יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אוכל » קייטרינג חלבי לחינה – ליצור אירוח צבעוני ועשיר

קייטרינג חלבי לחינה – ליצור אירוח צבעוני ועשיר

קייטרינג כשר מהדרין לחתונה

הצעת החתונה מאחוריכם. עוד רקע קט וכבר החינה מתקרבת וההתרגשות מרובה. יש המרגישים שהטקס הזה מרגש ומיוחד לא פחות מהחתונה בעצמה. יש המתרגשים אפילו יותר. בענייני סעודת החינה, אתם כבר לא צריכים להתרגש. רוצים להגיש לאורחי החינה אוכל נהדר, טעים, אך לא מכביד? קייטרינג חלבי לחינה יכול להיות רעיון מצוין. חינה בסגנון אחר אבל בטעם יוצא מן הכלל. עוד על למה ומדוע, בסקירה שלפניכם.

אירוח צבעוני, עשיר ובניחוח שיתוף ומיזוג גלויות

טקס החינה המסורתי הינו צבעוני, מרגש ועשיר. עשיר במנהגים, עשיר במסורת, עשיר בצבעים. נהוג להגיש במהלך האירוח כיבוד כיד המלך. לא רק העדה המרוקאית מעניקה חשיבות יתירה לחינה. גם בעדות אחרות מקנים לכך חשיבות רצה. ולא כולם רוצים להציע למוזמנים דווקא מאכלים של עדה כזאת או אחרת.

מיזוג הגלויות והרצון לשנות מקנים לחינה לפעמים מבנה פחות מסורתי. יותר ישראלי מודרני ופחות שורשי. אם אתם מתחברים לרעיונות הללו, תוכלו לערוך חינה צבעונית ומלאת חיים, גם בלי בשר. על בסיס שפע עצום של מאפים ופשטידות, על בסיס מגוון רחב של כריכים, ממולאים, ממרחים ואין ספור מתוקים, תהיה לכם חינה נהדרת. קייטרינג חלבי לחינה שיהיה צבעוני, עשיר, מגוון וטעים.

איך יוצרים אירוח כיד המלך בחינה

אוכל טוב, במיוחד באירועים, חשוב לפרוש ביד רחבה. אפשרות טובה מאוד להציג את עושר הטעמים והמגוון לפני המוזמנים תהיה להשתמש במגשים. אפשר מסביב להציג קישוטים בסגנון אלף לילה ולילה. אפשרי בהחלט שהאווירה מסביב תהיה יותר סולידית. אבל מה שחשוב זה שכולם ירגישו שהאירוח הינו כיד המלך. את החוויה הזאת, בצורה מאוד בולטת ומלאת חיים, ניתן ליצור בעזרת הסידור הנכון של מגשי כיבוד מזמינים. כל מה שצריך זה להזמין מהקייטרינג מגוון מגשים עמוסים כל טוב. את המגשים מניחים סביב סביב, על גבי שולחנות ומפות יפות. כל אחד מוזמן לקחת, לטעום ולאכול, כראות עיניו. כולם מרגישים חופשיים לאכול, לשמוח, אתכם ובשמחתכם.

למה כדאי ליצור איזון בסעודת החינה

חינה לא חוגגים בכל יום. זהו אירוע של פעם בחיים וכולם רוצים שהוא יהיה מוצלח במיוחד. דרך טובה להוביל להצלחה הינה ליצור איזון בסעודת החינה. כלומר, חשוב לא רק שיהיה שפע של מגשים עמוסי כל טוב. חשוב לא רק שכל אחד יוכל לשבוע ולחוש נחת רוח. חשוב כי יתקיים איזון בין סוגי המאכלים. לאיזון הזה יש ערך גם מבחינה קולינרית אך גם מבחינה מסורתית. איזון בין מתוק למלוח, בין מנות ראשונות למנות עיקריות. ניתן לומר כי איזון מסמל את האיזון הרצוי לכם, בני הזוג. איזון שילווה אתכם בימי חייכם המשותפים והארוכים. איזון הצפוי בחינוך הילדים. בחיי המשפחה. בנחת הרוח המשותפת.

בסימן מתוק וטעים בחינה שלכם

בחירה בקייטרינג חלבי לחינה שלכם מאפשרת להשקיע השקעה יתירה בטעם המתוק. הטעם המתוק מדבש, של מגוון מיני מתיקה מושקעים וטעימים. אפילו זוגות שאינם צמחונים, מגלים עניין באירועים ללא בשר. כאשר מוותרים על בשר בחינה, היצע המתוקים הטובים באמת משתדרג פלאים. קינוחים אמיתיים, על בסיס חלב, שמנת, קצפת. קינוחים בשילובי שוקולד משובח, פירות מלוא העין, קינוחי כוסות אישיות ועוד הפתעות. הזמינו קייטגינ חלבי משוקע, סימן מתוק לחיי נישואין מתוקים ומשותפים!