יום שישי
26th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » ניתוח חזה – מחיר, עלויות ושכרו של המנתח

ניתוח חזה – מחיר, עלויות ושכרו של המנתח

הוצאת שתלים

מחיר ניתוח חזה – הגדלה / הקטנה / הרמה עם או בלי שתלים – הוא אחד השיקולים המשפיעים על בחירת המקום שבו יתבצע ההליך הכירורגי. ריבוי מנתחים פלסטיים מאפשר עריכת סקר שוק מקיף, כלל יסוד של צרכנות נכונה, וגם מי שחולמת זמן רב על מראה חיצוני מושך במיוחד מקפידה להתנהל באופן מושכל ואחראי מבחינה כלכלית. יחד עם זאת חשוב לבחון היטב לא רק את העלות בכל מרפאה אלא גם את התועלת הצפויה. בעמוד זה תמצאי מידע אודות המרכיבים השונים של הצעת המחיר לכל ניתוח חזה, והסברים שיעזרו לך לבחור נכון את המקום שבו תגשימי את החלום ותשני את חייך.

כיצד נקבע מחיר ניתוח חזה?

מחיר ניתוחי חזה מושפע משלושה פרמטרים עיקריים:

  1. מאפייני הניתוח הספציפי  
  2. עלות חדר הניתוח והאשפוז אם יש בכך צורך 
  3. שכרו של המנתח עצמו

מאחר שכל אחד מהפרמטרים הנ"ל משפיע באופן משמעותי גם על תוצאות ההליך הכירורגי ועל שביעות הרצון ממנו, ההמלצה היא כמובן למצוא יחס עלות תועלת נכון עבורך ולא בהכרח להתפתות להצעה זולה.

א. מאפייני הניתוח

הגדלת חזה – מחיר השתלים עצמם הוא באופן טבעי חלק בלתי נפרד מעלות הניתוח. הפופולריות של הגדלות חזה, בארץ כמו גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, הובילה לכך שישנם שלל דגמים ואפשרויות של שתלים. שתל של חברה מוכרת ואמינה יהיה מן הסתם מעט יקר יותר, אבל הוא גם הבחירה הנכונה למי שרוצה להבטיח מראה מדויק ומינימום סיבוכים אפשריים.

הקטנת חזה – הפער בין הגודל הקיים לבין זה הרצוי מכתיב את אופן ביצוע הניתוח ובהתאם את מורכבותו. ככל שנדרשת הסרת כמות גדולה יותר של רקמות עור, ולעיתים גם הזזה של הפטמות, כך הניתוח מתארך ועשויה להיות לכך השפעה על המחיר – אם כי לא משמעותית.

הרמת חזה – בחלק מהרמות החזה ההמלצה היא לבצע במקביל גם הגדלה, והוספת השתלים מייקרת את ההליך. חשוב להדגיש שכל הרמה מקטינה במידה מסוימת את השדיים, ולכן יש מצבים שבהם על-מנת להגיע לתוצאה האופטימלית מומלץ להיעזר בשתלים.

ב. עלות חדר הניתוח והאשפוז

גם כשהמטרה היא אסתטית – הרמת חזה / הגדלה / הקטנה – עדיין מדובר בניתוח לכל דבר. בהתאם חשוב מאוד לעבור את ההליך הכירורגי בחדר ניתוח מצויד היטב. חדר ניתוח מתקדם מבטיח את שלומך ומאפשר למנתח הפלסטי ליישם את התכנון המוקדם ללא שום מגבלה או הפרעה.

כשנדרשת הרדמה מלאה עבור ניתוח חזה מחיר התהליך יהיה גבוה יותר, משום שיש לשלם גם לרופא מרדים מיומן. בחלק מהמקרים יש צורך באשפוז ללילה אחד, וגם לכך יש עלות. ההחלטה אם לעבור ניתוח פלסטי תחת הרדמה מלאה או חלקית מתקבלת תמיד אך ורק משיקולים רפואיים, וכך גם ההחלטה האם להשאיר את המנותחת להשגחה למשך הלילה. באופן כללי כדאי לדעת כי ד"ר צבר ניסיון רב בביצוע ניתוחים פלסטיים תחת הרדמה מקומית, ובמידת האפשר תוכלי גם את "לנצל" את המיומנות והבקיאות ולחסוך את ההרדמה המלאה.

ג. שכרו של המנתח

בכל ניתוח חזה מחיר הגשמת החלום נקבע גם על-פי המוניטין, הוותק והיכולות המקצועיות של המנתח שבידיו את מפקידה למעשה את מימוש הרצון העז לשינוי.

בהקשר זה כדאי לדעת שאמנם בימינו מתקיימים ניתוחי חזה רבים במקומות רבים, ולכאורה מדובר בהליך טכני לא מורכב מדי – אבל בפועל לזהות המנתח יש השפעה עצומה על התוצאות. רק מנתח פלסטי שכבר ביצע ניתוחים דומים לזה שאת זקוקה לו, ויודע בדיוק מה צריך לעשות כדי להעניק לך את החזה המושלם בהתאם להעדפות שלך ולמבנה הגוף שלך, יכול להבטיח – וגם לקיים – מקסימום שביעות רצון.

בנוסף יש חשיבות רבה גם להיבטים הרגשיים לפני ואחרי ניתוח חזה. ד"ר מקפיד לקיים גם שניים ואפילו שלושה מפגשי ייעוץ כדי לוודא שאת מוכנה באמת, מכל הבחינות, לשינוי הדרמטי בחיים, מבצע בעצמו את הביקורות לאחר הניתוח כדי לוודא שהכל כשורה, מספק מענה מלא לכל שאלה או בקשה – ובאופן כללי נמצא תמיד לצידך לאורך כל הדרך.