יום שישי
29th מרץ 2024

פורטל עמק חפר » תיירות ונופש » המלצה אישית קלאב מד קמרינה – סיקור נרחב

המלצה אישית קלאב מד קמרינה – סיקור נרחב

סיקור קלאב מד קמרינה המלצה אישית

רשת קלאב מד העולמית ידועה ביכולתה למקם את מועדוניה בפינות חמד נפלאות. הפעם, אנו מביאים לכם הקוראים, רשמים והמלצה אישית אודות קלאב מד קמרינה. המועדון שבו תמצאו חדרי מלון מפוארים או בונגלוס אותנטיים. בסיציליה, על רקע נוף ירוק, מפרץ וחוף מרהיב, לא רחוק מהר אתנה שוכן לו המועדון שמתאים לכולם. מגיעים לשם צעירים שוחרי מסיבות וריקודים. מגיעים להם הורים ומשפחות עם ילדיהם הקטנים. וכן, גם זוגות שחפצים בחופשה אטרקטיבית, פעילה אך גם רומנטית, לפרקים.

המון טעמים בקמרינה

את החופשות שלנו אנחנו אוהבים בטוב טעם. כלומר, לא רק עיצוב החדרים חשוב לנו וגם לא רק האטרקציות והפעילויות. חשוב לנו קודם כל שיהיה לנו אוכל טוב, הרבה אוכל טוב. אנו שמחים לבשר כי מבחינה זו, מה שמצאנו בקלאב מד המקומי התעלה על הציפיות. למרות שזה לא נחשב למועדון הכי יוקרתי (הוא מדורג ברמת הביניים פלוס של הרשת) יש יופי של מסעדות.

אם אתם אוהבים אוכל איטלקי אותנטי, אין ספק שגם אתם תתאהבו כמונו במסעדה האיטלקית של כפר הנופש. לא כדאי להתבלבל, המסעדה המרכזית של כפר הנופש נמצא במקום יותר מרכזי באמצע האתר. היא מאוד מומלצת למשפחות ופחות לזוגות רומנטיים. יש שם טעמים מכל העולם, לצד מאכלים איטלקיים. בנוסף, ישנה המסעדה שבה אהבנו לשבת לארוחת הערב, זאת שמשקיפה אל הים והגלים. שם טעמנו לראשונה טעמים עזים בדגשים סיצילאניים. חוץ מזה, אם אתם בקטע של אלכוהול, עשו כמונו ובכל יום בחופשה נסו בר אחר. ברחבי האתר המון ברים. נסו קוקטייל על החוף או בירה ליד הבריכה. מומלץ.

החדרים בקמרינה

קלאב מד קמרינה מציעה לכולם חדרים מאובזרים, אך מכמה סוגים. למשל, ישנם בונגלוס, אך אין מדובר בבקתות חוף בעלות גגות קש. מדובר בחדרים בסגנון אותנטי איטלקי, כפרי. מעין צימרים בסגנון סיציליאני. במלון עצמו, ניתן לבחור סוגים חדרים בגודל הרצוי, לזוג או למשפחה. מאוד נהנינו בחדר ממרפסת השמש. היה יופי של נוף החוצה. בחדרים הגדולים יותר, יש מרפסות גדולות יותר, עם ריהוט נלווה, שולחן וכסאות נוחים ומפנקים.

הפעילויות שלנו בקמרינה

בתור חובבי ים וחוף מושבעים, העדפנו לבלות חלק ניכר מהחופשה בחוף הצמוד. הוא יפהפה ומקסים. הבריכה של המתחם ענקית ויש המון פינות מוצלות או פינות שיזוף בסמוך. מאוד התרשמנו משיעורי השיט שמוצעים במקום, על בסיס סירות קטנות בעלות מפרש. כדי להכיר את הסביבה, הצטרפו לאחד הסיורים שמוציאים בקלאב מד, עם מדריך צמוד.

אם אתם אוהבים כמונו, משחקי כדור, תוכלו למצוא את הזמן לאין ספור אפשרויות. יש מגרשי טניס ומגרשי כדורגל וגם רשתות לכדור עף חופים. תוכלו לבלות עם חברים או עם הילדים בפינת הפלייסטיישן או להתחרות בפינג פונג. אם אתם בקטע של קליעה למטרה, תוכלו להשתתף בפעילות מסוג זה, עם חץ וקשת. אל דאגה זה לא מסוכן ויש הדרכה.

לחובבי הפינוק והחיים הטובים, יש שיעורי התעמלות בבריכות ויש פעילות מים גם לילדים ולפעוטות. אפשר להצטרף לשיעורי כושר ואירובי או ליהנות מעיסויים בספא. מתחשק לכם גולף? יש מסלולי גולף וגם חדרי כושר מאובזרים, סקווש. יש גם קייאקים, אבל האמת היא שלא הספקנו. נגמר לנו הכוח…