יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » העצמה אישית » סדנא לבני נוער לטיפוח מנהיגות ומצוינות

סדנא לבני נוער לטיפוח מנהיגות ומצוינות

סדנא לבני נוער לטיפוח מנהיגות ומצוינות

חופשת הקיץ היא חופשה ארוכה, יש הטוענים שאפילו ארוכה מידי. השאלה היא, איך מנצלים אותה.  ב"טייסת" הנמצאת בסינימה סיטי בגלילות, תוכלו להינות מסדנה ייחודית ומעצימה. הסדנה עוסקת בטיפוח מצויינות ומנהיגות דרך טיסה בסימולטורי טיסה משוכללים ביותר של מטוס ה-F-16.

איך בנויה הסדנה?

הסדנה שיכולה להפוך את החופש הגדול לחוויה יחודית ומהנה, מורכבת מ-3 חלקים כאשר כל חלק נמשך כשבוע. לכל בן/בת נוער יש כאמור בחירה אם לעבור את הקורס במלואו (כשלושה שבועות) או רק חלק ממנו (שבוע או שבועיים). השבוע הראשון של הקורס נקרא "יסודות", השבוע השני "בסיסי" והשבוע השלישי "מתקדם".

יסודות

בשבוע זה המשתתפים בסדנה לומדים איך לשלוט במטוס, איך להמריא, איך לנחות, איך לבצע תרגילי אווירובטיקה, מהי טיסת ניווט ועוד. בסוף שבוע זה של הקורס כל משתתף בסדנה יודע להפעיל מטוס ולבצע משימות שונות באופן עצמאי לגמרי.

בסיסי

אחרי רכישת היסודות אפשר להתקדם לעולם המבצעי  ולמשימות מורכבות יותר, טיסה במבנה, השתתפות בקרבות אוויר, ביצוע תקיפות אויר-קרקע ועוד.

מתקדם

השלמת שני השלבים הראשונים היא בסיס לעוד קפיצת מדרגה. בשבוע השלישי מושם דגש רב על עבודת צוות והובלה, וכן ביצוע שיחזור מבצעי עבר של חיל האוויר הישראלי. כמו כן התנסויות בתהליך המלא של הטיסה, משלב התדריך והתכנון, דרך הביצוע עצמו וכלה בתחקיר שאחרי – בדיוק כמו בחיל האוויר, ובאופן שמשלב בין הנאה להעצמה.

הערך המוסף של הקורס

שבוע, או 3 שבועות, שבהם בכל בוקר נכנסים לסימולטור מתקדם ומתנסים בחויה סוחפת ומהנה, וכן בעלת ערך מוסף.

תוך כדי השימוש בסימולטור וביצוע המשימות השונות, זוכים בני ובנות הנוער בהזדמנות חד-פעמית להכיר את עצמם טוב יותר, לזהות את החוזקות המשמעותיות שיש בהם, להתמודד עם אתגרים וגם עם קשיים, ללמוד כיצד לעבוד בצוות באופן שבו כל אחד מביא לידי ביטוי את עצמו ובמקביל מאפשר גם לאחרים לצמוח.

כל התהליכים הנ"ל תורמים רבות לפיתוח האישיות ומהווים הוכחה מעולה (ומהנה!) לכך שגם בחופש הגדול אפשר ללמוד – ללמוד את הדברים החשובים באמת.

קבוצות קטנות, הדרכה ברוח חיל האוויר

על-מנת להעניק לכל משתתף ומשתתפת יחס אישי ומקסימום למידה והעצמה, הסדנה מתנהלת במתכונת של קבוצות קטנות, עד 20 בני נוער (בוגרי כיתות ו' עד י"ב).

צוות "הטייסת" כולל טייסי קרב במיל' ומדריכות סימולטור מנוסות, כולם כמובן יוצאי ויוצאות חיל האוויר – ובהתאם גם ההדרכה היא ברוח הערכים שהפכו את החיל למוביל בעולם.

מתי ואיפה?

"הטייסת" נמצאת בסינמה סיטי גלילות שבין תל אביב להרצליה.

הסדנה מתחילה מדי בוקר ב-9:30 ונמשכת עד 13:30, בימים ראשון עד חמישי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות בכתובת www.pilots.co.il או בטלפון 074-7403333