יום שלישי
16th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » עיצוב לסת וסנטר באמצעות טיפול רדיאס

עיצוב לסת וסנטר באמצעות טיפול רדיאס

טיפול רדיאס

קו הלסת והסנטר משתנה עם השנים, ולא רק בגיל מבוגר מאוד אלא כבר החל מסביבות גיל 30 ואפילו קודם לכן. התוצאה של היטשטשות הקו הבולט והמוגדר היטב היא מראה מבוגר, עייף ונסוג – והפתרון האפקטיבי לתופעה שגורמת לעוגמת נפש של ממש הוא עיצוב הלסת באמצעות רדיאס. בעמוד זה תמצאו מידע מפורט על החומר שבעזרתו מעצבים את קו הלסת והסנטר, יתרונות השימוש ברדיאס, דרך הטיפול בעזרתו, תופעות לוואי אפשריות והמלצות נוספות.

מהו רדיאס?

רדיאס הוא חומר על בסיס סידן וליתר דיוק קלציום הידרוקסיאפטיט. החומר סמיך, עמיד מאוד ומעודד ייצור קולגן, ובהתאם הוא אידיאלי למטרת יצירת נפח מחודש בפנים בכל מקום שבו יש צורך בכך, בפרט הסנטר והלסת. עיצוב לסת באמצעות רדיאס משיב למרכיב זה בפנים שלנו את הנוכחות הבולטת שאפיינה אותו ומעניק לאדם מראה נחוש, חיוני ועוצמתי.

באילו מקרים כדאי לבצע עיצוב סנטר ולסת?

עיצוב סנטר מתאים למטופלות ומטופלים שהפרופיל שלהם השתנה, ולתחושתם לא לטובה, עקב תופעות שמתרחשות אצל כל אדם החל מגיל מסוים: אובדן הטונוס של השרירים בפנים, ירידה חדה ברמות הקולגן והאלסטין (שני חלבונים שאחראים על מיצוק עור הפנים), ספיגה של עצם הלסת ורפיון של רקמות רכות באזור הסנטר.

הרדיאס כאמור מדגיש מחדש, ובצורה המחמיאה ביותר, את קו הסנטר והלסת.

כיצד מתבצע הטיפול?

הבסיס ליצירת המראה המתאים ביותר למבנה הפנים של כל גבר או אישה, ולכן גם זה המחמיא ביותר, הוא תכנון מדויק – ולשם כך חשוב לעבור את הזרקת הרדיאס רק בקליניקה שעובדים בה אנשי מקצוע מנוסים מאוד. מפתח נוסף להצלחת הטיפול הוא מיומנות בביצוע, ובהקשר זה מומלץ בחום להפקיד את ההזרקה אך ורק בידיים של רופא/ה.

הזרקת רדיאס לטובת עיצוב סנטר ולסת מתבצעת באלחוש מקומי. כ-30 דקות לאחר מריחה של ג'ל מרדים אפקטיבי ניתן להתחיל להזריק את החומר שמתאפיין כאמור בסמיכות גבוהה ועמידות רבה. לצורך החדרת הרדיאס לעור משתמשים הרופאים במחט דקיקה שמבטיחה עיצוב מיטבי של האזור. הזרקת רדיאס נמשכת כחצי שעה, כך שבסך הכל תצטרכו להקדיש שעה לטובת העיצוב המחודש של קו הלסת והסנטר.

תופעות לוואי בעקבות עיצוב לסת ברדיאס

עיצוב לסת באמצעות רדיאס הוא טיפול שקיבל את כל האישורים הנדרשים ובפרט של ה-FDA בארה"ב, ה-CE של האיחוד האירופי ומשרד הבריאות בישראל. הוכחה משכנעת נוספת לבטיחות הטיפול היא המספר הרב של הנשים והגברים שכבר נהנים מקו סנטר מודגש ומרשים בזכות הרדיאס.

תופעות הלוואי האפשריות אחרי הטיפול הן נפיחות מסוימת ושטפי דם קלים. הן חולפות מעצמן תוך מספר שעות ולכל היותר ימים בודדים. ההזרקה חושפת את הפנים לזיהום קל, אם כי הסבירות לכך נמוכה ובכל מקרה ניתן לטפל בכך באמצעות אנטיביוטיקה.

מתי ניתן להבחין בשינוי וכמה זמן הוא מחזיק מעמד?

רדיאס מעניק לסנטר וללסת נפח מחודש ומוצקות של ממש. השינוי במראה הפנים בזכות עיצוב סנטר עם חומר זה בא לידי ביטוי באופן מידי, והשיפור מתעצם ככל שהגוף מייצר יותר קולגן בזכות ההזרקה. העמידות של הרדיאס משמרת את התוצאות המחמיאות למשך כשנה וחצי, ולאחר מכן ניתן לעבור שוב את הטיפול הפשוט ולהמשיך ליהנות מקו לסת וסנטר עם הנוכחות הרצויה והמדויקת.