יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » ביגוד ואופנה » שמלות כלה צנועות ויפות – איך בוחרים שמלת חתונה פשוטה וקלאסית?

שמלות כלה צנועות ויפות – איך בוחרים שמלת חתונה פשוטה וקלאסית?

טיפים לארגון חתונות

יפעת מיבנה התחתנה בשנה שעברה. גם אני, כך היא מספרת, התלבטתי מאוד באיזו שמלה ארגיש בנוח בדרך לחופה. מההתחלה היה לי ברור שהשמלה שלי צריכה להיות שמלת כלה צנועה. מצד שני, אני גם חייבת להיות יפה, להרגיש חגיגית וגם להרגיש בנוח.

אצל מעצבת אחת הציעו לי כמה עיצובים של שמלות בסיסיות, אבל לא כל כך אהבתי. היא מספרת שבשלב מסוים החלה לחשוב שזו ממש בעיה למצוא שמלות כלה צנועות ויפות, לטעמה. בסופו של דבר, היא הצליחה לצאת מרוצה, האורחים החמיאו וההרגשה נהדרת. כעת מוכנה לשתף גם אתכן, במסקנות שגילתה בדרך.

שמלות כלה פשוטות אבל קלאסיות

הכי קשה היה בהתחלה, מספרת יפעת, בגלל שלא ידעתי להגדיר לעצמי מהי בעצם שמלה צנועה. זה לא כל כך עזר, כשביקשתי לראות שמלות כלה שרוול ארוך. הראו לי כל מיני דוגמאות פשוטות, שנראו לא לעניין. אחת החברות המליצה לי לנסות להתמקד בעיצובים קלאסיים. אני חושבת שזו הייתה הנקודה שעזרה לי מאוד.

פתאום ראיתי סגנונות שקודם לכן לא כל כך הבחנתי בהם. גם בקטלוגים, פתאום ראיתי ששמלה בעיצוב קלאסי, לכאורה פשוטה, נראית בעיני ממש מאירה ויפה. זה היה מאוד חשוב לי, שהשמלה לא תיראה רק צנועה. שהיא תתחבר להרגשה הנקייה, היפה והטהורה שהרגשתי, בזמן שהייתי מאורסת. כשידעתי שמצאתי את הגבר של חיי. שעוד מעט יגיע הטקס הכי חשוב, ושעכשיו נוכל להקים משפחה.

שמלות כלה צנועות לדתיות לא חייבות להיות שמלות סתמיות בעלות שרוולים ארוכים. עיצוב קלאסי, עם תוספות מעודנות, עם כיווצי רקמה או שובל נאה, בלי מחשוף מיותר אבל עם הרבה סגנון, בלי קישוטים מצועצעים אבל עם אור פנימי. ככה ראוי להיכנס מתחת לחופה.

עבורי, צניעות היא ערך אישי

יפעת אומרת: עבורי, צניעות היא ערך אישי, סגנון חיים. זה לא משהו שהסביבה כופה עלי. לא משהו שאני מרגישה חייבת למישהו. בשבילי, זו החברה שבה אני רוצה לחיות. חברה צנועה, מכבדת, ערכים. ערכים שלפיהם אפשר לגדל ילדים, לחנך. להראות את הדרך. זה מאוד חשוב לי, שכל זה ישתקף בשמלה של החתונה. אני לא חושבת שזה רק שאלה של כלה דתיה או לא דתיה. אני מכירה כמה בחורות חילוניות שהתארחו בחתונה שלי ומאוד התרשמו ממה שהן ראו. כן, גם מהשמלה. היו כאלה שהתקשרו אלי אחר כך, ביקשו להתייעץ, לשאול.

מה שאני אומרת זה מאוד פשוט. שמלה קלאסית, צנועה, מוותרת על המחשוף אבל בהחלט יכולה גם להחמיא לגוף. זו לא שמלה שצריכה להסתיר את הכל, אבל חייב להיות טעם. זוהי שמלה שצריכה להיות נוחה. שמלה שמכבדת את הגוף. כזאת שאפשר להתגאות בה, בלי נקיפות מצפון, בלי חוכמות, בלי להצטער לאחר מעשה. כשמצאתי את השמלה שלי הבנתי שעשיתי טוב. היא לא גנבה את ההצגה. הרגשתי בה בנוח. הרגשתי פשוט טוב.

גם את רוצה להתרשם מעיצוב שמלות ברמה גבוהה? שמלה צנועה, קלאסית, ערכית ונכונה? אפילו אם את עדיין לא בטוחה איזו שמלה צנועה תתאים לך, ליום החתונה: ואדים מרגולין, מעצב שמלות עתיר ניסיון יסייע לך. למצוא את השמלה הכי מתאימה בשבילך, לפי הערכים שלך.

אסתי מבת ים:

בסטודיו של ואדים מרגולין מצאתי אוזן קשבת. היחס היה חם וממש מחבק. נתנו לי ספייס להביע את עצמי וכשרציתי איזשהו שינוי אחרי מדידה, ההיענות הייתה מדהימה.

יפה מאשדוד:

לואדים הגעתי בזכות המלצה שקיבלתי בפייסבוק. באתר ראיתי סגנונות שמאוד התחברתי אליהם, אבל עדיין לא הייתי סגורה על עצמי. הקטע עם ואדים זה שהוא ממש קולט את הבן אדם. הבין את הראש שלי. אחרי החתונה, אני ממליצה לכולן, ואדים עיצב לי את השמלה הכי יפה שיכולתי לבקש!