומגיע לכנסים, מארגן מופעי שף ותחרויות בישול. אז מה נשאר? בקשו מהסבא או הסבתא לשמור על הנכדים (אם אתם הורים לילדים), החליטו על ערב מתאים שיהיה רק עבורכם ובשבילכם. תוכלו לבקש מעופר המלצות על תפריטים נוספים, לפי בחירה והוא יגיע עם כל מה שצריך כדי להכין את הארוחה הרומנטית שכל כך מגיעה לכם. אפשר להזמין גם ארוחת שף איטלקית, אפשר לבחור בארוחה בניחוח אותנטי צרפתי. תוכלו לבחור תפריט ים תיכוני ועוד אפשרויות רבות לפי טעמכם.