יום חמישי
25th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » ביגוד ואופנה » שמלות כלה פשוטות – כל הסיבות ללבוש אותן בשנת 2022

שמלות כלה פשוטות – כל הסיבות ללבוש אותן בשנת 2022

שמלות כלה פשוטות

ברור ששמלה לחתונה היא יותר מאשר בגד רגיל, שאמור להחמיא לגוף. יש בה משהו ערכי מאוד. אם ערכים כמו חומרנות פחות חשובים לך, אם הרגש והמהות חשובים יותר, שמלות כלה פשוטות יהוו בחירה הרבה יותר טבעית עבורך. זוהי בהחלט מגמה שמסתמנת, כאשר כלות רבות, ממש כמוך, מרגישות חיבור של ממש לעיצוב הפשוט. קו נקי ולא גרנדיוזי. אבל את לא צריכה להניח שזה כל מה שמתגלם בשמלה מהסוג הזה. חשוב שיהיה ברור, שמלות כלה פשוטות, זו התשובה לשמלת חתונה נהדרת, שתחמיא ותבליט את הנתונים הייחודיים שלך, בנוחות שלך.

שמלות כלה פשוטות, הלקוחות, בהחלט ממליצות

שוחחנו עם כלות שכבר בחרו בעבר שמלות יפות בעיצוב של ואדים מרגולין. מתוך הדברים עולה התמונה הברורה. אם את מחפשת שמלה שתוציא אותך מלכותית ונאה בחתונה, הקו הפשוט אכן נולד לכך. ישנן שמלות כלה אורבניות ופשוטות, אשר תוכלי לשלב בהן בנינוחות כל תכשיט הרצוי לך. תוכלי לשלב כל זוג נעלים שאת מרגישה כלפיו חיבור, כל תסרוקת או סגנון איפור. הכלות הממליצות מציינות כי מאוד מצאה חן בעיניהן העובדה שיש מגוון גזרות מחמיאות לבחירה. שמלות קלאסיות, עדכניות, ישירות ומחמיאות.

כל הסיבות להעדיף את שמלת הכלה הפשוטה

אם את מחפשת עוד סיבות טובות להעדיף את שמלת הכלה הפשוטה, שימי לב לדברים הבאים. ואדים מסביר כי סיבה טובה לכך ששמלה בקו פשוט זוכה לביקוש ער נובעת מכך שמדובר על שמלות כלה קלאסיות. הן תמיד נראות נפלא והן תמשכנה להיראות כאלה גם בעוד שנים. באלבומי החתונה, אפילו בעוד שנים, תוכלו להביט בהנאה, מבלי להרגיש מידה של התיישנות. קלאסי ופשוט, תמיד באופנה.

גזרה פשוטה יושבת על הגוף בצורה הכי נוחה. זה בדיוק מה ששמענו מכלות שנישאו לאחרונה כאשר הן לבושות בשמלות שעיצב עבורן ואדים. כאשר שמים בצד את הגרנדיוזיות, תוכלי להרגיש באמת יותר רגועה. תיראי נפלא בחתונתך, בלי לנקר עיניים. פשוטת זה בהחלט נוח בשבילך, כאשר את לא צריכה להשתרך בחתונה בשמלה עם המון שכבות, עם הרבה בד ועוד בד. הקו הפשוט שם אותך, הכלה, במרכז. לא את הבגד אלא את המהות. זו שמלה שמתאימה לחתונות גן וגם לחתונות טבע, אפילו בחוף הים.

ואם את לא רוצה עיצוב פשטני, אל דאגה. שמלות פשוטות לא חייבות להיות פשטניות. שמלות כלה חלקות מתאימות גם לך, אם את רוצה אמירה לצד מידה של צניעות. יש בהחלט כלות רבות שהעידו על כך שזה מה שהן רוצות. ניתן לעצב עבורך שמלה בקו סולידי, אלגנטי אך לא חושפני. אם אורח החיים שלך מסורתי, אפשר בהחלט להביא זאת לידי ביטוי בשמלה המתאימה.

כמו כן, אם את סבורה שחתונה צריכה להיות מקום של טוהר, גם את זה השמלה הפשוטה יכולה להביע היטב. המושג פחות זה יותר מדבר אליך? קלילות, נוחות, אלגנטיות. את יפה ונוח לך, זהו המוטו שיכול להוביל אותך. ועוד דבר – שמלת כלה פשוטה יכולה בהחלט להיות גם מאוד משתלמת. כן, צריך להודות שיש כלות שרוצות להישאר עם הרגליים על הקרקע, מחושבות. כשאת בוחרת קו נקי, שמלה פשוטה וטובה, את לא נשארת עם חור גדול בכיס, אחרי שהחתונה נגמרת, והאורחים מתפזרים לביתם.

פשטות מעוצבת, יש דבר כזה

ואם אני רוצה ומעוניינת בשמלה יותר מעוצבת? כדאי לדעת שניתן בהחלט לעצב עבורך שמלת כלה פשוטה לכאורה, אך בעלת אלמנטים מעוצבים המשלימים את הגזרה. כן, הגזרה הכללית יכולה להיות בקו פשוט וקלאסי, כשאת, יד ביד עם ואדים, תוכלי להתרשם מתוספות רצויות. שילוב של קשירה, אקססוריז כמו פנינים שיכולים להשתלב היטב, תוספת תחרה במידה הנכונה בשבילך. הסוד, כפי שמעידות עליו הכלות הממליצות, הוא למצוא את המעצב שיבין אותך. ואדים מרגולין, המעצב שמלות כלה מזה שנים, מצויד במקצועיות וטביעת עין מעמיקה. הוא ילווה אותך צעד צעד, בעיצוב, במדידות, בשינויים ובהתפתחות שגם את וגם השמלה עוברות תוך כדי ההכנות לחתונה.

שמלות כלה פשוטת זה כל כך 2022

מחפשת עיצוב עדכני, מתאים במיוחד ל-2022? ואדים מרגולין מסביר כי כמעצב בנשמה, הוא תמיד מקפיד לשמור על עדכניות, להתפתח כמעצב, לחדש. כן, גם בעיצובים קלאסיים, מוטיב רענן או מתחדש בהחלט נותנים יותר.

את מוזמנת להגיע ולהתרשם מהקולקציה החדשה, שכוללת מגוון שמלות כלה פשוטות שמהן תוכלי לבחור. כמובן שניתן לשנות, להוסיף או לגרוע, כדי שההתאמה תהיה מושלמת. כך שאם ברור לך כעת שאת רוצה יופי קלאסי, פשטות ונוחות, גזרה שיושבת בנינוחות על גופך ועיצוב שמדבר אל ליבך, קו פשוט בשמלת הכלה. מגיע לך להיראות נוח ונפלא.