יום שישי
29th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » בנייה, עיצוב ושיפוצים » פלאנק פייבר צמנט – כל מה שרציתם לדעת

פלאנק פייבר צמנט – כל מה שרציתם לדעת

בנייה מתקדמת באמצעות לוחות בנייה

תחום הבנייה משתכלל ללא הרף וכל הזמן צצים עוד ועוד פתרונות מתקדמים לצרכים השונים שלנו. אחד הפתרונות שכדאי במיוחד להכיר הוא פלאנק פייבר צמנט, שמשמש לחיפוי דקורטיבי ובפרט של קירות חיצוניים.

כל היתרונות של פלאנק פייבר צמנט

כפי שניתן להבין משמו, פייבר צמנט מבוסס על מלט, וליתר דיוק מלט שחוזק עם סיבי תאית ועם מינרלים מיוחדים. סוג אחד של פתרונות בנייה שמיוצרים מחומר זה הוא לוחות (אשר משמשים להנמכת תקרות, למחיצות פנימיות, קירות ועוד) וסוג שני של מוצרים שכדאי להכיר הוא פלאנקים מפייבר צמנט – רצועות שבאמצעותן ניתן להעניק לכל קיר חזות מרשימה במיוחד.

בהתאם, היתרון הראשון של פלאנק פייבר צמנט הוא בפן האסתטי. בפרט מומלצת האופציה של פלאנקים דמויי עץ שמקנים לכל מבנה, בין אם הוא משמש למגורים ובין אם לעסק כזה או אחר, מראה כפרי שובה לב וחמים.

יתרון שני של פלאנקים אלה הוא עמידות גבוהה במיוחד. העמידות היא הן בפני אש, הן בפני חרקים והן בפני פגעי מזג אוויר שונים. זהו בעיקר יתרון על פני חיפוי מעץ, שכידוע הינו חומר דליק ובנוסף מושך אליו מזיקים שונים, בעוד הפייבר צמנט אינו אטרקטיבי מבחינת חרקים ועומד בתקנים המחמירים ביותר מבחינת עמידות לדליקות. העמידות בפני פגעי מזג אוויר הופכת אותו למוצר אידיאלי כשמחפשים חיפוי קיר חיצוני, גם באזורים גשומים וגם לקירות שנחשפים במידה רבה לקרינת שמש ישירה.

היתרון השלישי הוא נוחות העבודה עם הפלאנקים שעשויים מפייברצמנט. הגמישות הגבוהה של הפלאנקים גורמת לכך שנוח מאוד לעבד אותם, ובהתאם ניתן להשלים חיפוי קירות חוץ במהירות ולחסוך הן זמן יקר והן כסף. בנוסף פלאנק פייבר צמנט לא זקוק לתחזוקה מיוחדת – עוד תועלת פרקטית שכדאי לקחת בחשבון.

עוד יתרון של פייברצמנט הוא ידידותיות, ובעצם מדובר במספר יתרונות שכן חומר זה ידידותי לסביבה, ידידותי לאדם וידידותי גם לחשבון הבנק: בזכות נוחות העבודה עם פלאנקים אלה, הצורך המינימלי בתחזוקה והעמידות המרבית מתקבל יחס עלות-תועלת משתלם מאוד, בפייברצמנט אין חומרים שעלולים להיות מסוכנים (דוגמת אסבסט) כך שהוא ידידותי למשתמש והידידותיות לסביבה – שיקול רב חשיבות בימינו – מושגת הודות לניצול היעיל במיוחד של המשאבים ולנוכח העבודה שהמרכיבים השונים של הפייברצמנט הם כולם ברי קיימא.

היתרונות של STB

על-מנת שתוכלו להיות בטוחים שכל היתרונות של פלאנק פייברצמנט יבואו לידי ביטוי גם במבנה שלכם, חשוב מאוד לרכוש אותם מחברה רצינית ואמינה שזהו תחום מומחיותה, ובמילה אחת: STB. אנחנו ב-STB נשמח לספק לכם לא רק פלנקים דמויי עץ איכותיים במיוחד שעומדים בכל התקנים הרלוונטיים אלא גם מידע שיסייע לכם לחפות כל קיר באופן המקצועי והיעיל ביותר. בנוסף תוכלו למצוא אצלנו פתרונות גם לצרכים נוספים דוגמת חיפוי חדרים רטובים, חיפוי דמוי אבן וחיפויי קיר מיוחדים.

חיפוי חדרים רטובים

איכות חשובה נוספת של אריחי ה-Slim Stone היא עמידות מרבית בפני רטיבות. בהתאם הם מהווים פתרון אידיאלי כשעל הפרק חיפוי חדרי אמבטיה או מטבחים. גם עבור פתרון בנייה מתקדם זה תקבלו ב-STB הנחיות מפורטות והמלצות שמבוססות על ידע מקצועי רחב היקף שיבטיחו עבודה יעילה ומהירה עבור כל חדר ועבור כל קיר.

חיפויי קיר מיוחדים

למי שמחפש חיפויי קיר מיוחדים מומלץ להכיר בנוסף לאופציה של פלאנק פייבר צמנט ולאריחי ה-Slim Stone גם את לוחות הבנייה הדקורטיביים UNIQUE. STRONG BOARD. לוחות אלה – אשר מבוססים על MGO ונהנים מעמידות בפני דליקות בהתאם לתקן הישראלי העדכני, עמידות לרטיבות, לעובש ולנגיפה – מתאימים בעיקר לשמש כמחיצות פנים או כמשרביות, הן בבתי עסק והן בחללי מגורים, ומקנים לכל חלל חזות מודרנית ומעניינת במיוחד. היכולות הגבוהות של STB באות לידי ביטוי באפשרות להקנות לכל לוח שכזה את המראה המושלם בהתאמה אישית לכל פרויקט ולכל רצון של כל לקוח.