יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » מגשי פירות לאירוח: להזמין או להכין?

מגשי פירות לאירוח: להזמין או להכין?

מגש פירות חתוכים

מגשי פירות חתוכים ומעוצבים הפכו לטרנד האירוח הקיצי בשנים האחרונות. בגדול, מדובר בפלטה המכילה מגוון רחב של פירות עונתיים מעוצבים וחתוכים בצורה מושכת וצבעונית, המעוררים תאבון וסוגרים פינה יפה מאוד לרענון החיך (לא אמרנו כלום). אם הצלחנו לעשות לכם חשק למגש פירות מיוחד לאירוע הבא שלכם, או סתם לקינוח קיצי בבית עם המשפחה – הנה כמה דברים שכדאי לדעת על על הכנה מול הזמנה של מגש כזה.

מגש פירות מעוצב – למה זה הקינוח הטוב ביותר?

מגשי פירות הן אולי הקינוח הטוב ביותר שאפשר לבקש בקיץ החם. אפשר לקחת אותם לים, לבריכה, לארח בבית או לאירוע משפחתי / חברתי. בניגוד לקינוחי עוגיות ועוגות למיניהם, פירות הן מאכל אורגני ומזין שמכיל עשרות ויטמינים וערכים תזונתיים בריאים לגופינו. מעבר לכך, הם גם מרעננים נהדר בימים חמים וכוללים מגוון רחב של טעמים שונים.

מה עדיף, הזמנה או הכנה?

אז בואו נדבר על זה – מה זה אומר להכין מגש פירות חתוך ומעוצב בעצמכם?

קודם כל, יש לחשוב ולבחור את הפירות המומלצים ביותר לעונה. לרכוש אותם אצל הירקן או בסופר, ולחתוך אותם בצורה אמנותית ומעוצבת. כל התהליך יכול לקחת כמה שעות טובות וגם כולל כמובן הוצאה כספית לא קטנה.

הזמנה בניגוד לכך, דורשת אך ורק לשלם סכום סימלי ולחכות שהמגש יגיע אליכם הביתה, עם כל הפירות הכי טריים ואיכותיים, קר וטרי ומוכן לאכילה.

אז איפה מזמינים?

כיום ניתן להזמין משלוחי מגשי פירות אונליין באתרי אינטרנט, ולקבל אותם ע"י שליח אקספרס עד הבית.

באתר הפירות של יונה תוכלו למצוא מגוון רחב של מגשי פירות מעוצבים להזמנה לפי גדלים ומחירים שונים. תוכלו לבחור את מגש הפירות שמשך את עיניכם ולהשאיר פרטים, נציג יחזור אליכם במהירות לקחת את הפרטים ולשלוח לכם שליח עם המגש עוד היום.