יום שלישי
30th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » תוכן שיווקי » החשיבות העליונה מאחורי ציוד כיבוי אש

החשיבות העליונה מאחורי ציוד כיבוי אש

בעת בה פורצת שריפה, מיותר לציין כי אין זמן מיותר לבזבז וצריך לבצע את כל אשר צריך על מנת להוביל לכיבוי השריפה, או לחילופין למניעת ההתפשטות שלה במרחב שכן, כאן למעשה נכנסים לתמונה אביזרים אשר כל תפקידן הוא לשלוט על האש. כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, כל מקום שמאכלס אנשים מחויב בהצבת ציוד כיבוי אש במקומות המתאימים, בין אם מדובר על משרדים, בנייני מגורים, בתי ספר וכיוצא בכך. ציוד כיבוי אש הוא למעשה ציוד המורכב משורה רחבה של אביזרים שונים, בעוד כי לכל אביזר יש תפקיד משמעותי במקרה של שריפה ולכן, חשוב לא רק שיהיו אביזרים שכאלה במרחב, אלא גם לוודא כי אכן מדובר על אביזרים תקינים שיהיו מוכנים לעבודה בשעת הצורך.

היכן ניתן לאתר ציוד כיבוי אש?

בעת בה אתם מגיעים למשרד חדש או לחילופין לבניין מגורים חדש, הדבר הראשון שאנו ממליצים לכם לעשות יהיה לשאול את האנשים שכבר מכירים את המקום היכן נמצא ציוד כיבוי אש במקום. על כן, בעת בה פורצת שריפה חשוב לזכור כי אין דקה מיותר ולכן, לא כדאי לבזבז זמן בחיפוש ציוד כיבוי אש בזמן אמת, אלא לדעת זאת מראש. במרבית המקרים, כאשר מדובר על בנייני מגורים, יימצאו אותם אביזרים בארונות אשר נמצאים בכל קומה. כאשר מדובר על מקומות עבודה ואזורים מסחריים, במרבית המקרים ישנם גורמים אשר אחראים על בטיחות וביטחון שכן, אותם גורמים יהיו אלה אשר יודעים את כל מה שצריך אודות הציוד במרחב. זאת בעוד כי במידה ואתם מגיעים למקום חדש שאינכם מכירים, ההמלצה המרכזית תהיה לתשאל את הנוכחים במרחב במטרה להבין מה הם הנהלים בשעת שריפה במקום.

הכירו את האביזרים הכלולים בציוד כיבוי אש

במקומות בהם יש אכלוס גבוה של אנשים במקביל או שלחילופין בשטחים רחבים ניתן יהיה להבין במערכת ספרינקלרים אשר מותקנים בתקרת המבנה, בעוד שתפקידם העיקרי הינו להתיז מים בלחץ גבוה בעת בה עולה חשש לשריפה במרחב. בדרך כלל, בכל קומה ניתן יהיה לפגוש בגלגלון של צינור ארוך בו תוכלו לבצע שימוש על מנת לכבות את האפשר באמצעות התזה ישירה. באותה העמדה במרבית המקרים ניתן יהיה לפגוש במטף לכיבוי אשר מבוסס על אבקה שתפקידה לכבות את האש. על כן, אותו מטף חייב להיות נגיש לכל אדם, בעוד כי אופן השימוש במטף הוא פשוט במיוחד, כך שניתן יהיה לשלוט באש כבר בשלבים המוקדמים של השריפה. על כן, במידה ואתם מקימים עסק קטן או לחילופין עוברים לבית חדש ואתם מעוניינים בהתקנת מערכות וציוד כיבוי אש, ההמלצה שלנו תהיה לפנות לשירותיה של חברה אמינה בתחום שתסייע לכם בביצוע המטלה על הצד הטוב ביותר.