יום חמישי
28th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » שאיבת שומן – מחיר, עלויות ותועלת הניתוח

שאיבת שומן – מחיר, עלויות ותועלת הניתוח

שאיבת שומן בבטן

שאיבת שומן מספקת מענה מוצלח במיוחד למצבים שבהם גם כשהמשקל תקין עדיין ישנו עודף שומן מתסכל באזור מסוים בגוף. מצבור שומן נקודתי שגם פעילות ספורטיבית ממוקדת לא מצליחה להעלים עלול לפגום בדימוי העצמי במידה ניכרת ולייצר מבוכה וקושי בסיטואציות שונות. שאיבה, ובפרט בשיטות המתקדמות הקיימות כיום, מייצרת את השינוי המיוחל. עבור כמעט כל מי ששוקל או שוקלת לעבור שאיבת שומן מחיר ההליך הוא פקטור משמעותי בהחלטה – ובעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי בסוגיה זו.

כיצד נקבע מחיר שאיבת שומן?

שאיבת שומן היא למעשה שם כולל למספר טיפולים שלכולם אותה מטרה – חיטוב האזור שבו ישנם עודפי שומן עיקשים. מאחר שישנם מספר סוגים של טיפולי שאיבת שומן מחיר ההליך מושפע קודם כל מהדרך שנבחרת לשיפור המראה החיצוני (פירוט האפשרויות בהמשך העמוד).

הפרמטר השני הוא האזור או האזורים שמהם רוצים להעלים את השומן המיותר. בין השאר מתבצעות שאיבות שומן בבטן, בירכיים, בישבן, במותניים, בברכיים, בזרועות, בצוואר, בסנטר ובקרסוליים. 

בדרך כלל כשעוברים ניתוח פלסטי נלקחת בחשבון גם עלות חדר הניתוח. במרכז תל אביב לכירורגיה פלסטית ישנו חדר ניתוח פרטי, כך שלא נדרש תשלום לגוף נוסף. כמו כן אין צורך באשפוז לאחר שאיבת שומן, וגם לעובדה זו יש כמובן השפעה על המחיר.

המרכיב האחרון בעלות שאיבת השומן הוא שכרו של המנתח הפלסטי, שנקבע באופן טבעי בהתאם ליכולות של הרופא ולביקוש והיצע. ד"ר מומחה לשאיבת שומן הוא מנתח פלסטי עתיר ניסיון שכבר עזר למטופלות ומטופלים רבים מאוד לשנות את חייהם לטובה. המוניטין המרשים והמחויבות המוחלטת לכל מי שמגיעים אליו – מחויבות שבאה לידי ביטוי בין השאר בקיום מספר מפגשי ייעוץ אם יש צורך בכך ובליווי צמוד ותומך גם לאחר הניתוח – מאפשרים לך להיכנס לחדר הניתוח בראש שקט באמת.

השיטות השונות לביצוע שאיבת שומן

בהתאם לבחירת שיטת שאיבת שומן מחיר הטיפול עשוי כאמור להשתנות. בין הדרכים המומלצות להיפטר מהשומן המיותר ניתן לציין את VASER – שאיבה שמבוססת על פירוקם של תאי השומן באמצעות אולטרסאונד; מכשירים מבוססי לייזר שממיסים את השומן כך שקל יותר לשאוב אותו; ו-COOLSCULPTING – הקפאת השומן כך שהטמפרטורה הנמוכה מאוד גורמת להרס התאים (שלאחר מכן מוצאים מהגוף באופן טבעי ע"י מערכת הלימפה).

ההמלצות הספציפיות של ד"ר מומחה לשאיבת שומן לכל מטופל ומטופלת ניתנות על בסיס יושרה מלאה ובהתאם לאבחון המקיף שהוא עורך במהלך מפגש הייעוץ. ניתן כמובן לשקלל בהחלטה הסופית גם את השיקול הכספי, שאי אפשר להתעלם ממנו, ובכל מקרה יתבצע רק טיפול שיניב תועלת משמעותית.

שאיבת שומן – עלות ותועלת

כשישנן התלבטויות לגבי שאיבת שומן מחיר הטיפול הוא כמעט תמיד אחד השיקולים בשתי ההחלטות – גם האם לעבור את ההליך וגם בידי מי להפקיד את הפעולה שמחייבת מיומנות גבוהה.

מומלץ בחום לבחון במקביל לעלות גם את התועלת, שכן המבחן האמיתי הוא לא רק המחיר אלא יחס העלות-תועלת. שאיבת שומן בכל השיטות המתקדמות הקיימות מצליחה ליצור הבדל משמעותי מאוד, עם מעט תופעות לוואי ותוך חזרה מהירה למדי לשגרה (ובפרט אחרי COOLSCULPTING, אבל גם בדרכים האחרות). העלמת השומן המציק מתורגמת גם לדימוי עצמי משופר ולנחת רבה באופן כללי. רופא בעל מוניטין שמקפיד להשתמש במכשור משוכלל וגם אמון על הפעלתו באופן מותאם במדויק לכל מטופל/ת ולכל אזור בגוף יכול להבטיח מקסימום שינוי לטובה – וגם לקיים. עוד כדאי לזכור ששאיבת השומן מספקת תועלת חיובית למשך שנים רבות, וכשפורסים את העלות על פני תקופה כל כך ארוכה, ניתן לראות שההשקעה די נמוכה, ובעיקר משתלמת מאוד.