יום שלישי
23rd אפריל 2024

שמלות כלה 2022

שמלות כלה אורבניות

שמלות כלה 2022

שנה הולכת ושנה באה, וכמו שינוי העונות, יש גם אי אלו שינויי אופנות. כאשר עונת חתונות אחת מסתיימת והעונה הבאה כבר מתדפקת על הדלת, יש הרבה מה לחדש ולספר בענייני שמלות. אם בימים אלה את מתכננת את טקס הכלולות ואת החתונה, ללא ספק את שומרת מקום של כבוד לשמלה. מה צריך לדעת לגבי שמלות 2022? אלה הדברים שכדאי לשים אליהם לב, בנושאי אווירה, גזרה, עיצוב סקסי, בדים שקופים יותר או פחות, כמות הבד וגם תוספות וטוויסטים מיוחדים.

להתאים את הסגנון לאווירת החתונה

את שמלת החתונה יש לתפור ולעצב בהתאמה מושלמת למבנה גופה של הכלה. זה די ברור ולא צריכים להיות אייקונים באופנה בשביל להבין זאת. אך מה שכן כדאי להדגיש זה את היכולת להתאים בין סגנון השמלה לבין אווירת החתונה. יש שמלות שיתאימו עד מאוד, עבור כלות שמתחתנות בחתונת חוץ או בחתונה המשקיפה אל הים. ישנם עיצובים שיתאימו מאוד אם החתונה נערכת באולם המאופיין בסגנונו האורבני. אם יוצרים קשר בין אווירת החתונה לבין השמלה, יש בכך משהו מאוד הרמוני ויפה.

סקסית ונוחה, זה הולך ביחד

זוכרת איך אמר פרסומאי חד עין – את הכי יפה שנוח לך. ובכן, מה שמתאים לגבי ג'ינס יום יומי או נעלי אלגנט גבוהות עקב בהחלט יכול להתאים גם לגבי שמלת החתונה. מיטב המעצבים כבר הפנימו את המסר החשוב הזה, כך שב-2022 אנו רואים הרבה דגמי שמלות שהולכות על הקו המאוזן. שמלה שהיא גם סקסית וגם מאוד נוחה. שמלה שהיא גם נשית אבל גם לא מוגזמת. בקיצור, שמלה שגורמת לך להרגיש הכי יפה אבל גם הכי אמיתית שאפשר.

שקוף שזה יפה

ב-2022 אנו רואים היטב כי שמלות שקופות נשארות באופנה. כמובן, ממש כפי שניתן למצוא תצורות שונות של מחשוף או שמלות החושפות צוואר או כתפיים, כך יש רמות שונות של שקיפות. אין ספק כי שמלת חתונה שקופה יכולה להיות להיט של ממש, אך ראוי שכל אחת תשאל את עצמה מהו בעצם הסגנון המחמיא לה במיוחד. שקוף שזה יפה, בשמלה מחמיאה ומרהיבה.

הרבה בד או אולי מעט

שני סגנונות די שונים מגיעים אלינו ב-2022 וכבר כעת ניתן להצביע על ההצלחה. מצד אחד, עדיין ניתן למצוא את הגזרות של השמלות הנפוחות, כלומר בעלות הרבה מאוד בד, הרבה מאוד מפלים לבנים ואפשרות לשובל מרשים ומרהיב. עם זאת, מצד שני יש דווקא כלות שמבקשות משהו אחר, יותר נקי או, אם תרצו, פחות מצועצע. שמלות יותר מינימליסטיות, כאלה שיושבות בצורה יותר הדוקה על הגוף בהחלט ממלאות את הקטלוגים הנחשבים. ויש כמובן גם סגנונות ביניים, כלומר לא שמלות בסגנון פעמון מנופח אבל גם לא עיצוב מינימליסטי מהודק. למעשה, יתכן שעוד אופנה שכבר מצליחה בחו"ל תגיע לכאן לקראת סוף השנה. זאת, בדמות שמלות בעיצוב דמוי מכנס ואולי אף מכנס לחתונה, לצורך לבישה בשלב של אחרי החופה והקידושין.

קישורים ופפיונים מעשירים את השמלה

הטרנד האחרון ששווה להזכיר לשנת 2022 הינו השימוש במוטיבים שמעשירים את השמלה והופכים אותה למיוחדת. מוטיבים לדוגמא הינם סוגים שונים של קשירות. יש גם מעצבים שעושים שימוש בכל מיני סרטים או פפיונים, שיכולים לעטר את חזית השמלה, את הגב ולפעמים את שרוולים והזרועות.