יום שלישי
16th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » שירותי קייטרינג לחברות – הדבר החם, לא רק בחברות הייטק

שירותי קייטרינג לחברות – הדבר החם, לא רק בחברות הייטק

אירוע חברה

קייטרינג זה הדבר החם, לא רק בחברות הייטק או במשרדים שיקיים. אין כיום מפעלים רבים או חברות אשר יש בהם מטבח מוסדי, המנפק ארוחות קבועות לעובדים. זהו רעיון שהולך ונמוג מהעולם. כאשר זקוקים לשירותי הסעדה, אוכל טוב או כיבוד עבור חברות, מקובל מאוד להזמין שירותי קייטרינג לחברות. רוצים אוכל מצוין, בטעם נהדר? צבעים בצלחת – שפע של אפשרויות, טעמים ומאכלים, ללקק את האצבעות.

שירותי קייטרינג לחברות, מהו הסוד למצוינות

רבים פונים ושואלים, מהו בעצם הסוד למצוינות בשירותי הסעדה לחברות. כמו במתכון מנצח, ההצלחה נשענת על דברים רבים. אך בראש ובראשונה, הקפדה על כמה כללים. ראשית, כל חומרי הגלם נכנסים אל המטבח כשהם טריים. את חומרי הגלם קונים בשווקים או מאת ספקים מעולים, המחויבים לאיכות. מלבד זאת, הטריות שנשארת גם לאחר ההכנה. את המנות מוציאים סמוך ככל האפשר למועד ההכנה והאריזות נועדו לשמור על הטריות באופן בלתי מתפשר. כאשר מוסיפים לכך הכנה מושקעת, מתכונים מצוינים וצורת הגשה נהדרת, מקבלים את המתכון לקייטרינג מצוין.

שיהיה לכם טעים בישיבות

ישיבות בחברה יכולות להיות סוערות ומלאות חיים. לפעמים, הישיבות מצליחות להוציא אמוציות מרובות מהעובדים או מהמנהלים. בישיבות לפעמים מישהו לא מצליח להסתיר פיהוק אבל המטרה היא תמיד להפיק תועלת. לספק לעובדים מידע חשוב. לאפשר למנהלים לסקור צעדים לעתיד. להיפגש עם בעלי תפקידים שמסבירים מה צפוי מחר, בעוד שבוע או בעוד רבעון. אם מתוכננת ישיבה או מצגת, דאגו להזמין שירות קייטרינג שיעזור לכולם להישאר מפוקסים. לא בהכרח אוכל כבד אבל גם לא בהכרח מנות שגרתיות. לא חייבים להסתפק בקרואסונים רגילים או בעוגות יבשות. ניתן להציע לכם גם הרבה הרבה יותר.

שיהיה לכם טעים בהפסקות

אם הפסקת הצהרים מתקרבת, לא חייבים לצאת מהמשרד ולחפש מקום במסעדה. לא צריך להסתפק בהזמנה של פיצה או המבורגר, כשאפשר למצוא תפריטים מאוד מושקעים, בקייטרינג נהדר. שירותי קייטרינג לחברות יכולים לכלול שפע של אפשרויות, כך שלכל העובדים יהיה טעים, מעניין ומשביע. אוכל שאיננו סתם "פסט פוד" ואיננו טובע בשמן או בקלוריות ריקות.

אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהזמין את מיטב הטעמים, במגשי אירוח טעימים והנאה בכל ביס. אפשר להשיג מנות מגוונות, בריאות, הרבה יותר מסתם משהו לנשנש. אפשר להזמין מנות בריאות, לא מכבידות ולא סתם אוכל שטובע ברוטב משעמם. בצבעים בצלחת ניתן למצוא מגוון רחב של סגנונות וטעמים במחירים באמת משתלמים. אז אם אתם רוצים שהיה לכם טעים ונעים בהפסקות, בהפסקה של ארוחת עשר, בצהרים או מאוחר יותר, נסו ותיהנו.

שיהיה לכם טעים ומפתיע, בכל פעם מחדש

מתכון מנצח לפסטה נהדרת לא צריך למהר להחליף. מתכון נהדר לסלט מושקע, סביח ישראלי או סושי לא צריך לעדכן מדי יום ביומו. אבל מה שכן חשוב זה להציע לכם, עובדים או מנהלים בחברות השונות, מגוון רחב של אפשרויות. מגוון שיאפשר לכם להזמין שירותי קייטרינג למצוא את עצמכם מופתעים בכל פעם מחדש. מופתעים לטובה מעוד מנה שטרם ניסיתם. מופתעים לטובה מאיזה שינוי קל במנה מוכרת. מופתעים פעם נוספת מהשפע, מהטריות, מצורת ההגשה וכמובן, גם מהשירות הלבבי והקפדה על כל פרט. רעבים? זה הזמן למשהו טעים!