יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » 10 יתרונות לטיפול בחומצה היאלרונית

10 יתרונות לטיפול בחומצה היאלרונית

חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלרונית היא אחד החומרים הנפוצים ביותר במסגרת הטיפולים האסתטיים המתקדמים הקיימים כיום – לפניכם 10 יתרונות שלה ובעצם 10 סיבות טובות לעבור טיפול שמבוסס על חומר זה.

1. היא מאפשרת להוסיף נפח ללחיים שקועות

עם השנים מידלדלת שכבת השומן התת עורי באזור הלחיים והתוצאה היא מראה שקוע ולא מחמיא. בעזרת חומצה היאלרונית ייעודית לאזור זה ניתן להשיב את הנפח האבוד ואת המראה הקורן והחיוני לפנים.

2. עיצוב קו לסת מרשים

עוד אזור שסובל מאובדן שומן ומירידה בצפיפות העצם הוא הלסת, וכתוצאה מכך קווי המתאר של הפנים באופן כללי מקבלים מראה נסוג. הזרקת חומצה היאלרונית לאורך קו הלסת, כמובן על-ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, מחזירה לסנטר את הנוכחות הרצויה.

3. טשטוש והחלקת קמטים וקמטוטים

פעולה נוספת שהחומצה ההיאלרונית מבצעת באפקטיביות רבה היא מילוי קמטים סטטיים – אותם חריצים במרכז הפנים ובחלק התחתון שלהם, ובפרט סביב הפה, שנוצרו עקב הפיכת העור לדק יותר עם השנים.

4. עיצוב שפתיים

לשפתיים השפעה משמעותית על המראה החיצוני גם בגלל שהן מושכות אליהן תשומת לב (למשל כשאנחנו מדברים) וגם בגלל שהן מזוהות עם איכויות כמו חושניות, נתינה, אנרגיות ועוד. בעזרת חומצה היאלרונית ניתן למלא שפתיים דקות מדי וגם לעצב קו שפתיים סימטרי ומחמיא במיוחד.

5. הצערת עור הפנים

יתרון נוסף של החומצה ההיאלרונית הוא שהיא תורמת להצערת עור הפנים, וזאת בזכות התרומה שלה למאבק ברדיקלים החופשיים וחיזוק יכולתם של תאי העור לאגור לחות חיונית עבורם. כמו כן ניתן להשתמש בחומר בזה במסגרת טיפולי מזותרפיה – כשהמטרה היא הצערת עור הפנים החומצה ההיאלרונית מוזרקת בכל רחבי הפנים ולא באופן נקודתי באזור שרוצים לשפר את המראה שלו.

6. ניתן לבחור בין מגוון מוצרים מבחינת מידת הצמיגיות והמרקם

עוד יתרון משמעותי של החומצה ההיאלרונית הוא שניתן לבחור בין מגוון רחב של מוצרים. בפרט יש לנו בחירה לגבי מידת הצמיגיות והמרקם של החומר, כך שההתאמה לטיפול הספציפי ולמאפייני הפנים תהיה מושלמת. כך למשל לטובת עיצוב שפתיים מתאימים חומרים דלילים יחסית ואילו לטובת מילוי קמטים עמוקים נדרש חומר צמיגי.

7. סיכוי אפסי לדחיית החומר

גוף האדם מייצר באופן טבעי חומצה היאלרונית, ולכן הסיכוי שהחומר שאותו מזריקים לפנים במסגרת כל הטיפולים הנ"ל יידחה הוא פשוט אפסי.

8. טיפול מהיר ופשוט

הזרקת חומצה היאלרונית – כדי למלא לחיים שקועות, להדגיש את קו הלסת, להיפטר משקעים מתחת לעיניים, לטשטש קמטים או לעצב שפתיים – היא טיפול קל מהיר שנמשך עד חצי שעה. ניתן לעבור אותו בטשטוש מקומי כך שהחזרה לשגרת החיים היא למעשה מידית, יתרון של ממש על פני טיפולים פולשניים מורכבים.

9. כמעט ללא תופעות לוואי

הזרקתה של החומצה ההיאלרונית לפנים מובילה למעט מאוד תופעות לוואי – נפיחות מסוימת, אדמומיות קלה ובחלק מהמקרים שינויים בתחושה. התופעות הנ"ל נעלמות מעצמן תוך ימים בודדים כך שגם אין צורך בתקופת החלמה ואין כאבים בדרך לשיפור מראה הפנים.

10. תוצאות מידיות – שניתן לשנות בקלות במידת הצורך

החומצה ההיאלרונית נספגת בפנים במהירות וביעילות כך שהשינוי בא לידי ביטוי תוך זמן קצר למדי. עוד יתרון הוא שאם המטופל או המטופלת לא מרוצים מהתוצאה, מכל סיבה שהיא, ניתן להיעזר בחומר בשם היאלרונידאז שמפרק את החומצה ההיאלרונית ובעצם מחזיר את המצב לקדמותו.