יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » טיסות » סימולטור טיסה – רעיון מקורי לשי לחג עבור העובדים

סימולטור טיסה – רעיון מקורי לשי לחג עבור העובדים

סימולטור טיסה שי לעובדים בחג

העובדים הם הנכס החשוב ביותר בכל ארגון או עסק. כמובן שגם הון פיננסי, טכנולוגיה מתקדמת ותרבות ארגונית נכונה הם משאבים יקרי ערך, אבל בסופו של דבר להון אנושי אין תחליף – וכדאי להשקיע בו כדי לשמר אותו ואפילו להשביח. מתנות לחג הן דרך אפקטיבית מאוד להבטיח תחושות חיוביות אצל כל העובדים, ובהתאם שיעור נטישה נמוך ומוכנות לעבוד קשה למען הצלחת החברה.

בעמוד זה תמצאו מידע אודות המתנות השונות שכדאי להעניק לעובדים, וגם הצעה אטרקטיבית במיוחד שתהפוך את העובדים שלכם למאושרים ומלאי הכרת תודה.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים מתנות לעובדים לחג?

אנחנו חיים בעידן של שפע אפשרויות בכל תחום וגם כשמתלבטים איזו מתנה לחג להעניק לעובדים יש שלל אופציות. איך תמצאו את השי המושלם? בעזרת הטיפים הבאים:

שי לחג – מוצר או חוויה?

את כל המגוון הרחב של המתנות לחג לעובדים אפשר לחלק לשתי קבוצות: מוצרים וחוויות. המוצרים יכולים להיות פריטים ספציפיים – מדיסק און קי ממותג דרך תיק גב ועד סט סירים ומחבתות (וכמובן שיש עוד אופציות) – וגם שוברי מתנה למגוון רשתות. גם בקטגוריה של החוויות האפשרויות רבות: כרטיסים למופעים, הצגות ואולי בכלל פארק מים, חופשה בלוקיישן אטרקטיבי ברחבי הארץ, טיפול בספא ומי שבאמת רוצה להראות לעובדים כמה הם יקרים לו יכול לצ'פר אותם עם אחת ההנאות האולטימטיביות: טיסה בסימולטור מתקדם (בהמשך המאמר תמצאו פירוט לגבי החוויה הזו).

אז במה לבחור? מוצרים הם אופציה פרקטית (ונפוצה), חוויות יוצרות רגעים בלתי נשכחים ומחויבות רבה יותר לחברה.

מתנה לעובדים עם ערך מוסף

כשאתם רוצים לארגן יום גיבוש לעובדים, מן הסתם תחפשו אופציה עם ערך מוסף. גם כשמחפשים שי לחג מומלץ להעדיף את המתנות שמציעות העשרה והעצמה לכל עובד ועובדת.

גם מבחינה זו סימולטור משוכלל שמדמה תא טייס במטוס הקרב המוביל F-16 הוא מתנה מושלמת: גם הנאה עצומה לעובדים, וגם הזדמנות לגלות בעצמם יכולות שלא היו מודעים לקיומם, לשפר את מיומנות הביקורת העצמית (כמנוף ללמידה ותיקון טעויות), לחזק את המנהיגות ובאופן כללי להתפתח גם כבני אדם וגם כאנשי ונשות מקצוע.

מתנה לחג לעובדים עם ערך מוסף מייצרת עבורכם רווח כפול: העובדים שלכם יהיו גם טובים יותר וגם מסורים יותר (בזכות הכרת התודה על השי המושקע).

יחס אישי

דגש חשוב נוסף במסגרת בחירת מתנות לעובדים לחג הוא להשתדל להפוך את השי לאישי. אמנם אין באמת דרך להעניק לכל עובד ועובדת מתנה שמותאמת בדיוק עבורם, אבל שילוב ברכה אישית או התייחסות ספציפית אליהם בזמן הענקת השי הן תוספת מבורכת שתזכה להערכה רבה – שכן כל עובד אוהב להרגיש שהוא מקבל יחס אישי.

שי לעובדים לחג שכולם יזכרו לטובה – פעילות בסימולטור טיסה

"הטייסת" מציעה שי חג לעובדים שהוא גם חוויה סוחפת, גם בילוי מהנה וגם יום שכולו תוכן מעצים עם ערך מוסף.

אופציה אחת שמוצעת לכם היא "הטיסה הראשונה שלי". כפי שניתן להבין מהשם, זוהי פעילות שמתאימה למי שלא התנסה עדיין בהטסת F-16 בשמי ישראל, באמצעות סימולטור שנראה בדיוק כמו תא הטייס של מטוס הקרב המוכר. עוד לפני הכניסה לסימולטור העובדים שלכם עוברים הדרכה בדיוק כמו בחיל האוויר ומקבלים משימות שונות לביצוע. לאחר השהות בתוך המכשיר (בליווי מדריכים מקצועיים יוצאי חיל האוויר) מתבצע תחקיר קבוצתי, גם הוא ברוח התרבות הארגונית של החיל המוביל. התצפית על ישראל ממעוף הציפור היא כמובן בונוס מוצלח במיוחד.

אופציה נוספת של מתנה לעובדים לחג כזה או אחר היא "אימון כפול" – אימון זה כולל טיסה ראשונה כנ"ל ומיד לאחריה טיסת סולו שבה העובד יכול להביא לידי ביטוי את היכולות שרכש, להמריא, לטוס בגובה נמוך, לתמרן את המטוס, לצאת מגבולות המדינה, להשתמש במגוון מערכות של F-16 כולל מערכת הנשק ועוד. גם האימון הכפול כולל כמובן תדריך ותחקיר, כולל צפייה בסרט הטיסה והפקת לקחים.

אפשרות שלישית שאנחנו מציעים לכם כדי שהעובדים שלכם יבינו עד כמה אתם חושבים להם, ויעריכו אתכם בהתאם, היא "צוות מנצח". פעילות זו היא צ'ופר אמיתי שמאפשר לעובדים לעבור חוויה מלהיבה באמת בלוויית אחד הילדים שלהם (מגיל 12 ומעלה). במסגרת הפעילות כל המשתתפים נכנסים לסימולטור פעמיים, כשבין לבין כל צוות שמורכב מהורה וילד מתכנן ביחד משימה בדרך לתחרות קבוצתית מהנה וגם מאתגרת.

כל סוגי הפעילויות מועברות על-ידי צוות מיומן מאוד של יוצאי חיל האוויר, שמביאים איתם ל"טייסת" את הרוח הייחודית של חיל האוויר. התוצאה: חוויה עם ערך מוסף גבוה במיוחד לעובדים שלכם.

האפשרות להתבונן בארץ ישראל, על שלל האתרים המוכרים שיש בה, מנקודת מבט חדשה ומרתקת, מייצרת רגעים בלתי נשכחים.

בנוסף, כל פעילות מחזקת אצל העובדים יכולות שרלוונטיות לכל ארגון או עסק – כך שכאמור הרווח שלכם מבחירת אחת האופציות הנ"ל בתור שי לחג לעובדים הוא כפול ומכופל.