יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » ביגוד ואופנה » שמלות כלה לחתונת שישי בצהריים – איך לשלב את הסגנון שלך?

שמלות כלה לחתונת שישי בצהריים – איך לשלב את הסגנון שלך?

שמלות כלה לחתונת שישי בצהריים

החלטת להתחתן בשישי בצהריים? בשעה טובה! כדאי לך לדעת כמה דברים לפני שאת מתחילה לחלום על השמלה שתבחרי לאירוע. ללא ספק, חתונת שישי בצהרים נינוחה וזורמת יותר.  האורחים מצפים לאווירה קלילה ומשוחררת. רב הסיכויים שגם השמלה שלך תהיה פשוטה. קלאסית וקלילה.

הלוקיישנים המתבקשים לשישי בצהרים

הרבה החלטות ממתינות לך לפני החתונה. הצעד הראשון יהיה בחירת גן אירועים/ אולם לחתונת שישי בצהריים שלכם.  אחרי זה יהיה לך קל יותר להתמקד בבחירת שמלת כלה שתתאים עבורך ותשתלב בזרימה עם כל הקונספט של האירוע.

איזה שמלות כלה מתאימות לשישי בצהריים?

בבחירה של שמלות כלה לחתונת שישי בצהריים כדאי שתבחרי שמלה בבד קליל ונושם ולא כזאת שתגרום לך להזיע מחום (רק מהתרגשות).

בתור מעצב, אני יכול לומר לך שהדבר הכי חשוב בעיניי זה הנוחות. כל השקעה לא שווה אם השמלה לא תהייה נוחה. כללי הלבוש בערב לעומת הצהריים שונים לחלוטין. אם השמלה שבחרת ללבוש באור היום טיפה לא נוחה לך – רואים את זה מיד. זה בולט מאוד. זכרי שכל האורחים מגיעים בלבוש קליל. גם השמלה שלך אמורה להיות קלילה, בהתאם. זה נכון מבחינת ההרגשה שלך וגם במראה הוויזואלית.

שילוב בד שיפון והרגשת חופש

מדדי שמלה אוורירית כדוגמת בדי שיפון. אם תראי ששיפון פחות הסגנון שלך, נסי חצאית יפה מתחרה או שמלת תחרה עדינה. כדאי לשכוח מכל הדגמים שכוללים תחרות כבדות, נצנצים, שכבות מרובות. מילת המפתח בשבילך – חופש.

שמלת קלילה וחופש תנועה

לא משנה אם השמלה שתבחרי תהיה משיפון או סטן לא מבריק או אולי תחרה עדינה, חשובה הגזרה. הגזרה צריכה לתת לך חופש תנועה. חשוב שאזור החזה יהיה מוחזק טוב אך גם צריך שלא יראו את זה מבחוץ. כלומר שמלה בסגנון זורם על הגוף.

כך תיראי קלאסית בשישי בצהרים

אז אמרנו לא ששמלת שישי בצרים צריכה להיות קלילה, נוחה. בד לא מבריק מדי ולא צמוד מדי. אבל מה עם הצבע? זכרי שבאור היום כל הבדים נראים יותר בהירים. השנהב נראה פתאום כמו לבן. ולבן נראה בוהק מדי ופחות מתאים לאווירה. הצבע שמתאים לצהרים יעזור לך ליראות קלאסית בשמלה. אוכל לעזור לך לבחור בדיוק את הצבע שיחמיא לך, בצהרים.

ועוד דבר, אם בוהו שיק פחות נראה לך, תוכלי למצוא את הסגנון שלך בדבר מה אחר. מלבד סגנון בוהו שיק, שלא בהכרח מדבר לכל הכלות, חתונת שישי מתחברת נהדר גם עם העיצוב הקלאסי. זאת שמלה לא מתאמצת. מתוחכמת. יושבת נהדר על הגוף ובמינימליזם מתוקתק מתחברת לסגנון שלך.

אם כל דבר קלאסי משדר לך סטייל על זמנית, בלי חוכמות, אם את מבינה שלא חייבים להמציא את הגלגל מחדש כי אין באמת חדש תחת השמש, זה סגנון שבהחלט יכול ללוות אותך לחופה, מאושרת ושמחה.

האם שמלה סקסית תתאים בכלל?

מה לגבי עיצוב סקסי? עכשיו הגענו לנקודה מאוד חשובה. בצהרים מאוד מקובל ששמלה לא תיראה סקסית יתר על המידה. זה בהחלט פחות מתאים לעומת אירועי ערב. חשבי כמה היית מוכנה לחשוף בערב, בצהרים לכי על עיצוב פחות חשוב. כלומר, מוטיבים של רמזים. פה חשובים הרמזים: אנחנו לא חושפים, אנחנו מרמזים לאן להסתכל ולדמיין.

שמלת וינטאג

למרות שגם חתונת שישי צריכה לא מעט סידורים וארגון, את בוודאי היית רוצה שהארגון כולו יהיה פחות מתאמץ. הזמן שלך יקר ויש לך המון דברים להספיק. לכן, עיצוב לא מתאמץ, זהו בדיוק עוד סגנון שיכול לבוא בחשבון. שמלה בסטייל הזה שלך, סגנון קליל, שלא נראה מאומץ או מזיע מרצון לרגש. שמלה נינוחה, שמאפשרת לך להלך בניחותא, בין האורחים. בהחלט אפשרי סגנון קליל המשולב עם מראה וינטאג. שמלות כלה וינטאג הן דוגמא מצוינת לשמלה לא מתאמצת ובכל זאת מיוחדת. אם הסגנון שלך מיוחד ואישי, לא כמו כולם אך כזה שלא מתאמץ להזיע ולזרוק הרבה כסף אז זו שמלת כלה עבורך.

אפשר להפוך עיצוב פשוט למיוחד

אוקי, דיברנו על שמלה פשוטה יחסית. אבל את לא מרגישה שזה ממש החלום שלך. את רוצה בכל זאת שמלה מיוחדת במינה. הגענו לדבר מאוד משמעותי, איך להפוך שמלה פשוטה למיוחדת יותר. והתשובה – הגיזרה!

הגיזרה חייבת להיות מחמיאה לך, זה ברור אבל לא מספיק. נחפש הרמוניה בין השמלה לגוף. נבליט  את הדברים היפים שלך. נטשטש מה שצריך. נוסיף אחד או אפילו כמה אלמנטים אפנתיים. מה קיבלת? קיבלת שמלה שבעוד 10 שנים תוכלו עדיין להשוויץ עד כמה היית יפה ובסטייל, בחתונה שלך!