יום רביעי
24th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » טיסות » פעילויות מומלצות לימי הולדת ובר מצווה

פעילויות מומלצות לימי הולדת ובר מצווה

פעילויות לימי הולדת ובר מצווה

אירועים מיוחדים וקבוצות

חוגגים אירוע מיוחד?

הטייסת היא המקום המושלם לחגוג בו אירועים מיוחדים ויוצאי דופן – ימי הולדת, בר מצווה, אירועים משפחתיים, כנסים, הרצאות ואפילו מסיבות רווקים/רווקות.

צוות הטייסת יתכנן עבורכם אירוע פרטי, בלתי נשכח שיותאם לצרכים שלכם וידאג שהאירוע ימריא הכי גבוה שאפשר!

בואו לטוס על סימולטור עם הקרובים לכם ולחוות חוויה מסעירה הכוללת תדריך טיסה מקצועי, טיסה קרבית בסימולטור המשלבת אקשן החל ממשימות אווירובטיקה ועד קרבות אוויר, עם או נגד החברים שלכם.

ניתן להזמין ארוחה/ כיבוד לאורחים וחדר אירועים פרטי במועדון הטייסת, בתיאום מראש.

יום הולדת בלתי נשכח באמת

יום הולדת – בכל גיל שהוא – הוא הזדמנות מצוינת לצאת מהשגרה ולפרגן לעצמנו חוויה יוצאת דופן. היום שבו נולדנו הוא גם טיימינג מושלם להגשמת חלומות. כולנו מכירים את שלל האפשרויות הנפוצות למסיבות יום הולדת, אבל כשרוצים חגיגה מיוחדת באמת, המקום המושלם הוא תא הטייס של F-16 וליתר דיוק סימולטור משוכלל מאוד שמדמה באופן מדויק להפליא את הקוקפיט של מטוס הקרב המתקדם.

לנערים ונערות האפשרות ללמוד לשלוט על המטוס המורכב תוך זמן קצר ולהשלים בהצלחה משימות שונות היא חוויה מעצימה מאוד. גם כשאנחנו כבר מבוגרים התחושה המשכנעת של ריחוף באוויר ושל ביצוע תרגילים אווירובטיים מזכירה לנו שעם הגיל באות גם יכולות חדשות ושאף פעם לא מאוחר מדי לממש פנטזיות.

האירוח הקשוב של צוות הטייסת, שמביא את רוח המצוינות של חיל האוויר גם לרמת השירות, משלים אירועים מיוחדים ומרגשים ומבטיח יום הולדת שתזכרו לטובה עוד שנים רבות.

הפעילות האידיאלית לחופש הגדול

72 הימים של חופשת הקיץ של בני ובנות ה-12 עד 18 הם תמיד פרק זמן של הנאה מתמשכת ובעיקר תחושת שחרור מוחלט. טיסה בשמי הארץ בסימולטור מושקע משתלבת באופן מושלם בתחושה הזו ומוסיפה לבטלה המתוקה של החופש הגדול תוכן מעניין והתנסות חדשה ומלהיבה.

הבילוי בטייסת מתאים מאוד לקבוצת חברים שאוהבים להתחרות האחד בשני. קרבות האוויר בתוך החבר'ה מייצרים המון אדרנלין ורגעים שתשמחו לשחזר אחרי החזרה לקרקע ולשגרה. הפעילות כוללת תדריך בדיוק כמו בחיל האוויר לקראת ביצוע הטיסה והמשימות, את תפעול הסימולטור עצמו ולאחר הנחיתה תחקיר מפורט שיעזור לכם להציג ביצועים עוד יותר מרשימים בפעם הבאה – כי אחרי פעם אחת מאחורי ההגאים של ה-F-16 סביר להניח שתרצו עוד ועוד.

בילוי משפחתי מושלם

חיי המשפחה, כמעט כל משפחה, כוללים הרבה רגעי שגרה שעלולה להיות מעט משעממת ובעיקר חוזרת על עצמה. אירועים מיוחדים מגבשים את בני המשפחה, מספקים חומר לשיחות סביב שולחן השבת ובעיקר מאפשרים לנו ליהנות עם האנשים שהכי קרובים אלינו.

כשאנחנו עוברים חוויה משמעותית עם בן/בת זוג, עם הילדים או לחילופין עם ההורים, תמיד יש ערך מוסף לכל רגע – ובמיוחד כך הדבר כשהאירוע הוא טיסה שמרגישה אמיתית לגמרי במטוס קרב בעל יכולות מתקדמות מאוד.

חדר האירועים המסוגנן והמצויד בטייסת מאפשר לכם להעשיר את הבילוי המשפחתי עוד יותר, וכך גם היחס האישי והחם שתקבלו מאיתנו.

אירועים מיוחדים לעסקים

אירועים מיוחדים הם ברכה לא רק למשפחה או לבני נוער בחופשה אלא גם לעסקים. אנחנו חיים במציאות שבה כמעט כל עסק נדרש להתמודד מול מתחרים רבים וכשהקשב של הלקוחות הפוטנציאליים מוצף באינספור גירויים מכל הסוגים.

עסק שרוצה לזכות בהצלחה ארוכת טווח חייב להשקיע ביצירת באזז סביבו ולנצל זאת לטובת מיתוג מתאים. אירוע מיוחד בטייסת הוא הזדמנות מצוינת לשווק את העסק, למשוך אליו תשומת לב רצויה ולמתג אותו כחדשני ואיכותי. סיבה אחת לזיהוי עם כל אותם ערכים חיוביים היא העובדה שטייסת היא מקום שנתפש, ובצדק כמובן, ככזה שמקפיד על רמה גבוהה של ביצועים בכל ההיבטים הרלוונטיים. כך הדבר לגבי הטייסות השונות של חיל האוויר, וגם אצלנו ההתנהלות היא ברוח זו שכן כל אנשי הצוות הם בוגרות ובוגרי החיל המצטיין.

סיבה שנייה היא החוויה עצמה – הטסת מטוס בסימולטור מהמשוכללים ביותר הקיימים כיום בעולם. כל מי שמרגיש כאילו הוא נמצא בגובה רב, בתא הטייס, עובר חוויה יוצאת דופן ועל כן גם זכירה מאוד, ומאחר שהאירוע מקושר אצלו לעסק שלכם, התוצאה היא מיתוג אפקטיבי להפליא.