יום שלישי
16th אפריל 2024

פורטל עמק חפר » ביגוד ואופנה » שמלות כלה אורבניות – יצירתיות שלא מזיעה ממאמץ

שמלות כלה אורבניות – יצירתיות שלא מזיעה ממאמץ

שמלות כלה אורבניות

כדי שתוכלי לגשת למעצב שמלות הכלה ולבחור שמלה שבאמת תתאים לך, כדאי שתכירי את הטרנדים המובילים בתחום. לצד טרנדים כדוגמת שמלות כלה פשוטות, בטוח שמעת גם על הטרנד האורבני. התובנות ששמענו מואדים מרגולין יעזרו לך לדעת האם השיק האורבני יתאים בשבילך ולמה הוא צפוי להישאר איתנו בשנים הקרובות. בין היתר, נדבר על רעיונות כמו:

  • פשטות וקלילות.
  • סגנון לא מתאמץ, לא מזיע ממאמץ.
  • עבודת יד המשכילה לשלב יצירתיות מעודנת.
  • טוויסטים שעושים את ההבדל, אך לא משתלטים.

מה זאת אומרת יצירתיות שלא מזיעה ממאמץ?

יש כל מיני דרכים שבהן אפשר להסביר מה כל כך מיוחד באותן שמלות כלה אורבניות. לדעתנו, מה שבאמת מייצג אותן זו העובדה שמשולבים קלילות ופשטות מצד אחד וסגנון שלא מזיע ממאמץ מצד שני. מי שמרגישה שסגנון קליל ופשוט מאוד מדבר אליה, אבל רוצה טוויסט, זה בדיוק זה. הגזרה של השמלה מושכת את העין בפשטות האורבנית הלא מתאמצת שלה. אך מעצב שמלות בעל מעוף משכיל לשלב היבטים מתוחכמים, במקומות הנכונים.

היבטים מתוחכמים במקומות הנכונים

כדי להבין עד הסוף מהי המשמעות של היבטים מתוחכמים במקומות הנכונים, נוכל להציע כמה דוגמאות. למשל, ניתן להוסיף לשמלה האורבנית אפיונים דקים של שמלות כלה בוהו שיק. מי שפחות מתחברת לאפיונים הללו, טוב תעשה אם תאמר זאת למעצב השמלות. ניתן להוסיף סטייל בלתי מתאמץ, בעבודת יד מתוחכמת בסגנונות אחרים. למשל פרטים קטנים, יצירתיים, שעושים בשבילך הבדל גדול. אפשר ללכת על כיוון וינטאג' או על מיני קשירות מחמיאות, שמאוד אופנתיות.

כך תיראי תוססת בחתונתך

במובן מסוים, השמלה האורבנית עשויה למשוך את ליבך אם את מחפשת שמלת כלה קלאסית. אך קו קלאסי לבדו, לא בטוח שעושה לך את זה. אם מתאים לך להכניס משהו תוסס לחתונה, לבטא זאת היטב בעיצוב השמלה, שמלת כלה אורבנית תתאים ביותר.

השיק המעודכן הזה שואב השראה מהעירוניות התוססת, העדכנית. טוויסט שלוקח את השמלה הזאת למחוזות הרצויים משלב נונשלנטיות וקווים תוססים ונמרצים לעיצוב הבסיסי. זהו שדרוג מלא מעוף, מלא חיים. שילוב עדכני שתופס כל כך חזק, עד שללא ספק יישאר איתנו, בצורה כזאת או אחרת, בשנים הקרובות. ואם לא הדגשנו זאת, נוסיף עוד דבר. שמלה כזאת תהיה ממש ממש נוחה. יושבת על הגוף בצורה טבעית, שעושה לך נעים.

התרשמי ממה שאומרות הממליצות על השמלות של ואדים מרגולין:

נועה מרעננה

לסטודיו של ואדים הגעתי עם חברה ומיד הרגשתי בבית. הדוגמאות לשמלות אורבניות מאוד משכו את העין. הרגשתי שואדים מאוד קשוב אלי ובעזרתו הכרתי את הסגנון של שמלות כלה וינטאג שהגישו לי נעים וגם ישבו מעולה על הגוף.

אירית מראשון לציון

אני רוצה לציין לטובה את כל החוויה שלי עם ואדים. אהבתי את התהליך המסודר, המדידות, האוזן הקשבת. אני ממליצה מאוד בגלל כל זה וכמובן בגלל שהייתי הכי מרוצה בעולם מהתוצאה. שמלה אורבנית מדהימה!

לינוי, תל אביב

אני מודה, הסטודיו של ואדים לא היה הראשון שאליו הגעתי. הייתי די סקפטית, כי בכמה מקומות לא התרשמתי שאני מוצאת שמלה שמדברת אלי. אפילו לא קרוב לזה. חברה המליצה לי להתרשם מהאתר, אבל לא יצא לי ככה שהגעתי בלי שידעתי שום דבר על הסגנון. לאחר כמה מדידות קצרות, הבנתי שמצאתי. קיבלתי שמלה ממש "וואו!" היחס היה נהדר ותמיד הרגשתי בנוח. ממליצה לכולן!