שבת
27th יולי 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » כל מה שצריך לדעת טרם ביצוע ריסוס לבית קרקע

כל מה שצריך לדעת טרם ביצוע ריסוס לבית קרקע

קרדיט לתמונה Freepik

ברוב המוחלט של המקרים, בתי קרקע מוצמדים לשטח דיי גדול, המגודר על ידי גדר ייעודית שכל תפקידה הוא להרחיק מבקרים וגורמים לא רצויים. על כן, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי ישנם אורחים ספציפיים שיכולים לעבור דרך אותה הגדר שכן, מדובר על מזיקים וחרקים שונים, שהביקור שלהם בחלל הבית הוא לא רצוי בלשון המעטה. משכך, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני הליך ריסוס מוצלח שיענה על הצרכים האישיים שלכם, החלטנו לרכז עבורכם למאמר הבא את כל המידע הרלוונטי שתצטרכו להכיר בנושא.

מתי עולה הצורך לריסוס בית קרקע?

הצורך בריסוס לבית קרקע עולה בעיקר בסמוך לחודשי הקיץ החמים, יחד עם נוכחותם של המזיקים והחרקים השונים. זאת בעוד כי בחלק מהמקרים הצורך לביצוע הריסוס גבוה יותר בהשוואה אל השאר. במידה והבית שלכם נמצא ליד תשתית ביוב ראשי לדוגמא, או לחילופין ליד מזרקה עירונית, הרי שהחשיפה של חלל הבית שלכם לתיקנים ויתושים תהינה מוגברת בהשוואה לבתים אחרים. יחד עם האמור, יש לזכור כי גם אם הבית שלכם נמצא באזור שונה מהאזורים שציינו, עליכם לזכור כי גם בשאר המקומות רמת החשיפה למזיקים וחרקים עולה בצורה ניכרת לקראת עונת הקיץ. למעשה, ההמלצה המרכזית תהיה לוודא כי אתם מבצעים את הריסוס עוד לפני עלייתה של השמש הקופחת שכן, כך תוכלו בעצם להקדים תרופה למכה ולמנוע עונת קיץ שורצת בחרקים ומזיקים.

ריסוס לבית – שלב הביצוע

כעת, לאחר שהבנו לעומק מדוע ריסוס לבית קרקע הוא הליך קריטי במיוחד, הגיע הזמן להבין כיצד מתבצע התהליך. במסגרת ריסוס לבית  , ירסס המדביר מספר חומרים כימיים במרחב שכן, במרבית המקרים הדבר יעלה את הצורך להתפנות מהבית, אלא אם מדובר על הדברה ירוקה. את הריסוס יתחיל המדביר בחללים המרכזיים של הבית ולאחר מכן, יעבור אל שאר החדרים במרחב, כאשר דגש מרכזי יחול על ריסוס מאחורי ארונות ובעוד שורה רחבה של מקומות בהם אוהבים לשרוץ המזיקים. כמו כן, חשוב להדגיש כי תהליך הריסוס לא יסתיים בבית שלכם בלבד, בעת בה יסיים המדביר לרסס את כל השטח של הבית, ימשיך המדביר לרסיס סביב הבית שלכם, בגינה ובכל מרחב שיאפשר מניעה אידיאלית של חדירת המזיקים אל תוך הבית שלכם.

בשורה התחתונה, ריסוס לבית קרקע הוא תהליך חשוב ונחוץ במיוחד לקראת הופעתה של עונת הקיץ שכן, בין אם אתם מתגוררים בבניין ובין אם בבית קרקע, הרי שהדבר הכרחי במידה ואינכם מעוניינים לבלות את עונת הקיץ לצידם של חרקים ומזיקים לא נעימים. עם זאת, חשוב לזכור כי בניגוד לדעת הציבור הרווחת אשר נוטה לחשוב כי מדובר על הליך שניתן לבצע בצורה עצמאית, הרי שההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם פונים לשירותיו של איש מקצוע מנוסה שיודע כיצד לבצע שימוש מדויק ומקצועי בחומרים שכאלה.