שבת
20th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » כמה עולה שף פרטי? והאם התמורה משתלמת?

כמה עולה שף פרטי? והאם התמורה משתלמת?

שף מבשל

כמה עולה שף פרטי: אם מתחשק לכם להצטרף אלינו לארוחה משובחת במיוחד, אתם לא חייבים לגהץ את הבגדים או להכין את החליפה ולבחור מסעדה. הרשו לנו להזמין אתכם לארוחת גורמה, אצלכם, במחיר שתוכלו להרשות לעצמכם.

אם אתם רוצים להגיע לארוחת שף, אתם יכולים להזמין את עופר שף והשף הפרטי יגיע אליכם, בזמן הרצוי לכם, עם התפריט הרצוי והטוב בעיניכם (מתוך מגוון רחב של אפשרויות). יתכן מאוד שאתם סבורים כי המחיר צריך להרתיע, אחרי הכל שף בכיר ובעל יותר מעשר שנות ניסיון זה לא הזמנה של משלוח אוכל הביתה אבל אל חשש. אם תתקדמו צעד נוסף ותשאלו כמה עולה שף פרטי נגלה לכם בסוד, שאף אחד לא ישמע, שזו לא חוויה שמחירה יפיל אתכם מהכיסא. עופר כבר הוביל בהצלחה מאות רבות של אירועים, מכל הסוגים ומכל הגדלים. בין לקוחותיו ניתן למצוא חברות גדולות וארגונים אך בהחלט גם הרבה אנשים, זוגות ומשפחות שהם ממש כמוכם. לאו דווקא מעשירי הארץ, בהחלט לא רק מהאלפיון העליון.

שף פרטי מחיר משתלם

כפי שכולנו יודעים היטב, עבור איכות גבוהה לא משלמים בזיל הזול. אך מחיר הוא צד אחד של המטבע והשירות שמקבלים, התמורה שלכם, חשובה לא פחות. עופר שף אשר מעמיד את שירותיו הטובים לרשות לקוחותיו, מגיע עם סט רחב של יכולות. הוא מגיע עם מומחיות לבישול גורמה, שתיקח אתכם למחוזות מפתיעים ומענגים. הוא מגיע אליכם עם ציוד לבישול ואפיה, כאשר מיטב המנות הולכות ומתבשלות, הולכות ונרקחות, ממש מול עינכם (ואם זה אירוע – גם מול האורחים שלכם). את הידע והניסיון רכש עופר בבתי ספר מעולים לשפים, ניסיון בבתי מלון יוקרתיים ובאין ספור אירועי שף בבתיהם של לקוחותיו ובלוקיישנים שונים.

מתוך מטרה להנגיש את האיכות והטעם לציבור רחב, עומדת בפניכם האפשרות להזמין כל מיני סוגי סוגים של סגנונות, לאירועי בוטיק או לאירועים די גדולים. לארוחה אישית, להצעת נישואין חגיגית, למסיבות, כסדנה לבישול או כהפתעה – עופר יגיע אליכם עם שירות מכל הלב וגם – במחיר משתלם. זה תלוי בכם – כמה מנות יוגשו באירוע. זה תלוי בכם – האם תרצו גם כל מיני תוספות כדוגמת כלי הגשה מיוחדים או שולחנות וכיסאות. המחיר תלוי במיקום האירוע, במספר המשתתפים, בשאלה האם צריך סו שף אחד או יותר ובתוכנית האומנותית שניתן (אם רוצים) לשלב בארוחת השף.

איזו תמורה תרצו לקבל?

עופר, שף מלא שמחת חיים מדבקת, יכול להגיע כדי לבשל למענכם או לבשל אתכם. השאלה כמה עולה שף פרטי תלויה גם במה שתרצו לקבל. אילו סוגים של מנות ואילו קינוחים. איזה סגנון של בישול, אילו סוגים של בשר וכן האם תרצו גם פעילות שף, למשל תחרות בסגנון מסטר שף או קרב סכינים. ניתן לקיים סדנאות בישול ותחרויות, כאשר השף מלווה את ההכנות, מסייע ולבסוף מכריז על המנצח או המנצחים. זו תחרות שבה כולם נהנים מארוחה משובחת וגם מתנסים בבישול מקצועי, כמו השפים המובילים.

ארוחת שף במחיר אפשרי

מגיע לכם ליהנות מארוחת שף במלוא מובן המילה. מגיע לכם לקבל שירות מכל הלב, בטעם מצוין שמשאיר חשק לעוד. למגוון רחב של אירועים, עם מגוון עשיר של תפריטים לבחירה, צרו קשר וקבלו יחס אישי ומחיר אפשרי.