יום שישי
19th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » אסתטיקה ויופי » ההבדל בין מזותרפיה לטיפול ביוטי בוסטר (בוטוקס)

ההבדל בין מזותרפיה לטיפול ביוטי בוסטר (בוטוקס)

הרמת פנים עם חוטים

גם כשאנחנו מקפידים על תזונה נכונה, מבצעים פעילות גופנית מתאימה ובאופן כללי שומרים על אורח חיים בריא, השנים שחולפות משאירות סימנים לא מחמיאים בעור הפנים. הרצון לשמור על מראה צעיר הוביל לפיתוח טיפולים שונים שנועדו לעזור לנו לנטרל את פגעי הזמן – והם אכן עושים זאת באפקטיביות מרשימה. בפרט כדאי להכיר שתי שיטות שמצד אחד יש ביניהן הבדלים בלתי מבוטלים ומצד שני יש גם מכנה משותף משמעותי והוא קלות הטיפול וההישגים הבולטים לעין: מזותרפיה וביוטי בוסטר.

האפשרויות השונות של טיפולי מזותרפיה

מזותרפיה מצעירה את עור הפנים ואיתו, במידת הצורך, את עור הצוואר והמחשוף, באמצעות שלל חומרים מזינים. הקוקטייל של החומרים – שכולל ויטמינים חיוניים, מינרלים מועילים, חומצות אמינו חשובות וחומצה היאלרונית שהיא אחד החומרים החשובים ביותר מבחינת ההשפעה על מראה הפנים – מוחדר הן אל האפידרמיס, כלומר שכבת העור החיצונית, והן אל הדרמיס שהיא שכבת עור עמוקה יותר. בהתאם הטיפול גם מייצר שינוי מידי וגם משפיע לטובה על הפנים לטווח ארוך.

ישנן מספר דרכים לביצוע המזותרפיה. בדרך אחת מחדירים את כל אותם חומרים יקרי ערך באמצעות מחט דקיקה, דרך אחרת כוללת שימוש במעין עט חשמלי שיש בו מחטים זעירות רבות – העט מתאים במיוחד לאזורי העיניים והשפתיים, ובנוסף להעשרת העור בוויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחומצה היאלרונית הוא גם מעודד את הגוף להגביר את קצב הייצור של הקולגן והאלסטין סביב העיניים והשפתיים. עידוד הגוף מושג בזכות הפגיעות המבוקרות והבלתי מורגשות מבחינה חיצונית שגורמות המחטים הצפופות, והתוצאה של הקולגן והאלסטין החדשים היא רקמות עור חדשות, מוצקות, בריאות וחלקות.

דרך נוספת להחדיר לעור הפנים את החומרים החיוניים ובכך לשפר את מרקם העור ולהחליק קמטוטים היא באמצעות מכשיר ייעודי שמבוסס על פולסים חשמליים.

ביוטי בוסטר

גם ביוטי בוסטר מבוסס על השילוב בין ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו וחומצה היאלרונית שמיוצרת בנוסחה מיוחדת שמבטיחה מקסימום זוהר לעור הפנים ובעיקר התאמה לאופי הדינמי של איבר זה שכל מרכיביו נמצאים כל הזמן בתנועה (באופן דומה להזרקת בוטוקס שמספקת מענה לקמטי ההבעה בחלק העליון של הפנים).

ביוטי בוסטר מספק מענה גם לאחד האויבים המשמעותיים של העור באזור זה, כולל הצוואר והמחשוף – מזג האוויר. חום, יובש ושינויי אקלים גורמים להתייבשות העור והתוצאה היא מראה מחוספס ולא מחמיא. הקושי המתעצם לספוח מים גם פוגע בבריאות העור ותורם להזדקנותו בטרם עת. החדרת החומרים המזינים לעור באמצעות מחט דקיקה ועל-ידי רופא מיומן מחזירה לו את האלסטיות והמוצקות ומשפרת גם את מרקם העור (כולל טשטוש אקנה, כתמי שמש ועוד).

איך לבחור את השיטה המתאימה לכם ביותר?

כאמור גם מזותרפיה וגם ביוטי בוסטר מובילות לשינוי משמעותי לטובה בעור הפנים. בשני המקרים מדובר בטיפול קל למדי שנמשך זמן קצר, לא מעורב בו כאב, תופעות הלוואי בעקבותיו מועטות ומאחר שהוא אינו פולשני החזרה לשגרה הינה מהירה.

עוד מכנה משותף הוא שבדרך כלל מומלצת סדרה של 4-5 טיפולים עם מרווחים של 3-4 שבועות בין מפגש למפגש. הגעה למרפאה מקצועית שאמונה על מיצוי היתרונות של שתי השיטות מבטיחה בחירה אופטימלית בהתאם למאפיינים הספציפיים שלך ולאינטרסים שלך בלבד – ומראה צעיר ושובה לב לאחר השלמת הטיפול.